Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 24. únor 2008, 06:24:07 Předmět: |
|
|
Kula Shaker napsal: |
btw: planujete shadery?ne ze by to bylo extra nutny, dulezitejsi jsou rozhodne obchodni mechanismy, ale bylo by to taky fajn.
CO multak?? |
bohuzel, shadery nebudou.
jinak jeste se pokusim trochu vyhladit plynulost tech svetel, mozna ste si v tom videu vsimli ze jsou dost ostry hrany v nasviceni
Multak mozna bude, ale rozhodne na nem zatim nebudu delat dokud neni hotovej singl |
|
Návrat nahoru |
|
|
swarm
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 24. únor 2008, 11:45:44 Předmět: |
|
|
Tak jsem mrknul na to demo. No grafika neni nějak úžasně detailní a vychytaná, ale to si myslim neni vůbec na škodu. Z jednodušší grafikou je podstatně větší pravděpodobnost, že se to taky dodělá.
Líbí se mi to a fandim ve vývoji. Taky jsem chtěl vždycky udělat "vesmírný simulátor", ale nikdy jsem se k tomu neodhodlal a teď už je i minimální šance
Trochu jsem v tom demu nepochopil, proč se tam přepnulo v jednu chvíli filtrování z nearest na bilineární? To bylo nějakou klávesou, nebo to má extra význam? _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
|
Návrat nahoru |
|
|
swarm
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:00:57 Předmět: |
|
|
ondy1985 napsal: |
ze ty si sa na to dival bez zvuku? |
Samozřejmě. Nemám zvukovou kartu. _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:01:44 Předmět: |
|
|
behem videa jsou prave ukazovane ruzne efekty ,svetla a kvalita textur a cele je to prave na komentovane ... takze si to pust znova a zapni si bedny |
|
Návrat nahoru |
|
|
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:02:59 Předmět: |
|
|
LOL
No tak prave tam demonstroval filtrovanie textur. Mam pocit, ze to zapinal nejakymi prikazmi do konzoly. Je to technologicke demo, takze ukazoval, ako to vyzera bez a s roznymi efektami. _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:50:10 Předmět: |
|
|
Aj ja vam drzim palce Ako mnohi viete, tiez sme sa pokusali vytvorit nieco podobne, ale kde to skoncilo, tiez asi viete
Fandim tomu, makajte! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
swarm
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 176
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:50:42 Předmět: |
|
|
Tak jsem si to pustil se zvukem a jedna věc mi nejde do hlavy.... ona takováhle lávová planeta má tak hustou atmosféru? _________________ Diagon Swarm - redaktor notebook.cz, moderátor diskuzního fora 3dfx.cz, zive.cz a notebook.cz
Blog o mobilní technice -> [WWW] |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 24. únor 2008, 13:12:44 Předmět: |
|
|
pcmaster> Ale ty modely by se tu měly vystavit, aby všichni viděli, jak to má vypadat |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 24. únor 2008, 13:25:49 Předmět: |
|
|
To je pravda, preco nie
Takto nejako maju vyzerat cool modely! Hunter rulez
(c) 2006, Hunter _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 24. únor 2008, 14:50:00 Předmět: |
|
|
pcmaster> To jsi sem dal nějaký hnusný screeny, blbě nasvětlený a rozpadlý smooth groupy
tady jsou lepší, pro tu druhou loď sem dneska s vypětím sil udělal za 5 minut normal mapu
Abych přiznal barvu, textury pro to druhý letadlo dělal Tom Dřín.
Doporučuju vám udělat specular mapy, popř. i normal mapy (rychle generovany z diffuse nebo specular), vypadá to docela dobře. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 24. únor 2008, 15:17:23 Předmět: |
|
|
ondy1985 napsal: |
LOL
No tak prave tam demonstroval filtrovanie textur. Mam pocit, ze to zapinal nejakymi prikazmi do konzoly. Je to technologicke demo, takze ukazoval, ako to vyzera bez a s roznymi efektami. |
mometanlne se takove efetky zapinaji klavesami 1.2.3 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 24. únor 2008, 15:25:42 Předmět: |
|
|
moc pěkný modely tu předvádíte, ale do limitu 333poly na kterej je stavěnej engine XSpacu se asi nevejdou |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 24. únor 2008, 16:21:45 Předmět: |
|
|
Tak oba maju 1000-1100 trojuholnikov, imho by sa to dalo dostat az na 300 A tiez mi plz vysvetli, co je to za hovadinu 333 poly, ked dnesne karty dokazu renderovat o niekolko radov viac! (a okrem toho, ked budes kartu nutit renderovat tak male display listy jednotlivo, tak ten vykon zabijes - privela overheadu - takze by som sa nespoliehal, ze mozes renderovat strasne tisice tak malych objektov) _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|