Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 24. únor 2008, 17:11:21 Předmět: |
|
|
Markyxl napsal: |
moc pěkný modely tu předvádíte, ale do limitu 333poly na kterej je stavěnej engine XSpacu se asi nevejdou |
[OT] ved to vobec neni okruhle cislo. Bud to rozsir na 512 alebo zniz na 256 [/OT] _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Naposledy upravil ondy1985 dne 24. únor 2008, 20:41:58, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ola
Založen: 01. 08. 2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 24. únor 2008, 17:36:11 Předmět: |
|
|
ten limit je dan asi tim, ze to je v game makeru |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. únor 2008, 17:45:59 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
Doporučuju vám udělat specular mapy, popř. i normal mapy (rychle generovany z diffuse nebo specular), vypadá to docela dobře. |
Do normalovych map bych je nenutil, kdyz v roce 2008 povazuji za efekty v techdemu filtrovani textur a vertex lighting . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. únor 2008, 19:04:07 Předmět: |
|
|
Ola napsal: |
ten limit je dan asi tim, ze to je v game makeru |
v game makeru to snad není, mluvilo se o vlastním enginu..
pcmaster napsal: |
Takto nejako maju vyzerat cool modely |
Neměnil bych...
Jejich modely mají pěkný a trochu oldschool styl, i barvy se mi líběj a hlavní podíl na tom mají ty kreslený textury.. trochu mi připomínají terminal velocity i tím svým lowpoly a celkovej dojem mi přijde skvělej. Tvoje modely maj detailní realistický textury a to z nich dělá právě to klišé, kor jak se na to začnou lámat normály, bumpy a podobně (fuck of 2008 ) |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1821
|
Zaslal: 24. únor 2008, 19:05:21 Předmět: |
|
|
Ale kua, ja som nevravel, ze su ich modely zle, len som reagoval na Huntera a postol jeho vlastne modely... ktore su fajn _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 24. únor 2008, 19:40:48 Předmět: |
|
|
Nechapu 333 poly....Proc?Vubec v tom nevidim smysl _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 781 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 24. únor 2008, 20:18:29 Předmět: |
|
|
To já taky nechápu - opodstatnění by to v dnešní době mělo imho jen v případě mobilních her. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 24. únor 2008, 22:10:42 Předmět: |
|
|
Ola ma pravdu, je to komplet v GML. Jasne, slo by ten limit 333 poly rozsirit, ale to by melo za nasledek zpomaleni vykreslovani (a to ted nemyslim tim ze bude vic polygonu, ale prodlouzi se doba vykresleni kazdyho polygonu), a to by uz v tak dost pomalym GML byl docela extrem.
Jasne, ted se do me vsichni muzete pustit ze GM je na nic, ale OT tohoto typu se prosim zdrzte. Castecne o tom ten projekt totiz je - dokazat ze se v GM da udelat poradna 3D hra, bez pouziti externich enginu typu U3D, Irrlicht atd... |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 24. únor 2008, 22:38:20 Předmět: |
|
|
2Marxyl: ze je to v GM vie vacsina ludi od zaciatku, (teda ja urcite), takze ziadneho OT sa bat nemusis, myslim ze keby to nebolo v GM tak by tie reakcie boli horsie pretoze na vlastny engin to neobsahuje nic co by neslo spravit lepsie uz pred 5 rokmi. Ja vam fakt fandim, hra vypada coraz lepsie, len si udrzat ten trend aj ked sa prestanete hrat z grafikou a zacne ta 'nudna' a zdlhava praca dat tomu nejaku formu a obsah. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 24. únor 2008, 23:17:22 Předmět: |
|
|
DespeRadoX> já to nevěděl, podle jakého znaku se dalo poznat, že hra je v GM, krom způsobu woozieho projevu?
markyxl> Jaký je teda rozdíl mezi "externim enginem typu Irrlicht" a "3D hrou v GM"? Já to teď chápu tak, že GM má v sobě zabudovaný nějaký jednoduchý 3D funkce a vaše hra je využívá a techdemo byla vlastně přehlídka těchto připravených funkcí, je to tak? |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 765 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24. únor 2008, 23:20:54 Předmět: |
|
|
franz> Podle znaku "je to napsane na webu hry" _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Markyxl
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 8
|
Zaslal: 25. únor 2008, 07:00:06 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
markyxl> Jaký je teda rozdíl mezi "externim enginem typu Irrlicht" a "3D hrou v GM"? Já to teď chápu tak, že GM má v sobě zabudovaný nějaký jednoduchý 3D funkce a vaše hra je využívá a techdemo byla vlastně přehlídka těchto připravených funkcí, je to tak? |
Některé nastavení ano, některá ne, dost je mých vlastních. Vysvětlím ti teď rozdíl mezi 2D a 3D hrou v GM. GM je 2D nástroj, a něco co by se dalo nazvet enginem je stejně jen pro 2D. Když většina lidí dělá 3D hru v GM používá právě ten 2D engine, protože jsou na něj zvyklí, prostě myslet v osách X a Y. Proto je 3D v GM tak zavrhováno. Pro 3D má jen vykreslovací funkce (žádný fyzikální nebo jiný engine!) dost podobné příkazům OpenGL (jednu dobu jsem taky dělal s OpenGL ve VB6, až na inicializaci 3D módu je to skoro to stejný). V Openglu jde přece taky zapnout filtrovnání textur jediným příkazem. A tak se ptám: Kde končí API a začíná Engine? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Woozie
Založen: 21. 02. 2008 Příspěvky: 43
|
Zaslal: 6. březen 2008, 07:50:23 Předmět: |
|
|
Chtěl jsem vám říct že na projektu proběhlo již hodně pokroků
a na webu je nyní mnohem více informací
jen připomínám http://www.xspace.ic.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
bedikk
Založen: 18. 03. 2008 Příspěvky: 28 Bydliště: Liberec
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Kula Shaker
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 18. březen 2008, 11:52:54 Předmět: |
|
|
On je hold klasik...Ale i spatna reklama je reklama.... _________________ http://3dcizek.com
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|