.[ ČeskéHry.cz ].
Nastavení osvětlení DirectX
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MePHyst0



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 85
Bydliště: SVK/CZK

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 10:51:23    Předmět: Odpovědět s citátem

je teda pravda ze managed DX dll hell je docela sranda Smile ale ja by som rozhodne skusil este niekolko veci:
1)skus FromFileEx,
2)skus si to s inou texturou(vyexportuj este raz,resavni,skus iny program)
3)nevim presne co myslis uvw texturou(3D texturu ze tam mas aj treti koordinat?), ale v kazdom pripade si ju skus naloadovat rucne a nasackuj tie data do toho objektu textury rucne(Lock..)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 12:35:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Jaj, no tak problem vyresil bod 2, zkusil jsem texturu otevrit v malovani, ulozit nekam jinam starou smazat nahrat misto ni novou a uz to beha.

Kouzlo nebo to ma logicke vysvetleni? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tendor



Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 7
Bydliště: Kráter

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 13:55:45    Předmět: Odpovědět s citátem

To samy se mi jednou stalo, kdyz jsem jedny holce delal praci do skoly. Ona si postahovala grafiku z netu a ja udelal program. Kdyz si tam pak tu grafiku dohazovala, tak se mi malem na skypu rozbrecela ze ji to nejde, tak jsem to stejne musel udelat cely sam. Rolling Eyes Holt tam mela textury s priponou bitmapy, ale skutecny format zustal jpg... Radsi jsem neskoumal, jestli to pouze blbe preulozila a nebo rovnou prepisovala nazev. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Chjoodge



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 145

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 14:11:09    Předmět: Re: Chyba Odpovědět s citátem

Scorpius napsal:
Tak to nechapu. Vcera vecer mi fungovalo loadovani uvw textury, ale dneska rano tam pridam ty novy knihovny -> prestalo to fungovat -> vratim stary -> porad to nefunguje.

Příště verzuj, verzuj a ještě jednou verzuj - bůhví kde jsi třeba omylem udělal chybu a teď ji budeš hledat jak dlouho - kdybys měl ze včera večer zálohu, vrátil by ses k ní a bylo by.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 14:42:15    Předmět: Odpovědět s citátem

jj do CVS commituju pravidelne - by se clovek jinak zblaznil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 14:52:09    Předmět: Odpovědět s citátem

No to je prave to co mi unika... Ja tu zalohu programu mam, dokonce nekolik... Problem je ze to vcera fungovalo a dneska ten sami kod nefungoval... Napadlo me, jestli neco nemohla rozhazet aktualizace (mam Windows Vista, to uz sem videl ze se na nich vsechno posralo aktualizaci treba jenom Adobe Readra)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 16:18:47    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT] ja teda nepouzivam CVS, SVNko slouzi imho lepe, nicmene taky neni vsespasujici - kolikrat mi dohledani posledni funkcni verze v 300 revizich svn trva dyl nez kdybych ju napsal znovu [/OT]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 20. srpen 2007, 16:37:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Prave proto je dobry nedelat commity 100x denne (jak to dela Tutu Wink), ale cca jednou a do logu si napsat podrobny info o zmenach a pri commitu si zpetne prochazet diff, jestli jsem tam nenechal neco, co tam nema byt.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 10:10:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevite nekdo jak pouzit vyhlazovani aby mi zmizely takove ty osklive polygonove okraje? Hledal jsem to pod pojmemem Gouraud Shading, ale pripada mi ze to je uz implicitne zapnute. Da se to nejak zesilit? Popr. pouzit jiny typ stinovani ktery je sice narocnejsi, ale s lepsim vysledkem?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 10:48:53    Předmět: Odpovědět s citátem

nechces nahodou FSAA? (full screen Antialiasing) ... viz http://www.tweakguides.com/images/Antialiasing.gif
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 12:16:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Pls poradte nejaky jak pridat antialiasing do programu, zkousel jsem ho povolit v nastaveni render state meho device, ale to nic nezmenilo. Jak se da antialiasing jednoduse pouzit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 12:26:32    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.ureader.com/message/1416447.aspx
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 16:13:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Antialiasing, dneska spis multisampling, se pouziva na vyhlazovani hran objektu, nikoliv textur. Zkus popsat, co myslis temi polygonovymi okraji nebo nahod screenshot s vyznacenym problemem, takhle clovek nevi, co myslis.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scorpius



Založen: 16. 08. 2007
Příspěvky: 24

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 18:11:44    Předmět: Odpovědět s citátem

No sou tu 2 problemy:
1. vyhlazeni nejak po okrajich modelu je to strasne kostkovane (a taky to ze i v modelu lze videt hrany,kdyz je zaple osvetleni, ale to je vedlejsi)



2. velky problem taky vidim v tom ze z tohoto uhlu pohledu neni videt, ktera noha je vepredu a ktera vzadu. Co se s tim da delat? Uprava svetla? Barev?

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 21. srpen 2007, 19:57:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Obrazky nejdou.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna