Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MePHyst0
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 85 Bydliště: SVK/CZK
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 10:51:23 Předmět: |
|
|
je teda pravda ze managed DX dll hell je docela sranda ale ja by som rozhodne skusil este niekolko veci:
1)skus FromFileEx,
2)skus si to s inou texturou(vyexportuj este raz,resavni,skus iny program)
3)nevim presne co myslis uvw texturou(3D texturu ze tam mas aj treti koordinat?), ale v kazdom pripade si ju skus naloadovat rucne a nasackuj tie data do toho objektu textury rucne(Lock..) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scorpius
Založen: 16. 08. 2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 12:35:48 Předmět: |
|
|
Jaj, no tak problem vyresil bod 2, zkusil jsem texturu otevrit v malovani, ulozit nekam jinam starou smazat nahrat misto ni novou a uz to beha.
Kouzlo nebo to ma logicke vysvetleni?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tendor
Založen: 20. 08. 2007 Příspěvky: 7 Bydliště: Kráter
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 13:55:45 Předmět: |
|
|
To samy se mi jednou stalo, kdyz jsem jedny holce delal praci do skoly. Ona si postahovala grafiku z netu a ja udelal program. Kdyz si tam pak tu grafiku dohazovala, tak se mi malem na skypu rozbrecela ze ji to nejde, tak jsem to stejne musel udelat cely sam. Holt tam mela textury s priponou bitmapy, ale skutecny format zustal jpg... Radsi jsem neskoumal, jestli to pouze blbe preulozila a nebo rovnou prepisovala nazev.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Chjoodge

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 145
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 14:11:09 Předmět: Re: Chyba |
|
|
Scorpius napsal: |
Tak to nechapu. Vcera vecer mi fungovalo loadovani uvw textury, ale dneska rano tam pridam ty novy knihovny -> prestalo to fungovat -> vratim stary -> porad to nefunguje. |
Příště verzuj, verzuj a ještě jednou verzuj - bůhví kde jsi třeba omylem udělal chybu a teď ji budeš hledat jak dlouho - kdybys měl ze včera večer zálohu, vrátil by ses k ní a bylo by. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 14:42:15 Předmět: |
|
|
jj do CVS commituju pravidelne - by se clovek jinak zblaznil |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scorpius
Založen: 16. 08. 2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 14:52:09 Předmět: |
|
|
No to je prave to co mi unika... Ja tu zalohu programu mam, dokonce nekolik... Problem je ze to vcera fungovalo a dneska ten sami kod nefungoval... Napadlo me, jestli neco nemohla rozhazet aktualizace (mam Windows Vista, to uz sem videl ze se na nich vsechno posralo aktualizaci treba jenom Adobe Readra) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Yossarian

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 274 Bydliště: Šalingrad
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 16:18:47 Předmět: |
|
|
[OT] ja teda nepouzivam CVS, SVNko slouzi imho lepe, nicmene taky neni vsespasujici - kolikrat mi dohledani posledni funkcni verze v 300 revizich svn trva dyl nez kdybych ju napsal znovu [/OT] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 16:37:48 Předmět: |
|
|
Prave proto je dobry nedelat commity 100x denne (jak to dela Tutu ), ale cca jednou a do logu si napsat podrobny info o zmenach a pri commitu si zpetne prochazet diff, jestli jsem tam nenechal neco, co tam nema byt. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scorpius
Založen: 16. 08. 2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 21. srpen 2007, 10:10:25 Předmět: |
|
|
Nevite nekdo jak pouzit vyhlazovani aby mi zmizely takove ty osklive polygonove okraje? Hledal jsem to pod pojmemem Gouraud Shading, ale pripada mi ze to je uz implicitne zapnute. Da se to nejak zesilit? Popr. pouzit jiny typ stinovani ktery je sice narocnejsi, ale s lepsim vysledkem? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scorpius
Založen: 16. 08. 2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 21. srpen 2007, 12:16:20 Předmět: |
|
|
Pls poradte nejaky jak pridat antialiasing do programu, zkousel jsem ho povolit v nastaveni render state meho device, ale to nic nezmenilo. Jak se da antialiasing jednoduse pouzit? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 21. srpen 2007, 16:13:51 Předmět: |
|
|
Antialiasing, dneska spis multisampling, se pouziva na vyhlazovani hran objektu, nikoliv textur. Zkus popsat, co myslis temi polygonovymi okraji nebo nahod screenshot s vyznacenym problemem, takhle clovek nevi, co myslis. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scorpius
Založen: 16. 08. 2007 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 21. srpen 2007, 18:11:44 Předmět: |
|
|
No sou tu 2 problemy:
1. vyhlazeni nejak po okrajich modelu je to strasne kostkovane (a taky to ze i v modelu lze videt hrany,kdyz je zaple osvetleni, ale to je vedlejsi)
2. velky problem taky vidim v tom ze z tohoto uhlu pohledu neni videt, ktera noha je vepredu a ktera vzadu. Co se s tim da delat? Uprava svetla? Barev?
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 21. srpen 2007, 19:57:34 Předmět: |
|
|
Obrazky nejdou. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|