Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 4. září 2008, 07:00:36 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Nová převratná verze, nyní s možností pauznutí hry (klávesa Pause), skrytým kurzorem myši a fungující zkratkou Alt+F4 Dal jsem tam i to OpenAL32.dll, takže kdo máte OpenAL nainstalované, si to dll z adresáře hry kdyžtak vymažte (ale je to nejspíš jedno).
Vodu jsem nechal tak... lepší nemám.
http://www.edisk.cz/stahni/04421/piranhagame09.zip_1.31MB.html |
OpenAL32.dll ej malo - wrap_oal.dll musi byt taky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 4. září 2008, 08:09:15 Předmět: |
|
|
ohledně vody:
Oddělat trochu červenou složku a zesvětlit? + možná kontrast. Mohlo by to pomoct, takhle je to fialová placka.
EDIT: Jak máš to video na YouTube, tam to vypadá líp než na screenech. Tak třeba na to hodit ještě nějaký přechod? Na tom youtube to tak vypadá.
Jinou můžeš udělat tak, že si v maxu uděláš materiál s Perlinovým šumem, naainimuješ parametry a necháš to vyrendrovat jako sekvenci obrázků, nebo AVI. Takhle sem dělal jednou na vodu animovanou normal mapu. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 4. září 2008, 10:02:23 Předmět: |
|
|
rezna: To dll je z torcs, kde taky wrap_oal.dll není a jede to. Možná je to wrap_oal.dll přejmenované na OpenAL32.dll...
semo: Díky za tip, snad to půjde i v Blenderu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 4. září 2008, 10:49:27 Předmět: |
|
|
Mě to funguje tak jak to je a ve windows žádné wrap_oal.dll nemam  _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Juraj

Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 4. září 2008, 13:57:00 Předmět: |
|
|
Také mi vše funguje, jen jsem to stáhl.
Na druhé kolo jsem udělal krásných 600 bodů
připomínky:
1) ve směru s krokodýlem bych nechal plavat ryby, ale nějaké které nepůjdou sníst, a mohou krokodýlovi jen ubrat život.
2) Na to bych ovšem veškerou lovnou kořist krokodýla posílal z druhé strany (proti). Myslím si že takto by tato hra získala daleko více na uživatelské příjemnosti.
3) Dále bych přidal menší a vetší ryby, změna velikosti by byla příjemná i kdyby body zustali stejné.
jinak pěkná práce  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 4. září 2008, 17:31:12 Předmět: |
|
|
no to ze to nejde bez wrap_oal.dll je cudne. a nemate v compe nahodou niekoru z tychto dvoch ct_oal.dll nvopenal.dll ? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 4. září 2008, 18:17:06 Předmět: |
|
|
zase jsem to chvíli v práci hrál u toho potápění se dá špatně rozpoznat, kdy vyplouvám nahoru (když jdu dolu je ok) a celkově je ta potápěcí featura spíše na obtíž - udělal bych to tak, že dokud ctrl držím, tak jsem potopený - libovolně dlouho, s tím že potopený nechytám ryby a mám třeba omezeně vzduchu. To šedivé jsem myslel jsou skály, nemělo by je jít podplavat..
Při couvání není animace. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 5. září 2008, 01:30:21 Předmět: |
|
|
S tím wrap_oal to je trochu komplikovanější. Když jsme před lety distribuovali Billiard, museli jsme zahrnout tyto soubory:
- openal32.dll
- wrap_oal.dll (není stejný!)
- OpenALwEAX.exe (spouští se při instalaci automaticky v quiet modu, zajistí kompatibilitu s některýma deskama/chipsetama)
Až pak jsme si mohli být jisti, že to pojede všem a všude. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|