Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 9. říjen 2008, 18:49:17 Předmět: |
|
|
Osobně nemám problém si nechat AAA hru minimalizovanou na taskbaru i 2 dny a hrát to, až se mi chce. (jedu na 2GB RAM bez swapu) Přepínání mezi hrou a icq/irc je taky úplně normální.
Stejně potřebuju resources spravovat, když chci během hry zrušit GL rendering context a vytvořit ho znovu s novým nastavením, třeba při změně AA. Některý hry to řeší lamersky tak, že vyžadují restart aplikace. Dále jsem v minulosti plánoval, že budu mít GL a D3D9 renderer a že mezi tím půjde přepínat za běhu tak, že to zbytek aplikace nepozná. Architekturu na to mám krásně hotovou, bohužel nezbyl čas na ten D3D9 renderer, ačkoliv se ta abstrakce víc podobá D3D než GL. Ještě to má výhodu v tom, že to nikdy nenačte stejnou texturu, model nebo shader 2x (při druhém načítání to najde v hash table existující). Mimojiné to mezi 3D API umí přenést render states, sampler states a render targets, bez toho by to nešlo. Stejně tak můžu ovlivnit pořadí loadování objektů. (ATI doporučuje ve svých paperech loadovat nejdřív render targets jako první, aby byly na dobrým místě, pak textury a pak zbytek pro případ, že dojde VRAM) Když už to mám takhle hotový, byla by škoda si nechat všechno mirrorovat v RAM. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 9. říjen 2008, 19:16:49 Předmět: |
|
|
Tak mi este vysvetli jednu vec. To akoze bavilo toto tak pracne navrhovat/implementovat ? U mna je toto jednoznacne na poslednom mieste featur, z ktorych mi beha zhnusenim mraz po chrbte a musim buchat hlavou o stol, aby som sa nejako donutil tieto veci riesit.
Ty, presne naopak, ako keby ta to este aj bavilo
Inak, aky to vlastne malo vyznam - prepnut sa DX/OGL ? Prakticky asi ziaden, ale malo to aj nejaky teoreticky vyznam ? Pytam sa, lebo som zvedavy, nic viac, lebo ma ani nic nenapada.
BTW, u teba nema nik pristup ku kompu, ze ti ho nik za 2 dni nerestartuje ? Tazke to sci-fi pre mna  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 9. říjen 2008, 20:29:49 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Tak mi este vysvetli jednu vec. To akoze bavilo toto tak pracne navrhovat/implementovat ? U mna je toto jednoznacne na poslednom mieste featur, z ktorych mi beha zhnusenim mraz po chrbte a musim buchat hlavou o stol, aby som sa nejako donutil tieto veci riesit.
Ty, presne naopak, ako keby ta to este aj bavilo
Inak, aky to vlastne malo vyznam - prepnut sa DX/OGL ? Prakticky asi ziaden, ale malo to aj nejaky teoreticky vyznam ? Pytam sa, lebo som zvedavy, nic viac, lebo ma ani nic nenapada. |
Ano, bavilo. Jeden z prvních Unreal enginů a myslím že i původní HL1 engine něco takovýho měly taky. Byla pro mě výzva to zkusit celý navrhnout a implementovat. Význam to mělo taky v tom, že z toho jsou cenné zkušenosti. Jsem student a mám čas, chápeš.
VladR napsal: |
BTW, u teba nema nik pristup ku kompu, ze ti ho nik za 2 dni nerestartuje ? Tazke to sci-fi pre mna  |
Nebydlím s rodiči ani se ženou, ale s kámošama na privátě. Vypnout mi někdo notebook, asi by přišel o ruce. Výpadek proudu mě netrápí... _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 10. říjen 2008, 08:07:56 Předmět: |
|
|
Mě baví taky takový úchylárny...ale už na to nemám čas  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 10. říjen 2008, 09:38:39 Předmět: |
|
|
Ano, tiez ma napadol ten priklad s HL1 a Unreal 1, ale to je mierny overkill Unreal1 mal este aj Glide. Skoda, ze dnes uz clovek pri hrach nezazije taky sok z grafiky aku sposobil Unreal 1. Dnes je uz vsetko len inkrementalne, ani Crysis ma uz tak neuchvatil, kedze to uz nebol az taky skok.
Inak, vyzera, ze mas na kodenie temer uplne idealne podmienky. Uzi si to, kym to je tak. Ked pride rodina, budes rad, ze si najdes 5-8 hodin do tyzdna, co je nic. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 10. říjen 2008, 12:16:11 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Skoda, ze dnes uz clovek pri hrach nezazije taky sok z grafiky aku sposobil Unreal 1 |
Jj, potvrdzujem, hrali sme traja u kamosa na P90 myslim, pamatam si to dodnes  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|