.[ ČeskéHry.cz ].
Streamování venkovní scény+optimalizace
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2010, 14:27:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Yep, ten obrázek, co postnul franz, je úplně nereálnej. Podle mě by hráč měl v noci vidět akorát černočernou tmu, zvlášť když je to ještě středověký město, kde na osvětlení se používaly tak maximálně pochodně. Úplněk s osvětlením trochu pomůže, ale rozhodně ne tak moc. Spíš to vypadá, jako by tam bylo ve dne jenom zataženo, pak ale nechápu, co tam dělá ten měsíc o velikosti třech sluncí.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2010, 14:39:54    Předmět: Odpovědět s citátem

no praveze ked je spln a nie je nikde ziadne ine svetlo tak mozete vidiet dodaleka. a tie tiene byvaju tiez dost vyrazne. sice hentam je to fakt moc. ono to bude tak kilometer.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2010, 15:55:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Nešlo o konkrétní screen, pravda, že velikost měsíce tam nesedí a koneckonců i to, že panák leze po zdi.. byl to jen můj obdiv nad technologií Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 6. listopad 2010, 16:27:50    Předmět: Odpovědět s citátem

HonzikJ napsal:
Aha moc díky tak nějak jsem to myslel +-. Jen pro upřesnění:
centrální chunk je tam kde se nachází pozorovatel, a teď kolem něj načtu nejdetailnější heightmapy (3x3) kolem tohoto kruhu bude další s méně detailní mapou(5x5),.... A ve velké vzdálenosti, je třeba ještě načítat něco?, nebo prostě chunky, které budou moc daleko už prostě nenačítat (až v momentě kyd se k ním začnu přibližovat?), nebo myslíš že je dobré udělat ty kruhy, aby pokryly pro celý terén?

Na nastavenie hmly si sprav nejake tweakovadlo - teda nastavit hmlu tak, aby nebolo vidno hranu, kde uz koncia nacitane data najvzdialenejsich chunkov. Pocas experimentovania sa ti to tweakovadlo zide.

Ohladom detailnosti nacitanych chunkov - detailnost ti riesi prave indexBuffer - resp.jeho LOD index. Ja byt tebou takto si to nekomplikujem a v tomto momente (zatial) si neztrojnasobujem (ak MaxLOD==3) naroky na art assets.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna