Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 6. listopad 2010, 14:27:16 Předmět: |
|
|
Yep, ten obrázek, co postnul franz, je úplně nereálnej. Podle mě by hráč měl v noci vidět akorát černočernou tmu, zvlášť když je to ještě středověký město, kde na osvětlení se používaly tak maximálně pochodně. Úplněk s osvětlením trochu pomůže, ale rozhodně ne tak moc. Spíš to vypadá, jako by tam bylo ve dne jenom zataženo, pak ale nechápu, co tam dělá ten měsíc o velikosti třech sluncí. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 6. listopad 2010, 14:39:54 Předmět: |
|
|
no praveze ked je spln a nie je nikde ziadne ine svetlo tak mozete vidiet dodaleka. a tie tiene byvaju tiez dost vyrazne. sice hentam je to fakt moc. ono to bude tak kilometer. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 6. listopad 2010, 15:55:34 Předmět: |
|
|
Nešlo o konkrétní screen, pravda, že velikost měsíce tam nesedí a koneckonců i to, že panák leze po zdi.. byl to jen můj obdiv nad technologií  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 6. listopad 2010, 16:27:50 Předmět: |
|
|
HonzikJ napsal: |
Aha moc díky tak nějak jsem to myslel +-. Jen pro upřesnění:
centrální chunk je tam kde se nachází pozorovatel, a teď kolem něj načtu nejdetailnější heightmapy (3x3) kolem tohoto kruhu bude další s méně detailní mapou(5x5),.... A ve velké vzdálenosti, je třeba ještě načítat něco?, nebo prostě chunky, které budou moc daleko už prostě nenačítat (až v momentě kyd se k ním začnu přibližovat?), nebo myslíš že je dobré udělat ty kruhy, aby pokryly pro celý terén? |
Na nastavenie hmly si sprav nejake tweakovadlo - teda nastavit hmlu tak, aby nebolo vidno hranu, kde uz koncia nacitane data najvzdialenejsich chunkov. Pocas experimentovania sa ti to tweakovadlo zide.
Ohladom detailnosti nacitanych chunkov - detailnost ti riesi prave indexBuffer - resp.jeho LOD index. Ja byt tebou takto si to nekomplikujem a v tomto momente (zatial) si neztrojnasobujem (ak MaxLOD==3) naroky na art assets. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna