Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MirekDusin
![](images/avatars/6436651604f7ef7991331c.gif)
Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. leden 2014, 09:41:02 Předmět: |
|
|
Mno, samozřejmě jsem o one-touch control uvažoval, ale vždycky jsem to nakonec zavrhnul, protože mi přišlo že to není dost přesné a že to správně nesimuluje to co chci. Nicméně je pravda, že se současným ovládáním má spousta lidí problém.
Takže zde pokus o one-touch:
http://www.circusatos.com/projekty/ahoooj/ahoooj-onetouch.apk
Musí se tam řešit pohyb dopředu a zároveň otáčení a tato kombinace nám nakonec přišla nejlepší = nejlíp to odpovídá tomu, že kam táhnu, tam jedu. Ale hráč tak přijde o spoustu možností různě si někam najet nebo se jen natočit do proudu apod - to se prostě dělá hůř.
Takže zvažuji, že one-touch nechám jako defaultní, ale s možností přepnout na "gamepadovské" ovládání.
Pro srovnání původní varianta:
http://www.circusatos.com/projekty/ahoooj/ahoooj.apk _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 5. březen 2014, 20:16:20 Předmět: |
|
|
Tak převod do Unity jde velmi rychle a už mám všechny levely převedené. Chybí některé animace na březích, ale ty nemají vliv na hratelnost.
Co chybí z větších věcí:
- menu, nastavení apod.
- ozvučení
- naanimovat komiks
- optimalizace / ladění
Co se týče ovládání dospěl jsem k tomu, že bych udělal tři varianty:
- casual / easy - jedním prstem - je to jednoduché a zdá se že i úplný nehráč zvládne po pár opakováních hru dohrát zhruba za hodinu. Mazáci to všecko projedou na první dobrou a maj to zhruba za půl hodinu projetý.
- hard - oběma prsty, podobné gamepadu a skutečnému ovládání lodi - ještě budu testovat, ale ideál je, aby to i zkušenějším hráčlm nešlo projet hned na poprvý a dalo jim to též zhruba tu hodinu
- co-op - experimentální a dal bych to tam spíš pro srandu navíc - každý hráč ovládá jedním prstem jednoho panáka (jednu část lodi), takže se musí dohodnout, jak když se skutečně jede na lodi.
Případné ovládání na PC má pak pouze jednu variantu plus ten co-op, kde jsou šipky/wasd pro každého ze dvou panáků
Trochu mě trápí ta hrací doba. Že to bude zhruba ta hodina, případně si to hráč projede s těžším ovládáním a zkusí co-op, příp. posbírat achievmenty (jako projet všecko bez bourání apod), ale tím to končí a ředit to ještě něcím dalším se mi už nechce, navíc by to natáhlo vývoj.
Hra je však pestrá, žádné prostředí se neopakuje apod. A je tam ten příběhový komiks, kterej bude docela velkej (na poměry takový hry) a pěknej. Atmosféru to myslim má, v tom bych si celkem věřil, jen ta délka..
Zvažuju cenu okolo 40-60kč pro tablety a nejsem si jistej, zda mě s tim pak nepošlou hráči někam, když jim za to dám pěknou hru s atmoškou ale s docela krátkou dobou.
Když bysme hodně mákli, tak bysme to mohli do Třeboně mít hotové, ale to se neodvažuju předvídat.
Až bude hotovej komiks, tak bych zájemcům hodil nějakou kompletní betu na vyzkoušení. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 11. březen 2014, 07:36:39 Předmět: |
|
|
Tak jsem hru zkousel, a vcelku me bavila, prijemne zpracovana, infantilnejsi grafika, ale o to vice hra vycniva. Uplne mi tam chybi primo zvuky pokriku ahooooj. A hned me napadlo, ze na tabletu by bylo fajn, kdybych takhle na lidi bonusove mohl tapat a oni by zakriceli ahoooj.
Je fakt, ze hra je vcelku jednoducha (demo na webu) a da se hrat jednou rukou bez problemu...
Drzim palec. |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 24. únor 2015, 13:11:32 Předmět: |
|
|
pekne, gratulace,
jen me teda hodne zarazila velikost, 250 mega ? kde to probuh nabralo ta hra ? ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. únor 2015, 13:13:07 Předmět: |
|
|
No je to hrozný.. tak jenom videa maj něco přes stovku a celá grafika je ilustrace takovýho typu na kterou se nedá použít moc komprese.. Takže tak.
Taky mě to štve, ale nic moc s tim dělat nejde (nebo bych se na tom teda mohl zaseknout na další rok, to by asi šlo )
Příště na to myslet od začátku. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
ph[]b
Založen: 04. 08. 2007 Příspěvky: 107 Bydliště: brno
|
Zaslal: 24. únor 2015, 14:33:16 Předmět: |
|
|
no, nemyslim si, ze by animace mely zabirat tolik... koprese se neda vyuzit, ale u takovehoto stylu grafiky podle me, to jde optimalizovat vcelku jednoduse... ale tak to je jedno... jen me to zarazilo... |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Mem
![](images/avatars/78647774153fca021e5ea2.png)
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 24. únor 2015, 17:34:43 Předmět: |
|
|
Ty komentáře v popisu hry jsou super, dobrá inspirace. ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 24. únor 2015, 17:53:54 Předmět: |
|
|
Jako já vim, že by to nějak šlo ale prostě by to pro nás bylo už hrozně moc práce, protože sme to od začátku dělali (v tomto ohledu) blbě.
- Animace by šly převést z videí a animovat přímo v enginu (ale zas by to bylo složitější pro animátora)
- Grafika by šla převést na vektory, ale to zas je taky s tim strašný práce
- A samozřejmě, ty levely by nemusely být dělené jako velká ilustrace, ale tak zas to aspoň prostě vypadá jinak než tilovaný hry..
Ale jako beru, že to je problém, nejsem s tim spokojený. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 11. březen 2015, 17:31:15 Předmět: |
|
|
Udělal jsem dneska update na Android.
Jsou tam upravené kolize - aby nešlo tak snadno udělat dva nárazy nesmyslně za sebou.
A taky jsem nakonec zmenšil velikost appky cca o 100MB (komprese videí a některých textur).
Na iOS updatu se pracuje. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
abuki
![](images/avatars/281637399547efd3f0276f.png)
Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
|
Návrat nahoru |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|