Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 15. září 2013, 15:13:45 Předmět: |
|
|
nou napsal: |
tak ale shader ktorym sa to snazis vykreslit ten atribut definovany ma. ale ak je dany attribut vypnuty cez glDisableVertexAttribArray() tak by malo brat hodnotu ktora sa nastavy pomocou glVertexAttrib() ktora je standartne nastavena na [0,0,0,1]
OpenGL specification 2.8.3 napsal: |
If an array corresponding to a generic attribute required by a vertex shader is not enabled, then the corresponding element is taken from the current generic attribute state (see section 2.7). |
|
Taky jsem měl za to, že se to takhle má chovat. Kód shaderu ten atribut totiž vůbec nepotřebuje. Vypadá to, že se glDraw* vpodstatě vůbec neprovede.
Připadá mi to, jako by si glDraw* myslel, že když je atribut na pozici 0 disabled, tak není nahraný žádný glsl program, takže nemá cenu vůbec vykreslovat.
Jestli by to taky nemohla být specifikace opengl driveru na kterém to spouštím. Používám fglrx od ATI na Linuxu a ze zkušenosti vím, že se v nemálo případech odchyluje od specifikace opengl. Tyto odchylky se ale většinou projevují segfaulty, černým oknem netrpí žádná aplikace, co používám. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1051
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 16. září 2013, 19:05:37 Předmět: |
|
|
Díky. Zkusil jsem pomocí freeglutu nastavit core profile, ale nepomohlo to. Asi problém ve freeglutu nebo v tom, jak ho používám.
Asi to nakonec vyřeším tak, že na pozici 0 nabinduju vertex position, takže to bude vždy nastavené a nebude třeba to řešit.
Tak díky nou za všechnu pomoc, bez tebe by to bylo hrozné. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna