.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL (ES) - glDrawElements - GL_INVALID_OPERATION
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2013, 13:59:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo.. to je překlep, mělo tam být vTexCoord = TEXCOORD0

Nicméně kompilátor to imho neodstraní, protože kdyby jo, nebude mi sedět vertex binding, protože by kompilátor vyhodil TEXCOORD1,2,3 a zlstal by tam jen TEXCOORD0 => vertex by byl větší než vstup. Resp. takhle se mi to chová, pokud kompilátor smaže něco, co nepoužívám a udělá nějaké optimlizace.

Plus OT: momentálně jsem narazil na nějaký problémy s depth-bufferem, které opět nepobírám. Při pohybu kamery mi mizí grafika, resp. její části. Co ten Apple s tim 5S proboha dělal
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2013, 14:06:27    Předmět: Odpovědět s citátem

viz zde:

http://gamedev.stackexchange.com/questions/32543/glsl-if-else-statement-unexpected-behaviour

Go Rally mi funguje na vsech zarizenich Apple bez nejake zvlastni pece (vcetne 5S) - teda nepocitam ty saskarny s velikosti rozliseni a orientaci (nektera zarizeni to maji prohozene..)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2013, 14:15:14    Předmět: Odpovědět s citátem

A psal jsi to celé od 0, nebo jsi použil Unity (popř. jiný engine) ?
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2013, 14:24:28    Předmět: Odpovědět s citátem

kompletne od nuly. Unity nemam rad. Obecne nemam rad nastroje ktere se snazi honit mnoho zajicu najednou. Vetsinou pak nechyti zadneho poradne.

"Engine" je vlastne malicky (napriklad jen 17 shaderu), je v nem je to co bylo skutecne potreba. Zadne rozmachle uvahy typu scenegraph apod.

Taky jsem se soustredil na to vytahnout z tech apple zarizeni maximum (hra bezi bez jakehokoliv sekani 60fps - resp. momentalne mam jeste rezervu 2-3ms na snimek). Ale obnaselo to vymysleni spousty veci jak minimalizovat dependent-texture read, setrit s fillrate (napriklad discard v shaderu shodi framerate temer na polovinu protoze se kvuli architekture gpu chipu musi v takovou chvili syncovat vsechny renderovaci tiles), slusny zrout je i filtrovani textur atd. atd.. - a to jsou veci ktere Unity imho poradne neumi.


Naposledy upravil quas4 dne 8. prosinec 2013, 14:34:17, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2013, 14:29:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to mám podobně... ale prostě nechápu, že to blbne pouze na tom 5S, na 4 a 4S to běží OK, stejně tak na PC přes emulované GLES. gDebugger také nic nehlásí, ani žádné warningy. Jediné problémy, co mi XCode hlásí, jsou a) nemám mipmapy, b) redundant state changes c) příliš mnoho malých draw callů (protože nemám optimalizovaný font renderer a kreslím 1 písmeno = 1 call). Nicméně na optimalizace kašlu, dokud mě nebrzdí výkon.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna