Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 16. říjen 2014, 18:25:29 Předmět: |
|
|
Tak zas aspoň tyhle lidi pro nás nikdy nebudou konkurence. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 17. říjen 2014, 07:33:45 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Tak zas aspoň tyhle lidi pro nás nikdy nebudou konkurence. |
panove prosim, toto neni chat |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 17. říjen 2014, 09:06:52 Předmět: |
|
|
Jsem chvíli přemýšlel, kdo se mě tu snaží poučovat, a až po chvíli mi došlo, že je to autor této "hry"  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 17. říjen 2014, 10:19:38 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Jsem chvíli přemýšlel, kdo se mě tu snaží poučovat, a až po chvíli mi došlo, že je to autor této "hry"  |
????? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 132
|
Zaslal: 17. říjen 2014, 13:59:17 Předmět: |
|
|
Mno zhruba před měsícem jsem si nahodil unity a přes sobotní odpoledne zbastlil jednoduchou "fps" s vlastním levelem vytvořeným ve sketchupu a vlastním movement controllerem. Nenapadlo by mě ale to hodit někam jako projekt. Pokud je ta snaha upřímná tak hodně zdaru. Jenom pozor - doporučuju trochu originality - další vojáčkovský shooter typu jdi, zastav se, skrč se, zaměř a vystřel v dnešní době fakt nikoho nevytrhne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 17. říjen 2014, 14:28:37 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Nebylo by lepší vymyslet něco jednoduchého a vlastního? |
Myslet bolí  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 08:44:43 Předmět: |
|
|
MirekDusin napsal: |
dez1nd napsal: |
MirekDusin napsal: |
Hezký, to si dělal podle nějakýho unity videotutoriálu, kde ti řekli kam máš kde kliknout? Protože to tak dost vypadá. Jak už tu zmínili ostatní, pokud se chceš něčím chlubit, tak ať je v tom alespoň vidět trocha autorství... |
pekne pekne, takove hnidopichy snad nikde jinde nenajdu  |
No tak nějak nevim, co je na tom hnidopišského. Hnidopich bych byl, kdyby si přišel se skoro hotovým projektem a já se začal navážet do nějakého drobného detailu a na základě toho bych tě hejtil. Když přijdeš s téměř ničím, tak sry, ale mám tě za to poplácat po zádech a říct jak je super, že sis stáhnul a zapnul Unity?
Osobně nejsem příznivcem hejtu, a ani plácání po zádech v případech, kdy není za co plácat. Jsem příznivcem konstruktivní kritiky, která podle mě dokáže lidi s otevřenou myslí posunout mnohem víc, než nějaký cheering.
Podobných projektů, jako ten tvůj, jsem viděl několik a vždy to bylo vesměs to samé. Lidé na základě mylného dojmu, že je strašně jednoduché něco v Unity udělat, vymyslí projekt, aniž by měli jakékoli ponětí jak se vlastně hry pořádně dělají. Podle nějakého základního tutoriálu od TornadoTwins naklikají chodícího panáka a v návalu euforie, jak jim to hezky bez problémů šlo, se s tím hned někde pochlubí. Viz například http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3942 Jenže v 99% tyhle projekty skončí těsně po tom, jakmile dojdou tutoriály a člověk se musí samostatně zamyslet nad tím, kterak hru koncipovat a posléze zjistí, že na to nemá ani zdroje, ani čas a už vůbec ne motivaci.
Byl bych rád, kdyby si mě přesvědčil, že se v tobě mýlím. Jediné, co ti teď můžu poradit, je sehnat si pár lidí, kteří ti v tom pomůžou. Nejlépe lidi v tvém okolí, se kterými se můžeš sejít a promluvit si z očí do očí. Ve větším týmu se motivace udržuje daleko líp, než když seš sám. Vývoj v jedné osobě je pro hodně lidí peklo a člověk musí mít opravdu silnou vůli. Pro začátek dejte dohromady nějaký základní design dokument, který popíše hlavní mechaniky hry trochu podrobněji. Né něco ve stylu "tohle bude jako v Killzone a tohle bude zase jako v BF3". Udělejte několik concept artu a nějaké vlastní assety, pokud budou pěkné, pochlubte se s nimi tady na fóru. Za to určitě nějaký cheering dostanete a zvedne vám to motivaci. Zároveň se chlubte se zajímavými věcmi, třeba pokud implementujete zajímavou mechaniku a natočíte jak funguje. Na tom se dá diskuze stavět. Ovšem, že máš ve hře nějakej login je fakt věc, ke které ti řeknu úplný kulový. GL&HF |
nechci aby me tu nekdo placal po zadech za to, ze jsem tu v rychlosti predstavil svou hru a jako dukaz dodal prvni video, ale take nechci aby me tu skoro kazdej shazoval. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dez1nd
Založen: 12. 03. 2012 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 08:45:23 Předmět: |
|
|
MirekDusin napsal: |
dez1nd napsal: |
MirekDusin napsal: |
Hezký, to si dělal podle nějakýho unity videotutoriálu, kde ti řekli kam máš kde kliknout? Protože to tak dost vypadá. Jak už tu zmínili ostatní, pokud se chceš něčím chlubit, tak ať je v tom alespoň vidět trocha autorství... |
pekne pekne, takove hnidopichy snad nikde jinde nenajdu  |
No tak nějak nevim, co je na tom hnidopišského. Hnidopich bych byl, kdyby si přišel se skoro hotovým projektem a já se začal navážet do nějakého drobného detailu a na základě toho bych tě hejtil. Když přijdeš s téměř ničím, tak sry, ale mám tě za to poplácat po zádech a říct jak je super, že sis stáhnul a zapnul Unity?
Osobně nejsem příznivcem hejtu, a ani plácání po zádech v případech, kdy není za co plácat. Jsem příznivcem konstruktivní kritiky, která podle mě dokáže lidi s otevřenou myslí posunout mnohem víc, než nějaký cheering.
Podobných projektů, jako ten tvůj, jsem viděl několik a vždy to bylo vesměs to samé. Lidé na základě mylného dojmu, že je strašně jednoduché něco v Unity udělat, vymyslí projekt, aniž by měli jakékoli ponětí jak se vlastně hry pořádně dělají. Podle nějakého základního tutoriálu od TornadoTwins naklikají chodícího panáka a v návalu euforie, jak jim to hezky bez problémů šlo, se s tím hned někde pochlubí. Viz například http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=3942 Jenže v 99% tyhle projekty skončí těsně po tom, jakmile dojdou tutoriály a člověk se musí samostatně zamyslet nad tím, kterak hru koncipovat a posléze zjistí, že na to nemá ani zdroje, ani čas a už vůbec ne motivaci.
Byl bych rád, kdyby si mě přesvědčil, že se v tobě mýlím. Jediné, co ti teď můžu poradit, je sehnat si pár lidí, kteří ti v tom pomůžou. Nejlépe lidi v tvém okolí, se kterými se můžeš sejít a promluvit si z očí do očí. Ve větším týmu se motivace udržuje daleko líp, než když seš sám. Vývoj v jedné osobě je pro hodně lidí peklo a člověk musí mít opravdu silnou vůli. Pro začátek dejte dohromady nějaký základní design dokument, který popíše hlavní mechaniky hry trochu podrobněji. Né něco ve stylu "tohle bude jako v Killzone a tohle bude zase jako v BF3". Udělejte několik concept artu a nějaké vlastní assety, pokud budou pěkné, pochlubte se s nimi tady na fóru. Za to určitě nějaký cheering dostanete a zvedne vám to motivaci. Zároveň se chlubte se zajímavými věcmi, třeba pokud implementujete zajímavou mechaniku a natočíte jak funguje. Na tom se dá diskuze stavět. Ovšem, že máš ve hře nějakej login je fakt věc, ke které ti řeknu úplný kulový. GL&HF |
nechci aby me tu nekdo placal po zadech za to, ze jsem tu v rychlosti predstavil svou hru a jako dukaz dodal prvni video, ale take nechci aby me tu skoro kazdej shazoval. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 10:46:29 Předmět: |
|
|
Vůbec nic si z toho nedělej - ignoruj aktuální předešlé posty a začni makat. Když po čase ukážeš, že to opravdu někam směřuje - tak se diskuze obrátí v konstruktivní kritiku.
Já si tímto , čím procházíš ty prošel taky a možná do mě tady (nejen tedy tady) jeli ještě více (protože jsem se pořád bránil)
Ale je třeba pochopit, že se není čemu divit (to co jsi ukázal , je pro tebe třeba milník a dobrý základ pro start a další vývoj - ale do hlavy ti nikdo nevidí a ze zkušeností na 99% takový projekt skončí dřív než začal). Proto vytrvej a ukaž že vytrváš (je jedno zdali to bude nakonec pecka, nebo blbost, ale to že jsi vytrval (a dokončíš projekt) je to nejdůležitější ).
--------
Jinak k tomu co je ve videu se nedá nic moc říci - je tam photon connect + FPS controller (zde není poznat zdali asset unity plugin (improved fps controller či jak se jmenuje) nebo vlastní).
Co je tedy poznat opravdu jako tvoje práce - je asi to menu (ale na tom zase nic extra není).
Chce to ukázat více prostě - takto se to opravdu těžko posuzuje - ale držím palce a doufám, že tento projekt nezvedne zase ty % nedůvěry. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
SB001
Založen: 13. 10. 2014 Příspěvky: 25
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 12:38:45 Předmět: |
|
|
Dez1nd: mě se tvoje práce líbí a KAŽDÝ kdo zkoušel tvořit hry si prošel tím co ty. Určitě si to nenech otrávit ... a pokud jsi úplně nezanevřel na toto fórum ... měl bych pro tebe pár "myšlenek":
Znám pár nadšenců, kteří nejsou programátoři ba ani grafici a snaží se "TVOŘIT" online/mmo hru. Za x let práce jsou stále u plánů, neustále shánějí lidi, vše bez financí, reklamy atd... Je hezké mít na začátku seznam 20 zbraní, psát o realistické trávě, ultra stínech, vymoženostech, které ze hry udělají "bombu". Takový projekt ale skončí velmi brzo! Když to nevzdáš ty, tak zjistíš, že lidé okolo nebudou tolik spolupracovat. Grafici ti dodají jeden/dva modely za měsíc, zvukař ti nebude odpovídat na maily, programátor se bude muset učit na maturitu atd... až to vše nějak tak utichne. Tak to je, neb jak říkají právníci "to je skutečnost"!
Pokud ti mohu dát malou radu. Zapomeň na multiplayer! Unity umí hry na mobilní zařízení -> to je BUDOUCNOST! Domnívám se, že dnes chybý skákací arkády ve fps módu! Zbraně, násilí, střílení lidí ... takových her je tuna! Vymysli dětskou skákačku z vlastního pohledu, s jednoduchou grafikou, kterou ti zvládne průměrný 3d grafik. Nebo udělej FlappyBird hru z vlastního pohledu! To jsem třeba ještě nikde neviděl! ... to se přeci dá naprogramovat za pár dní!
... držím palce. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
yuri86

Založen: 27. 09. 2010 Příspěvky: 102
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 15:10:19 Předmět: |
|
|
Hodně lidí Ti tu dobře radí, aby ses vykašlal dělat mega FPS/MMO/online jako svůj první projekt. Udělej radši pár věcí, které opravdu zvládneš a hlavně dokončíš.
Tušíš, co všechno potřebuješ na dokončení a vydání?
Jaké problémy můžou nastat?
Jak dlouho to celé bude trvat?
Znáš všechny aspekty vývoje?
Na konci se objeví velké množství nových problémů, lidi se Ti na dlouhý projekt bez vidiny výsledku nebo peněz vykašlou...
Mně osobně je to jedno, dělej si co chceš, když tomu věříš, fandím Ti, ale když nemáš zkušenosti, tak se soustřeď, abys něco opravdu dokončil, než zabil hromadu času na polohotovém projektu, který Ti tu pak každý bude hejtovat. _________________ www.NOXGAMES.com and www.NOXPLAY.com
www.PuppetSoccer.com - nejzábavnější MS ve fotbale
https://www.facebook.com/noxgames |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. říjen 2014, 20:18:47 Předmět: |
|
|
Vytrvej a ukaž nám, že pracuješ na zvládnutelném originálním projektu. Všichni budeme jen rádi a budeme ti držet palce. To myslím ryze přátelsky.
SB001 napsal: |
Pokud ti mohu dát malou radu. Zapomeň na multiplayer! Unity umí hry na mobilní zařízení -> to je BUDOUCNOST! |
Bože jen to prosím ne. Cokoliv složitějšího, na co potřebuješ víc než jen jezdit prstem po obrazovce, případně něco mačkat, je na mobilu nehratelné a ztráta času. Dokážu si možná představit tablet a bluetooth gamepad.
Myslím, že mobilní boom už proběhl, trh je teď přesycen a uplatní se jen tu a tam nějaká ryzí casual hra (1 ze statisíců). Nevím o čemkoliv složitějším (RPG, FPS, ...), co by bylo nějak masivně rozšířené. Problém je, že při každém větším úspěchu mobilní hry se o tom píše a vypadá to jako splněný sen.
Netroufám si o ničem tvrdit, že je v tom budoucnost (možná to bude 3D, možná i streaming her), ale mobily momentálně nenahradí možnosti PC/konzolí. Mobilní hry jako budoucnost hraní je pro mě hodně černá budoucnost (ve smyslu Terminator, Mad Max, Vodní Svět, ... ). Občas se objeví nějaký článek prorokující konec velkých her, a pak vyjde PS4 a prodeje několikanásobně předčí absolutně všechna očekávání.
tl;dr
dobrá indie PC/konzolová hra > nejlepší mobilní hra na trhu _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 21. říjen 2014, 07:45:47 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
Mobilní hry jako budoucnost hraní je pro mě hodně černá budoucnost |
Uvidíme, jak rychle se povede nastartovat VR v mobilním segmentu, to by mohl být docela game changer podobně jako chystaný Oculus Rift na PC nebo Morpheus na Sony PS4.
Bohužel Samsung Galaxy Gear VR je příliš drahý (kolem 20 tisíc za Galaxy Note 4 a odhadem dalších 6 tisíc za Gear VR). Alternativy jako VR One od Zeisse jsou sice levnější (cca 3 tisíce, nebo Google Cardboard za pár dolarů), ale žádný mobil kromě Note 4 není na VR připraven. Carmack pro Note 4 dokázal ve spolupráci s Qualcommem a Samsungem upravit jak power management GPU a CPU (s možností opravdového zamykání taktů), tak eliminovat triple buffering, který je jinak standardní součástí androidího jádra. Konkurence tak bude mít problémy s plynulostí a latencí, což VR udělá medvědí službu (lidem z toho bude blbě). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 21. říjen 2014, 10:31:51 Předmět: |
|
|
Teď se ale bavíme o využití mobilů pro virtuální realitu, ne přímo o mobilním hraní, ne?
Což znamená gamepad do ruky a těžko proveditelné hraní na cestách. Takže z mobilního hraní se stává běžné domácí hraní (s tím, že na návštěvu k prarodičům se Nexus+gamepad+helma převáží možná snadněji než PC). Proti tomu absolutně nic nemám. Jen ty hry budou mít mnohem více společného s dnešními PC/konzolovými hrami, než s mobilními hrami.
Moje definice mobilních her jsou hry hratelné na mobilu/tabletu bez jakýchkoliv dalších příslušenství. Které se dají rychle zapnout a zase vypnout kdykoliv člověk potřebuje. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 21. říjen 2014, 10:50:08 Předmět: |
|
|
Mně se dělá blbě i ve 3D kině, takže ve VR budoucnost hraní nevidím  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|