.[ ČeskéHry.cz ].
Nekonečný příběh průhlednosti
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 12:14:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Myslíš?
http://www.humus.ca/index.php?page=3D&ID=76
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 12:51:26    Předmět: Odpovědět s citátem

...storing multiple incoming fragments in each pixel...
JO JO JO Laughing
Presne tohle mam na mysli Exclamation Smile
Dikyyyy prave si mi zaridil druhy vanoce, narozeniny, svatek a silvestr v jednom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 16:42:17    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
Myslíš?

Myslel jsem, že dělá D3D9.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 16:56:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno tak prave mi to taky doslo ... ono je to na D3D10 Crying or Very sad.
Nastesti jsem touto cestou objevil Depth Peeling Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 18:29:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie: Aha, to jsem nějak přehlédl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 19. leden 2008, 23:51:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Ono řazení je asi nejrychlejší metoda, moc tě neomezuje. Jiné metody se používají tehdy, kdy ti řazení už nepomůže (a těch metod je docela dost), ale jejich nevýhoda je v tom, že tě mohou v některých směrech omezovat, hlavně teda snižovat výkon nebo obsazovat jiné funkce... třeba když na něco využiješ plných 8 bitů stencilu, je jasné, že nemůžeš použít jiné grafické algoritmy, které stencil vyžadují. Ještě k mému komentáři, co začíná slovem "Bullshit" - to bylo myšleno na ty návrhy, co tu psal Khaj.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna