.[ ČeskéHry.cz ].
HDR converter
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 28. leden 2008, 13:09:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter napsal:
Eosie napsal:
Reflexe s LDR normal mapou.
Reflexe s HDR normal mapou.

To vypadá spíš jak s filteringem textur a bez.

Já jsem si to nevymyslel, tento jev popisuje i ATI ve svých paperech. Filtrování mám v obou případech zapnuté. V 90% případů si toho člověk na modelu nevšimne. Aby si toho všiml, musí být:
- normal mapa použita pro reflexi (environment mapped bump mapping)
- změna normál na normal mapě co nejjemnější
- v materiálu by neměly být další textury a parametry, zrcadlení by mělo být co nejčistší bez dalších modifikací
Pokud se jedna z těchto podmínek nesplní, nikdo ten rozdíl zřejmě nepozná.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Grafika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna