Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 28. leden 2008, 13:09:25 Předmět: |
|
|
Hunter napsal: |
To vypadá spíš jak s filteringem textur a bez. |
Já jsem si to nevymyslel, tento jev popisuje i ATI ve svých paperech. Filtrování mám v obou případech zapnuté. V 90% případů si toho člověk na modelu nevšimne. Aby si toho všiml, musí být:
- normal mapa použita pro reflexi (environment mapped bump mapping)
- změna normál na normal mapě co nejjemnější
- v materiálu by neměly být další textury a parametry, zrcadlení by mělo být co nejčistší bez dalších modifikací
Pokud se jedna z těchto podmínek nesplní, nikdo ten rozdíl zřejmě nepozná. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna