.[ ČeskéHry.cz ].
Optimalizace hry v SDL
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 31. leden 2008, 19:04:10    Předmět: Odpovědět s citátem

To ja vim, ze express verze je zadarmo, planuju na nej prejit, ale mel jsem na mysli jiny, napr.: Code warrior, borland apod
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 1. únor 2008, 10:26:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem si vesele nainstaloval visual studio express, jenze se v nem vubec neorientuju, kdyz to vezmu v prikladu, tak dev c++ je bouda pro psa a visual studio je mrakodrap Shocked

Jen chyba se mi neohlasi na konkretnim radku Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 1. únor 2008, 20:17:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Neboj, to si zvykneš. VS je opravdu oproti DevCPP mnohem lepší IDE (alespoň v něm funguje debug).

A čísla řádků u chyb mi fungujou a to jak doubleclikcem v output window, tak v tom okně kde jsou chyby v takové pěkné tabulce s ikonkama.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 10:10:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Potreboval bych jen exampl, kde se nacte obrazek v opengl, se vsema upravama formatu, to je jasny, ale ne aby se zbytecne rotoval apod.

tedka mam exampl, kde se obrazek roztahuje zase a dalsi kraviny Crying or Very sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 11:14:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Tady mas moji funkci pro nacitani textur, cast nacitani komprimovanych textur preskoc. Nacitani je postavene na SDL_image

http://nopaste.ceske-hry.cz/862

Vytvareni/render spritu : http://nopaste.ceske-hry.cz/863
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 16:58:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Weny Sky napsal:
Tady mas moji funkci pro nacitani textur, cast nacitani komprimovanych textur preskoc. Nacitani je postavene na SDL_image

http://nopaste.ceske-hry.cz/862

Vytvareni/render spritu : http://nopaste.ceske-hry.cz/863


diky, jdu to prubnout Smile
Ale u tech spritu nejsou header soubory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 17:21:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Nejsem si moc jistej, ale myslim ze k ty svy hre prave potrebuju jen nacitani obrazku do textur, tyhle obrazky se pak podle funkce napr. ovoce se sbira, kulicka se pohybuje apod.

Nepotrebuju teda nic jineho?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 17:29:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tedka jsem zkusil tu prvni fci na nacitani dat do projektu, zapasoval jsem ji dobre, jenze ty tam nemas deklarovanejch hromadu veci, takze mi to
pochopitelne napise milion chyb Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 2. únor 2008, 19:02:32    Předmět: Odpovědět s citátem

tak ja taky nepredpokladal, ze udelas copy&paste, ale ze se jen chces podivat na kod nacitani textur a vytvareni textur tak aby si je nemel nijak deformovane Wink

jinak u te funkce loadTexture se divej(nebo zkopiruj) deklaracni cast promennych a pak od radku 51 do 142. Pricemz textures[TID] je pole unsigned int .Kdy kazdy prvek uchovava jeden ukazatel na texturu do videopameti.
a funkce jako log_error(); a dalsi logovaci zakomentuj. A melo by ti to jet Wink

No a vytvareni vertexu, tak se jen podivej, jak spravne namapovat quad.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 15:28:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj, tak uz to mam zmakly, pohybuju a zobrazuju obrazky, tedka mam ale problem se zpruhlednenim napr. bile barvy, kdyz nactu bitmapu kulicky, tak je okolo bila.

Docetl jsem se cosi o zpruhledneni, jenze to mi zpruhledni celou texturu a ne jen konkretni barvu v texture...

Nevite nekdo, jak na to?

Diky za rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
survik1



Založen: 22. 08. 2007
Příspěvky: 107

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 15:45:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Standalf napsal:
Ahoj, tak uz to mam zmakly, pohybuju a zobrazuju obrazky, tedka mam ale problem se zpruhlednenim napr. bile barvy, kdyz nactu bitmapu kulicky, tak je okolo bila.

Docetl jsem se cosi o zpruhledneni, jenze to mi zpruhledni celou texturu a ne jen konkretni barvu v texture...

Nevite nekdo, jak na to?

Diky za rady


DL_SetColorKey(surface, SDL_SRCCOLORKEY ,SDL_MapRGB(surface->format, 0, 0, 0));
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 16:13:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja to ale musim zpruhlednit v opengl.

Ale uz jsem to nasel, takze uz mi to funguje, presto dik.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 16:43:46    Předmět: Odpovědět s citátem

a jakym zpusobem si to orezani udelal : blending, alpha testing, making?

Jinak k tomuto ucelu nejlepe poslouzi nacteni textury s alpha kanalem a pouzit alpha testing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 17:00:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Weny Sky napsal:
a jakym zpusobem si to orezani udelal : blending, alpha testing, making?

Jinak k tomuto ucelu nejlepe poslouzi nacteni textury s alpha kanalem a pouzit alpha testing


Blendingem, orizne se to perfektne.
Akorat, kdyz prejizdim pres neco, tak to neprejede obycejne, ale je to takovy napulpruhledny, ze je videt trochu i ta textura pod tim. To je jedinej nedostatek.

Jinak u ty metody nacitani s alpha kanalem bych zas nevedel, nepredhodil bys mi tech par radek?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standalf



Založen: 29. 01. 2008
Příspěvky: 32
Bydliště: Děčín

PříspěvekZaslal: 4. únor 2008, 17:25:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Mám to takhle s tim alpha testingem:

glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.1f); // Nastavení alfa testingu
glEnable(GL_ALPHA_TEST); // Zapne alfa testing

Takze co je cerne by se melo zpruhlednit, ale nezpruhledni Crying or Very sad


Naposledy upravil Standalf dne 4. únor 2008, 17:30:22, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna