| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 31. leden 2008, 19:04:10 Předmět: |
|
|
| To ja vim, ze express verze je zadarmo, planuju na nej prejit, ale mel jsem na mysli jiny, napr.: Code warrior, borland apod |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 1. únor 2008, 10:26:17 Předmět: |
|
|
Tak jsem si vesele nainstaloval visual studio express, jenze se v nem vubec neorientuju, kdyz to vezmu v prikladu, tak dev c++ je bouda pro psa a visual studio je mrakodrap
Jen chyba se mi neohlasi na konkretnim radku  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Quiark

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 1. únor 2008, 20:17:39 Předmět: |
|
|
Neboj, to si zvykneš. VS je opravdu oproti DevCPP mnohem lepší IDE (alespoň v něm funguje debug).
A čísla řádků u chyb mi fungujou a to jak doubleclikcem v output window, tak v tom okně kde jsou chyby v takové pěkné tabulce s ikonkama. _________________ Mám strach |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 2. únor 2008, 10:10:00 Předmět: |
|
|
Potreboval bych jen exampl, kde se nacte obrazek v opengl, se vsema upravama formatu, to je jasny, ale ne aby se zbytecne rotoval apod.
tedka mam exampl, kde se obrazek roztahuje zase a dalsi kraviny  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 2. únor 2008, 16:58:01 Předmět: |
|
|
diky, jdu to prubnout
Ale u tech spritu nejsou header soubory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 2. únor 2008, 17:21:07 Předmět: |
|
|
Nejsem si moc jistej, ale myslim ze k ty svy hre prave potrebuju jen nacitani obrazku do textur, tyhle obrazky se pak podle funkce napr. ovoce se sbira, kulicka se pohybuje apod.
Nepotrebuju teda nic jineho? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 2. únor 2008, 17:29:13 Předmět: |
|
|
Tak tedka jsem zkusil tu prvni fci na nacitani dat do projektu, zapasoval jsem ji dobre, jenze ty tam nemas deklarovanejch hromadu veci, takze mi to
pochopitelne napise milion chyb  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 2. únor 2008, 19:02:32 Předmět: |
|
|
tak ja taky nepredpokladal, ze udelas copy&paste, ale ze se jen chces podivat na kod nacitani textur a vytvareni textur tak aby si je nemel nijak deformovane
jinak u te funkce loadTexture se divej(nebo zkopiruj) deklaracni cast promennych a pak od radku 51 do 142. Pricemz textures[TID] je pole unsigned int .Kdy kazdy prvek uchovava jeden ukazatel na texturu do videopameti.
a funkce jako log_error(); a dalsi logovaci zakomentuj. A melo by ti to jet
No a vytvareni vertexu, tak se jen podivej, jak spravne namapovat quad. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 4. únor 2008, 15:28:00 Předmět: |
|
|
Ahoj, tak uz to mam zmakly, pohybuju a zobrazuju obrazky, tedka mam ale problem se zpruhlednenim napr. bile barvy, kdyz nactu bitmapu kulicky, tak je okolo bila.
Docetl jsem se cosi o zpruhledneni, jenze to mi zpruhledni celou texturu a ne jen konkretni barvu v texture...
Nevite nekdo, jak na to?
Diky za rady |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
survik1
Založen: 22. 08. 2007 Příspěvky: 107
|
Zaslal: 4. únor 2008, 15:45:39 Předmět: |
|
|
| Standalf napsal: |
Ahoj, tak uz to mam zmakly, pohybuju a zobrazuju obrazky, tedka mam ale problem se zpruhlednenim napr. bile barvy, kdyz nactu bitmapu kulicky, tak je okolo bila.
Docetl jsem se cosi o zpruhledneni, jenze to mi zpruhledni celou texturu a ne jen konkretni barvu v texture...
Nevite nekdo, jak na to?
Diky za rady |
DL_SetColorKey(surface, SDL_SRCCOLORKEY ,SDL_MapRGB(surface->format, 0, 0, 0)); |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 4. únor 2008, 16:13:39 Předmět: |
|
|
Ja to ale musim zpruhlednit v opengl.
Ale uz jsem to nasel, takze uz mi to funguje, presto dik. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 4. únor 2008, 16:43:46 Předmět: |
|
|
a jakym zpusobem si to orezani udelal : blending, alpha testing, making?
Jinak k tomuto ucelu nejlepe poslouzi nacteni textury s alpha kanalem a pouzit alpha testing |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 4. únor 2008, 17:00:49 Předmět: |
|
|
| Weny Sky napsal: |
a jakym zpusobem si to orezani udelal : blending, alpha testing, making?
Jinak k tomuto ucelu nejlepe poslouzi nacteni textury s alpha kanalem a pouzit alpha testing |
Blendingem, orizne se to perfektne.
Akorat, kdyz prejizdim pres neco, tak to neprejede obycejne, ale je to takovy napulpruhledny, ze je videt trochu i ta textura pod tim. To je jedinej nedostatek.
Jinak u ty metody nacitani s alpha kanalem bych zas nevedel, nepredhodil bys mi tech par radek? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Standalf

Založen: 29. 01. 2008 Příspěvky: 32 Bydliště: Děčín
|
Zaslal: 4. únor 2008, 17:25:48 Předmět: |
|
|
Mám to takhle s tim alpha testingem:
glAlphaFunc(GL_GREATER, 0.1f); // Nastavení alfa testingu
glEnable(GL_ALPHA_TEST); // Zapne alfa testing
Takze co je cerne by se melo zpruhlednit, ale nezpruhledni 
Naposledy upravil Standalf dne 4. únor 2008, 17:30:22, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|