| Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 24. duben 2015, 11:57:24 Předmět: |
|
|
Ale tráva jako taková stíny nedělá (tedy u mne) to je jen optický efekt díky tomu různorodému zabarvení, světel a efektů. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2015, 11:59:08 Předmět: |
|
|
Asi takhle:
1) 3D Scénu (tanky) vyrendruj do viewportu. Klidně s image effektama.
2) GUI vyrendruj do RGBA textury tak, aby tlačítka měly alfu bílou a okolí bylo černé.
Na MainCameru (3d scéna) hoď skript, kde bude takový jednoduchý postprocess (musí být poslední):
| kód: |
public RenderTexture guiRT;
public Material combine;
void OnRenderImage(RenderTexture src, RenderTexture dest)
{
RenderTexture rt = guiRT;
Material material = combine;
if ((rt != null) && (material != null))
{
material.SetTexture("_GuiTex", rt);
Graphics.Blit(src, dest, material);
}
} |
A pro material combine použij tento shader:
http://nopaste.ceske-hry.cz/224381
...můžeš ho rozšířit o nějakou gamu a tp :-)
Teď sem to zkusil i tim deffered renderingem na main kameře a funguje to :-). Můžu poslad screenshot, ale nechce se mi. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. duben 2015, 11:59:50 Předmět: |
|
|
No ani mne trava tiene nevrha skor ide o to ze ako prijima tiene. U mna je to blikanie dost vyrazne na hrane svetlo tien. mozno je to tym ze ja nemam v terrain bilboardy ako sprity ako ako objekty ktore su fixnute v priestore _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. duben 2015, 12:12:41 Předmět: |
|
|
JJ dik ale ten sice vrha tiene ale neprijima  _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2015, 12:14:07 Předmět: |
|
|
Všechno dohromady...
Tráva, která háže stíny, "3D gui" nad scénou s image effektem a deffered renderingem.
 _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2015, 12:16:49 Předmět: |
|
|
A jaký tam máš materiál na přijímání stínů? _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. duben 2015, 12:22:05 Předmět: |
|
|
Diky ja si to este raz idem cele prejst ten tvoj script a ten postup  _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. duben 2015, 12:47:11 Předmět: |
|
|
Takze s 3d objektom to funguje , to je fajn, diky. Ale to nove gui od Unity to proste nezere neviem co s tym. Respektive zere ale mam pocit ze to dava nejake zle masky na alphu _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2015, 13:00:31 Předmět: |
|
|
Když klikneš na tu render texturu, můžeš v inspektoru přepnout z RGB na Alpha. Tam uvidíš, jestli to jejich gui dává bílou alfu. Pokud ne a nejdou změnit materiály, tak by se dal ještě udělat trik s klíčováním.
Shader by pak nekombinoval scénu a gui texturu podle alfy, ale takto:
| kód: |
float3 d = guiClr.rgb - _Key.rgb;
half key = saturate(dot(d, d)*65536.0);
return lerp(sceneClr, guiClr, key); |
Ale s tou alfou je to lepší, protože umožňuje poloprůhledný tlačítka. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Naposledy upravil ]semo[ dne 24. duben 2015, 13:11:35, celkově upraveno 1 krát |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. duben 2015, 13:11:12 Předmět: |
|
|
Nevím, jaký používáš GUI (nějak se to měnilo a já se v tom nevyznám :) ), zkusil sem button z menu GameObject->UI->Button a ten se rendruje (pakliže má barvy s alfou bílou). Tak držím palce :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 24. duben 2015, 13:17:13 Předmět: |
|
|
Dik zatial to necham plavat a casom ak bude cas sa k tomu vratim zatial necham nakupne gui 2d _________________
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Zpirit

Založen: 21. 02. 2013 Příspěvky: 53 Bydliště: Litvínov
|
Zaslal: 8. květen 2015, 19:03:24 Předmět: |
|
|
Pro vás to bude nejspíš hračka ale pro mě je to neřešitelná úloha.
To co vídíte na obrázku v editoru potřebuju řešit za běhu v kódu.
 |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 9. květen 2015, 15:56:23 Předmět: |
|
|
Došel jsem na zajímavej poznatek, že udělat raycast/linecast proti Character Controlleru je naprosto nemožný. Občas funguje, občas ne a někdy nebere vršek a spodek capsule. Tak třeba to taky někoho potká.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? :) _________________ Jeden z vývojářů hry Grenade Madness. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 9. květen 2015, 20:15:39 Předmět: |
|
|
Tak raycast na capsuli je triviální, třeba to tak mají schválně, abyste nevyšli ze cviku  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
|