.[ ČeskéHry.cz ].
Neřešitelné úlohy v unity 3D
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 11:57:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Ale tráva jako taková stíny nedělá (tedy u mne) to je jen optický efekt díky tomu různorodému zabarvení, světel a efektů.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 11:59:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi takhle:
1) 3D Scénu (tanky) vyrendruj do viewportu. Klidně s image effektama.
2) GUI vyrendruj do RGBA textury tak, aby tlačítka měly alfu bílou a okolí bylo černé.

Na MainCameru (3d scéna) hoď skript, kde bude takový jednoduchý postprocess (musí být poslední):
kód:
   public RenderTexture guiRT;
   public Material combine;
   
   void OnRenderImage(RenderTexture src, RenderTexture dest)
   {   
      RenderTexture rt = guiRT;
      Material material = combine;
      
      if ((rt != null) && (material != null))      
      {            
         material.SetTexture("_GuiTex", rt);          
         Graphics.Blit(src, dest, material);                  
      }
   }   


A pro material combine použij tento shader:
http://nopaste.ceske-hry.cz/224381
...můžeš ho rozšířit o nějakou gamu a tp :-)

Teď sem to zkusil i tim deffered renderingem na main kameře a funguje to :-). Můžu poslad screenshot, ale nechce se mi.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 11:59:50    Předmět: Odpovědět s citátem

No ani mne trava tiene nevrha skor ide o to ze ako prijima tiene. U mna je to blikanie dost vyrazne na hrane svetlo tien. mozno je to tym ze ja nemam v terrain bilboardy ako sprity ako ako objekty ktore su fixnute v priestore
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:06:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Ad tráva:
http://nopaste.ceske-hry.cz/224382

Je to vegetation shader, který háže stíny (od slunce). Je sice starší, ale funguje i na Unity5.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:12:41    Předmět: Odpovědět s citátem

JJ dik ale ten sice vrha tiene ale neprijima Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:14:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Všechno dohromady...

Tráva, která háže stíny, "3D gui" nad scénou s image effektem a deffered renderingem.



_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:16:49    Předmět: Odpovědět s citátem

A jaký tam máš materiál na přijímání stínů?
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:22:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Diky ja si to este raz idem cele prejst ten tvoj script a ten postup Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 12:47:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Takze s 3d objektom to funguje , to je fajn, diky. Ale to nove gui od Unity to proste nezere neviem co s tym. Respektive zere ale mam pocit ze to dava nejake zle masky na alphu
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 13:00:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Když klikneš na tu render texturu, můžeš v inspektoru přepnout z RGB na Alpha. Tam uvidíš, jestli to jejich gui dává bílou alfu. Pokud ne a nejdou změnit materiály, tak by se dal ještě udělat trik s klíčováním.

Shader by pak nekombinoval scénu a gui texturu podle alfy, ale takto:

kód:
float3 d = guiClr.rgb - _Key.rgb;
half key = saturate(dot(d, d)*65536.0);
return lerp(sceneClr, guiClr, key);

Ale s tou alfou je to lepší, protože umožňuje poloprůhledný tlačítka.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory


Naposledy upravil ]semo[ dne 24. duben 2015, 13:11:35, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 13:11:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Nevím, jaký používáš GUI (nějak se to měnilo a já se v tom nevyznám :) ), zkusil sem button z menu GameObject->UI->Button a ten se rendruje (pakliže má barvy s alfou bílou). Tak držím palce :-)
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 24. duben 2015, 13:17:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik zatial to necham plavat a casom ak bude cas sa k tomu vratim Smile zatial necham nakupne gui 2d
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zpirit



Založen: 21. 02. 2013
Příspěvky: 53
Bydliště: Litvínov

PříspěvekZaslal: 8. květen 2015, 19:03:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro vás to bude nejspíš hračka ale pro mě je to neřešitelná úloha.

To co vídíte na obrázku v editoru potřebuju řešit za běhu v kódu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 9. květen 2015, 15:56:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Došel jsem na zajímavej poznatek, že udělat raycast/linecast proti Character Controlleru je naprosto nemožný. Občas funguje, občas ne a někdy nebere vršek a spodek capsule. Tak třeba to taky někoho potká.

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? :)
_________________
Jeden z vývojářů hry Grenade Madness.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mar



Založen: 16. 06. 2012
Příspěvky: 610

PříspěvekZaslal: 9. květen 2015, 20:15:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak raycast na capsuli je triviální, třeba to tak mají schválně, abyste nevyšli ze cviku Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Další
Strana 12 z 13

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna