.[ ČeskéHry.cz ].
Visual C++ release build a crash
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
quas4



Založen: 18. 10. 2007
Příspěvky: 199

PříspěvekZaslal: 1. červenec 2010, 14:16:12    Předmět: Odpovědět s citátem

frca napsal:
rezna: Určitě jsou situace, kdy je to, co popisuješ, výhodné.
Zároveň ale se často hodí vypisovat i warningy, aniž by aplikace hned padala.


Assert slouzi k "hlidani" spravnosti predpokladaneho stavu programu a pokud neni vyraz splnen pak je zbytecne pokracovat. Nic nebrani si udelat vlastni makra ktera budou logovat varovani a volat assert jen na nejaky vlastni #define identifikator.

frca napsal:
Přiznám se, že jsem zatím s assertem nelaboroval natolik, abych věděl, jak se s ním poperou gdb a valgrind.


assert je normalni funkce (resp. makro) v libc ktera (__assert_fail) konci zavolanim abort() (viz assert.c ve zdrojacich glibc) takze ve spojeni s gdb i valgrindem bych necekal zadne zvlastni chovani.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna