Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 9. červen 2014, 16:18:24 Předmět: |
|
|
Dlaha napsal: |
perry: Jen ne další zombie prosím  |
No mozna by to nebylo tak spatny jako ujizdeni na kole pred mestem plnym zombiku
Za tebou jich leze dav, pred tebou se motaj. Obcas nejakyho dloubnes do oka, jak jedes kolem
Sem tam ti nejakej poblije cestu pred tebou a dostanes smyk na tom
S patricnou nadsazkou by to nemuselo byt tak spatne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 9. červen 2014, 16:24:24 Předmět: |
|
|
Jj.. rozhodně originálnější než to, co to je teď .... uklouznutí na blitkách je dobrý nápad  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. červen 2014, 16:46:49 Předmět: |
|
|
Zkuste tohle: www.inventurakrajiny.cz/showcase/semo/fpg5/Build.html. Je to jen pokus, neřešil jsem zprůhledňování objektů u kamery, pozadí, atd... Ale když nic, tak je to aspoň hratelný; v tom smyslu, že se dá vyhybat věcem, aniž by to byla náhoda. Je to teď zase na šipky a jump na mezerníku, na Bčku (držet) je boost. Myší jde zatáčet taky. Mimochodem, použil jsem to, co psal Mem - že zatáčení jen přejíždí z jednoho pruhu do druhýho, jsou ale tenký.
Mě to takhle celkem baví a když si k tomu představím, že to poběží na pár centimetrů velkým displeji a třeba tam hodím nějaký pěkný shader, tak se mi to zdá fajn. Myslíte, že by to mohla být cesta? Mě, i celýmu týmu jde teď o to, aby to bylo z krku ;)
Ladis: můžeš začít, udělej nějakou pecku! ;-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 9. červen 2014, 16:54:02 Předmět: |
|
|
lemplik napsal: |
Dlaha napsal: |
perry: Jen ne další zombie prosím  |
No mozna by to nebylo tak spatny jako ujizdeni na kole pred mestem plnym zombiku
Za tebou jich leze dav, pred tebou se motaj. Obcas nejakyho dloubnes do oka, jak jedes kolem
Sem tam ti nejakej poblije cestu pred tebou a dostanes smyk na tom
S patricnou nadsazkou by to nemuselo byt tak spatne. |
Znám jednu takovou podobnou pixelart hru, strašně mě to bavilo...
http://www.youtube.com/watch?v=6O91EGXHmao
Proč by to nemohla být hra se Zombíkama. Zombíci jsou fajn, když jsou dobře udělaní.
EDIT: Jinak, zkusil jsem to a mně se to zdá celkem povedené, rozhodně bych pořešil jak to obohatit (nějakou featurou, kvůli které by se to kupovalo) a časem doladil grafiku (než se to vydá). _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 9. červen 2014, 17:00:17 Předmět: |
|
|
Semo > No takhle je to o něco lepší. Ovládání je sice divně gumové a přijde mi spožděné , ale to je asi tou myší. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lemplik
Založen: 11. 02. 2013 Příspěvky: 109
|
Zaslal: 9. červen 2014, 17:02:27 Předmět: |
|
|
hmm z tohoho pohledu se mi to libi mnohem vic.
Akorat ovladani dle Mema bych pochopil tak, ze tech mist kde lze jet je jen trocha - treba mezi pruhy, pruh levy, pravy a chodnik levy pravy.
Ackoli ted u toho 3d pohledu to neni uz problem asi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. červen 2014, 19:56:19 Předmět: |
|
|
Jo asi lepší. Ale teď už je na té grafice o to víc poznat, že to není úplně top.
A mám pocit, že to je pomalejší? Nebyla to moc výzva, po chvíli jsem to zavřel.. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 10. červen 2014, 07:51:47 Předmět: |
|
|
Tak díky za reakce. Včera jsem zkoušel i zapojit skákání po střechách aut, ale nepodařilo se mi to. Kolize se chovaly spíš jako nějaký hint typu: můžeš zkolidovat, ale nemusíš, odraz vždy náhodný, default materiál ignorovat...
... aneb, semo poznává krásy Unity :-)
abuki: je to pomalejší, ale časem se to zrychuje a přibývá aut. Je tam na to i nepopsaný posuvník. Ale neni to vyladěný. Doufám, že kdyby tam byly aspoň ty peníze na sbírání, nebo něco podobnýho, že by to bylo lepší.
ad grafika: chybí tam nějaký fejsy, když to bylo určený pro jiný pohled, ale kdybych vypnul face culling a udělal pár vylepšení, myslím, že se to zvedne. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 12. červen 2014, 20:36:48 Předmět: |
|
|
Kdo chcete, můžete zkusit nový build: http://www.inventurakrajiny.cz/showcase/semo/fpg6/Build.html. Myslím, že to vypadá o mnoho lépe a je to i zábavnější, ale rád bych slyšel cizí názor. Hodil jsem tam nový shader, upravil systém kolizí (proto jsou teď trochu rozladěný animace), přidal jsem sbírání mincí...nová grafika je programmer art ;).
Je to takový pokus vytřískat z toho, co se dá, i když Unity mi hází dost klacky pod nohy (omlouvám se milovníkům Unity, ale to co jsem s tim za poslední dva dna zažil, to je na takový engine dost otřesný...radši nerozvádět). _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 12. červen 2014, 21:21:19 Předmět: |
|
|
mne sa ta grafika predtym pacila a teraz sa mi paci este viac, ovladanie by som dal len touch doprava -dolava a spravil 5 stop (chodnik,cesta vlavo,stred cesty,cesta vpravo,chodnik)do ktorych sa vlastne po tapnuti dostane to by ovela zjednodusilo gameplay a nemusim ako hrac riesit ze ci som uz zatocil dost alebo malo.
Urcite by som tuto grafiku nemenil za ten asset.
Edit1: Tu kameru by som spravil viac dynamicku (napr nad cestou je nejaky nadjazd tak sa moze kamera zdvihnut (az tak ako to bolo uplne na zaciatku) a zas zist dole) urcite by to ozivilo hru takto to je dost repetitivne _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Naposledy upravil DespeRadoX dne 12. červen 2014, 21:28:53, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 12. červen 2014, 21:25:58 Předmět: |
|
|
Zatím jsem nehrál, jen podle screenů ta nová grafika vypadá o 100% lépe než co tam bylo Good job _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 12. červen 2014, 22:04:16 Předmět: |
|
|
Grafika je IMHO super.
No je to mnohem víc hardcore, než předchozí verze, to musím uznat (což se mi líbí). Možná se ta obtížnost už zvyšuje příliš rychle, nejdřív dlouhou dobu nic a pak zasekané silnice...
Zatím se mi nepodařilo přeskočit žádné auto. Kdyby to šlo, mohlo by to být celkem zajímavé.
Jinak, má ta hra mít morální poučení, že černí cyklisté jsou svině, které furt jezdí v protisměru nebo na chodníku, jen aby mohly sebrat pár zlaťáků, nerespektují pravidla pro vjezd do křižovatky a celkově se chovají tak, jako by chtěli vyhrát Bouchalův pohár? Protože momentálně to tak vypadá  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 13. červen 2014, 02:21:13 Předmět: |
|
|
No tak viděl jsem až poslední dva buildy, myslím, že slušné.
Osobně jsem alergický na cel shading, takže předchozí build mi přišel hezčí a čistší.
Ovládání mi přijde trochu moc drsné, nemusel by zabírat hned na plno.
Skákání je fajn, jenom nejde přeskočit malá auta (když jich je tam hodně, tak jinou možnost ani moc nemám) - stěhováky a tahač
jsem přeskočil, týpka s hot dogy ne (pobavila mě ta jeho animace)
Jinak u toho zrychlení, když podržím space jsem nepostřehl, že by jel rychleji.
Co se mi líbilo, když mě srazilo auto z boku na křižovatce. Tak si asi musejí připadat chodci v Etiopii
http://www.youtube.com/watch?v=3wTHA6rk8HE |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 13. červen 2014, 08:15:04 Předmět: |
|
|
Díky za pozitivní, nebo aspoň pozitivnější reakce! :-) Ovládání možná ještě zjednoduším, ale s dynamickou kamerou zatim nevím. Zkoušel jsem ji udělat pohyblivou, ale připadalo mi, že ta fixní se ke grafice hodí líp.
if.then: tak to mě fakt nenapadlo. Ale rasistický podtext to asi nemá, Aziz (pro kterého to dělám) je arab žijící v Plzni a ve hře budou další dvě hlavní postavičky :-)
mar: vím, že cellshading a podobné efekty jsou trochu profláknuté, ale snažil jsem se to udělat jen tak lehce..krom toho, neni to cellshading, ale vytžení obrysů a lehké barevné přechody.
Skákání přes auta asi nebude, je to už šíleně vysoko. Ale čumáky přeskočit jdou.
Až vyladím obtížnost a vůbec až s tim zas trochu pohnu, ozvu se. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 548 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 13. červen 2014, 11:12:37 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
rasistický podtext to nemá |
Ale vzhledem k zažitým stereotypům jistě každého napadne "nigga stole my bike". Takže krom mincí bys mohl sbírat šperky a mobily a místo skákání bys potáhl z fajfky a mohl na chvilku létat. Po nárazu z tebe nasbírané krámy vypadnou, přijede policejní auto a zobrazí se počet let, na kolik půjdeš do krimu
]semo[ napsal: |
Skákání přes auta asi nebude |
Úplně nejlepší bylo skákání přes vlny na vodním skůtru... mmmm tehdy byla scéna na vrcholu a svět nám ležel u nohou Ale dnes? Toon shader. Co bude zítra? Comic Sans?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|