.[ ČeskéHry.cz ].
Na všechno se vy**** a jít si programovat hry jako za mlada
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 1. červenec 2014, 16:07:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Problem je, ze Radis ma pravdu -- 8 hodin v praci a este 4 hodky doma... to je na zabitie Very Happy Preto asi nemam uz nijake vlastne projekty Sad
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 1. červenec 2014, 17:39:12    Předmět: Odpovědět s citátem

A tak není to úplně nemožné. 8+4 je teda moc, to bych se zvencnul, ale naprogramovat si po práci nějakou jednoduchou featurku, o víkendu o něco víc, to už jde bez větších šrámů na duši.

No a o Vánocích bývá taky dost času, když se tolik člověk nevěnuje své rodině. Priority, priority Very Happy

Nedá se akorát očekávat překotný vývoj. Teda ne pořád, člověk musí využívat takové ty období, kdy se pro projekt 100% nadchne a nemá zájem o nic jiného. A na druhou stranu se musí do nějakého malého pokroku dokopat i ve chvíli, kdy se mu absolutně nechce. Tohle je jako na horské dráze.

Ideálně na to nebýt sám, chce to tak 2 vývojáře (spoluautory, stejně zainteresované), kterým se střídavě zapíná a vypíná mód extrémního nadšení. Pak se můžou navzájem kopat do zadku a trochu to urychlit. Ale takoví lidi se občas blbě shání.
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 2. červenec 2014, 11:59:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se vrátím hned k prvnímu postu a napíšu, proč to (seknutí s prací, začít na vlastní hře) dzejkob neudělá.

Abys udělal jakékoliv vědomé rozhodnutí, potřebuješ v zásadě dvě věci:
motivaci a impuls

Zatím podle mě nemáš ani jedno.
Motivací by bylo, kdybys měl v hlavě takovou věc, které věříš tak moc, že jsi ochcoten na ni vsadit "všechno" (život naštěstí nemusíš, tobě stačí peníze a čas). To se mi zdá, že nemáš. Zatím uvažuješ, že bys udělal "něco".*
Ale ani to by možná nestačilo, abys opustil své pohodlné místo, kde se máš docela dobře, zjevně nestrádáš, sedíš si v "komfortní zóně" a je ti dobře.
Když přijde ten impuls - ať už že tě práce strašlivě na*ere, nebo že nějakým zážitkem zjistíš, že život je příliš krátký na to, abys stihl to, co chceš. Minimálně ti to rozhodování urychlí.


*Edit: Ještě v tom je problém číslo 2:
Pokud nehodláš dělat "one man show", je tvé přesvědčení o tom, že projekt je super, asi tak desetina úspěchu. Ještě o tom musíš přesvědčit někoho dalšího. Někoho, kdo je spolehlivý, nadšený, aktivní a je schopen něco udělat.
To je třeba ten problém, proč naprostá většina projektů rychle skončí/ani nezačne.
Někdo má nápad a myslí si, že je úžasný a hledá spolupracovníky. Jenže nikdo jiný, kdo už nějaký nápad viděl, si to nemyslí. Takže buď nesežene nikoho, nebo jenom lidi vzásadě neschopné a nespolehlivé.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 2. červenec 2014, 13:15:33    Předmět: Odpovědět s citátem

To je ale strasne pesimisticke, Hunter Twisted Evil Svet je kruty... a komfortna zona je prilis komfortna!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dzejkob



Založen: 17. 08. 2013
Příspěvky: 133

PříspěvekZaslal: 2. červenec 2014, 19:25:54    Předmět: Odpovědět s citátem

No mnozí se již dnes shodnou, že člověk (nebo alespoň někteří lidé) je stvoření nedeterministické. A tudíž je schopno i činností bez motivací a impulzů. A o tom to tady vesměs je. V 16ti letech jsem prgal v pascálku a byl hepy. Hru jsem nedodělal ale na škole ji všichni pařili.

To by mě prostě zajímalo - zda to někdo udělal - vzal si třeba rok volna, že třeba něco vytvoří - a pokud ne, tak se nějak vrátil do "roboty". O co jde že.

Co se toho nápadu týče, tak pokud uvažujeme náklady na výrobu jako nějaký zcela odlišný aspekt, tak nápad jako 100% sice nebude, 50% taky ne, ovšem bude to víc než 10% - neboť hry (samozřejmě ne všechny) nemají nezbytně nutné náklady na obchodní oddělení, itegrátory, kecálky atd. narozdíl od jiných it produktů.

Nebo by šlo zkusit změnit obor - ovšem nevim kde začít.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 2. červenec 2014, 19:40:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Osobně bych si na rok vzít volno, sedět doma a kutit nějaký projekt, nedal. Mě stačí sedět doma 14 dní a už je to nuda k posrání Very Happy Sice celý den programuju, udělám toho víc, ale tak nějak to není stejné, jako prostě jít někam do kanceláře a sedět tam. Nakonci dne jsem daleko víc KO, než když sedím a programuju někde jinde.
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna