Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 1. červenec 2014, 16:07:53 Předmět: |
|
|
Problem je, ze Radis ma pravdu -- 8 hodin v praci a este 4 hodky doma... to je na zabitie Preto asi nemam uz nijake vlastne projekty  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 1. červenec 2014, 17:39:12 Předmět: |
|
|
A tak není to úplně nemožné. 8+4 je teda moc, to bych se zvencnul, ale naprogramovat si po práci nějakou jednoduchou featurku, o víkendu o něco víc, to už jde bez větších šrámů na duši.
No a o Vánocích bývá taky dost času, když se tolik člověk nevěnuje své rodině. Priority, priority
Nedá se akorát očekávat překotný vývoj. Teda ne pořád, člověk musí využívat takové ty období, kdy se pro projekt 100% nadchne a nemá zájem o nic jiného. A na druhou stranu se musí do nějakého malého pokroku dokopat i ve chvíli, kdy se mu absolutně nechce. Tohle je jako na horské dráze.
Ideálně na to nebýt sám, chce to tak 2 vývojáře (spoluautory, stejně zainteresované), kterým se střídavě zapíná a vypíná mód extrémního nadšení. Pak se můžou navzájem kopat do zadku a trochu to urychlit. Ale takoví lidi se občas blbě shání. _________________ Other Inside
Greenlitnuto! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 2. červenec 2014, 11:59:52 Předmět: |
|
|
Já se vrátím hned k prvnímu postu a napíšu, proč to (seknutí s prací, začít na vlastní hře) dzejkob neudělá.
Abys udělal jakékoliv vědomé rozhodnutí, potřebuješ v zásadě dvě věci:
motivaci a impuls
Zatím podle mě nemáš ani jedno.
Motivací by bylo, kdybys měl v hlavě takovou věc, které věříš tak moc, že jsi ochcoten na ni vsadit "všechno" (život naštěstí nemusíš, tobě stačí peníze a čas). To se mi zdá, že nemáš. Zatím uvažuješ, že bys udělal "něco".*
Ale ani to by možná nestačilo, abys opustil své pohodlné místo, kde se máš docela dobře, zjevně nestrádáš, sedíš si v "komfortní zóně" a je ti dobře.
Když přijde ten impuls - ať už že tě práce strašlivě na*ere, nebo že nějakým zážitkem zjistíš, že život je příliš krátký na to, abys stihl to, co chceš. Minimálně ti to rozhodování urychlí.
*Edit: Ještě v tom je problém číslo 2:
Pokud nehodláš dělat "one man show", je tvé přesvědčení o tom, že projekt je super, asi tak desetina úspěchu. Ještě o tom musíš přesvědčit někoho dalšího. Někoho, kdo je spolehlivý, nadšený, aktivní a je schopen něco udělat.
To je třeba ten problém, proč naprostá většina projektů rychle skončí/ani nezačne.
Někdo má nápad a myslí si, že je úžasný a hledá spolupracovníky. Jenže nikdo jiný, kdo už nějaký nápad viděl, si to nemyslí. Takže buď nesežene nikoho, nebo jenom lidi vzásadě neschopné a nespolehlivé. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 2. červenec 2014, 13:15:33 Předmět: |
|
|
To je ale strasne pesimisticke, Hunter Svet je kruty... a komfortna zona je prilis komfortna! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dzejkob
Založen: 17. 08. 2013 Příspěvky: 133
|
Zaslal: 2. červenec 2014, 19:25:54 Předmět: |
|
|
No mnozí se již dnes shodnou, že člověk (nebo alespoň někteří lidé) je stvoření nedeterministické. A tudíž je schopno i činností bez motivací a impulzů. A o tom to tady vesměs je. V 16ti letech jsem prgal v pascálku a byl hepy. Hru jsem nedodělal ale na škole ji všichni pařili.
To by mě prostě zajímalo - zda to někdo udělal - vzal si třeba rok volna, že třeba něco vytvoří - a pokud ne, tak se nějak vrátil do "roboty". O co jde že.
Co se toho nápadu týče, tak pokud uvažujeme náklady na výrobu jako nějaký zcela odlišný aspekt, tak nápad jako 100% sice nebude, 50% taky ne, ovšem bude to víc než 10% - neboť hry (samozřejmě ne všechny) nemají nezbytně nutné náklady na obchodní oddělení, itegrátory, kecálky atd. narozdíl od jiných it produktů.
Nebo by šlo zkusit změnit obor - ovšem nevim kde začít. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 2. červenec 2014, 19:40:12 Předmět: |
|
|
Osobně bych si na rok vzít volno, sedět doma a kutit nějaký projekt, nedal. Mě stačí sedět doma 14 dní a už je to nuda k posrání Sice celý den programuju, udělám toho víc, ale tak nějak to není stejné, jako prostě jít někam do kanceláře a sedět tam. Nakonci dne jsem daleko víc KO, než když sedím a programuju někde jinde. _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|