.[ ČeskéHry.cz ].
Prefesionální vývoj her v dnešní době
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

V jakém jazyce děláte hry
C++ / OpenGL
63%
 63%  [ 26 ]
C++ / DirectX
31%
 31%  [ 13 ]
Java / OpenGL
0%
 0%  [ 0 ]
C# / OpenGL
0%
 0%  [ 0 ]
C# / DirectX
2%
 2%  [ 1 ]
C# / XNA
2%
 2%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 41

Autor Zpráva
klapauciusk



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2007, 08:17:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak teď tedy vzniká otázka kterým směrem se dát. Ze všeho co jsem četl mi vypadli jen dvě cesty a pár základních plusů a mínusů:

1. C++/DirectX
+ DirectX běží velmi dobře pod xp i vista a ještě nějakou dobu tak zůstane
- Zatím jsem v něm nedělal

2. C++/OpenGL
+ OpenGL zvládám velmi dobře
- Bude vycházet nová verze zpětně nekomatibilní

Pokud vás napadají další plusy a mínusy budu vděčný, když mi pomůžete se rozhodnout. Dík.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2007, 09:20:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja v soucane dobe vyvijim v C++ / C# / GDI (Krkal). Jsou to komponenty, kde kazda ma voleny jazyk podle toho, co je vhodnejsi. Graficky engine zatim nemam, proto to GDI.

Samozrejme zaklad profesionalnich her je a jeste dlouho bude C++, ale tipnul bych si, ze se tam postupne zacne dostavat i C# a budou vznikat podobne kombinovane veci jako delam ja. Jadro hry a asi i hra samotna bude stale C++, ale ruzne nastroje a editory se zacnou delat v C#.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2007, 09:40:09    Předmět: Odpovědět s citátem

josh napsal:
[OT]
Augi napsal:
XNA je v úrovni abstrakce na úplně stejné úrovni jako Managed DirectX (tedy jako DirectX).


trochu silne tvrzeni, ikdyz pro vetsi cast XNA Frameworku to plati
[/OT]

Jasný, já měl namysli hlavně to samotný jádro XNA. Když si ty XNA assemblies disassembluješ, tak uvidíš, že je to opravdu jen refactorované MDX. Ale máš pravdu, že třeba content pipeline přináší větší míru abstrakce než jaká byla v MDX...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna