.[ ČeskéHry.cz ].
Nejoblíbenější engine
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2010, 14:05:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno, vlastní herní engine, který jsem zde postoval je v C/C++, realtime raytracer v mixu C/C++ a SSE assembleru (což se ukázalo jako nejlepší rychlostní kombinace) ... momentálně podpora až SSE4.

Samozřejmě v brzké budoucnosti snad AVX assembler (hned co se dostanu k Bulldozer nebo Sandy Bridge)
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2010, 15:14:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Dotaz bokem: napadlo tu někoho použít v enginu jako jeho komponentu plnohodnotnej compiler a optimizer, např. LLVM, na just-in-time generování kódu? LLVM právě SSE generovat umí a je free (používají to některé implementace OpenCL pro CPU, takže to asi zas takovej shit nebude, Catalyst ovladače to používají na optimalizaci shaderů/kernelů). Kolegové píšou softwarový 3D driver pro CPU a pomocí LLVM si za běhu generují kód optimalizovaný pro konkrétní případy (např. různé nastavení texturovacích jednotek, shaderů, rasterizeru...) a mají bezkonkurečně nejrychlejší řešení. To samý platí pro skriptovací jazyky - serte na interpretovaný kód a vygenerujte si za běhu rovnou nativní přesně na daný procesor.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2010, 18:13:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie -> Tak tohle vypada dost zajimave (pokud v tom neni nejakej hacek pri pouziti na scriptovani).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2010, 20:54:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie napsal:
serte na interpretovaný kód a vygenerujte si za běhu rovnou nativní přesně na daný procesor.
Přesně tohle dělá .NET Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 12. prosinec 2010, 21:30:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte napsal:
Pozor mluvíš o game enginu, já třeba mám dokonce postavený vlastní database engine (a skutečně jsou databáze co na něm běží).
Navíc engine je hodně odlišný od techdema - engine je už obvykle knihovna určená k různým účelům, kterou lze velmi rychle použít i jinde, kdežto techdemo je samotná aplikace na něm, či ne - která jej využívá (techdemo - demonstruje jeho technologické možnosti) ... není to však engine samotný.

Jasně, mluvím v kontextu her. Narážím jen na to, že mnoho nadšeneckých rádobyenginů nic jiného než to jejich super duper techdemo nezvládne. Popřípadě fungují na malém objemu dat (textur, modelů, ...), ale v nárocích skutečné hry zhavarují (výkonnostně nebo fakticky). (Resp. zhavarovaly by, pokud by v nich někdo zkoušel hru dělat.)
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna