Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 19:46:11 Předmět: |
|
|
no tak pomoz mi chcem nastavit to ogre mam c visual studio a code bloks ktore mam pouzit povedz _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 8. únor 2012, 20:20:41 Předmět: |
|
|
Jdi do Visual Studia. Má dobrý textový editor i skvělý debugger. Pro začátečníky je skvělý. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 11. únor 2012, 20:55:20 Předmět: |
|
|
OK.
Takze to zhrnem dostal som sa cez opengl do visual studio co mi doj*balo skoro uplne PC aktualizaciami no nic uz to napravujem dostal som sa dalej do OGRE v Code::Bloks a teraz kedze to neak este len skusam dostal som sa do Irrlicht nasiel som navod napriklad na pohyb a nastavil som Irrlicht spravne vsetko ide az nato ze pise token '{' error a ostatne sa najskor viazu na tu chybu tak poradite mi co s tym? _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 11. únor 2012, 21:31:26 Předmět: |
|
|
Cituj přesně větší část chybového výpisu kompilace a pošli nebo věrohodně popiš zdrojový soubor, který se snažíš kompilovat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 11. únor 2012, 21:31:28 Předmět: |
|
|
japaja napsal: |
OK.
Takze to zhrnem dostal som sa cez opengl do visual studio co mi doj*balo skoro uplne PC aktualizaciami no nic uz to napravujem dostal som sa dalej do OGRE v Code::Bloks a teraz kedze to neak este len skusam dostal som sa do Irrlicht nasiel som navod napriklad na pohyb a nastavil som Irrlicht spravne vsetko ide az nato ze pise token '{' error a ostatne sa najskor viazu na tu chybu tak poradite mi co s tym? |
zdravim skus postnut skrinsot, slovom ``screenshot'', chybicky bude to
zrozumitelnejsie... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 12. únor 2012, 12:31:21 Předmět: |
|
|
neviem co tym myslis manatura _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 12. únor 2012, 12:39:49 Předmět: japaja |
|
|
zdravim,
myslim to tak, ze ukazes screenshot chybovej hlasky, to co si postol je male,
tam jednoducho nieje co vidiet (neviem to zvacsit). zaklad riesenia problemu
je mat vsetky informacie, v pripade chyby je najlepsie ak ludia okolo
uvidia presne to co vidis ty. viac hlava viac skusenosti, ale bez presnej a
kompletnej chybovej hlasky to nejde... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 12. únor 2012, 12:54:19 Předmět: |
|
|
ono jaj prepac jaze sa ten obrazok da zvecit ze kliknes ze sa zvecsi
http://imgupload.sk/viewer.php?file=xts0j2e7psgy9kwp6tfz.jpg
to co je cervene sa ukazalo az dnes vcera bolo iba to zelene ako problem ale dnes uz aj to cervene _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 12. únor 2012, 13:08:13 Předmět: |
|
|
takze prvy problem je ze nenaslo irrlich.h v nastaveniach projektu musis pridat adresare kde ma hladat hlavickove subory. je to v Project->Build options->Search directories tam v compiler zadat cestu k hlavickovych suborom a v linker zase k kniznicnym suborom teda k *.a, *.lib _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 12. únor 2012, 13:10:12 Předmět: chyba |
|
|
!!!nou ma predbehol !!!
tak opat,
hned prvy riadok pise: irrlicht.h no such file or directory, takze ono nevie
kde ten hlavickovy subor je, mas zrejme zle nastaneve cesty. ostatne chyby
uz si nefsimaj, najprv musis poriesit tu prvu.
riesenie: v code::blocks nastav spravne cesty ku knizniciam a hlavickovym
suborom, ono to ze napises ``#include <NIECO>'' este neznamena, ze
kompilator vie kde to hladat, zvacsa hlada vo svojich default adresaroch,
v tvojom pripade ho nevie najst, tak to pories...
v code::blocks nerobim tak ti neporadim kde sa nastavuju cesty... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 12. únor 2012, 13:52:15 Předmět: |
|
|
a to robit vzdy ? ked budem robit projekt abo sa to uz ulozi? _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 12. únor 2012, 14:58:51 Předmět: projekt |
|
|
to zalezi od prostredia, u mna na visual express edition to musim nahadzovat
pri kazdom projekte stale rucne, visual profesional si to vraj dokaze pamatat
podla typu projektu, ale nerobil som s nim tak mozno klamem. code::blox
nepouzivam takze neviem. zistit to je uz tvoja praca  _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 12. únor 2012, 21:40:09 Předmět: |
|
|
tak hento znamena ze nepozna tu triedu IEventReceiver. odkial mas ten kod. lebo asi bude treba vlozit nejaky dalsi hlavickovy subor. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|