.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 19:46:11    Předmět: Odpovědět s citátem

no tak pomoz mi chcem nastavit to ogre mam c visual studio a code bloks ktore mam pouzit povedz
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 20:20:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Jdi do Visual Studia. Má dobrý textový editor i skvělý debugger. Pro začátečníky je skvělý.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 20:29:14    Předmět: Odpovědět s citátem

nevím, jestli jsi našel tyhle odkazy. Jsou to návody, jak zkompilovat ve Windows ukázkovou aplikaci když už máš OGRE nainstalované.

Code::Blocs: http://www.ogre3d.org/tikiwiki/Setting+Up+An+Application+-+CodeBlocks

VS: http://www.ogre3d.org/tikiwiki/Setting+Up+An+Application+-+Visual+Studio
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 11. únor 2012, 20:55:20    Předmět: Odpovědět s citátem

OK.

Takze to zhrnem dostal som sa cez opengl do visual studio co mi doj*balo skoro uplne PC aktualizaciami no nic uz to napravujem dostal som sa dalej do OGRE v Code::Bloks a teraz kedze to neak este len skusam dostal som sa do Irrlicht nasiel som navod napriklad na pohyb a nastavil som Irrlicht spravne vsetko ide az nato ze pise token '{' error a ostatne sa najskor viazu na tu chybu tak poradite mi co s tym?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 11. únor 2012, 21:31:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Cituj přesně větší část chybového výpisu kompilace a pošli nebo věrohodně popiš zdrojový soubor, který se snažíš kompilovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 11. únor 2012, 21:31:28    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
OK.

Takze to zhrnem dostal som sa cez opengl do visual studio co mi doj*balo skoro uplne PC aktualizaciami no nic uz to napravujem dostal som sa dalej do OGRE v Code::Bloks a teraz kedze to neak este len skusam dostal som sa do Irrlicht nasiel som navod napriklad na pohyb a nastavil som Irrlicht spravne vsetko ide az nato ze pise token '{' error a ostatne sa najskor viazu na tu chybu tak poradite mi co s tym?


zdravim skus postnut skrinsot, slovom ``screenshot'', chybicky bude to
zrozumitelnejsie...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 12:31:21    Předmět: Odpovědět s citátem



neviem co tym myslis manatura
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 12:39:49    Předmět: japaja Odpovědět s citátem

zdravim,
myslim to tak, ze ukazes screenshot chybovej hlasky, to co si postol je male,
tam jednoducho nieje co vidiet (neviem to zvacsit). zaklad riesenia problemu
je mat vsetky informacie, v pripade chyby je najlepsie ak ludia okolo
uvidia presne to co vidis ty. viac hlava viac skusenosti, ale bez presnej a
kompletnej chybovej hlasky to nejde...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 12:54:19    Předmět: Odpovědět s citátem

ono jaj prepac jaze sa ten obrazok da zvecit ze kliknes ze sa zvecsi

http://imgupload.sk/viewer.php?file=xts0j2e7psgy9kwp6tfz.jpg

to co je cervene sa ukazalo az dnes vcera bolo iba to zelene ako problem ale dnes uz aj to cervene
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 13:08:13    Předmět: Odpovědět s citátem

takze prvy problem je ze nenaslo irrlich.h v nastaveniach projektu musis pridat adresare kde ma hladat hlavickove subory. je to v Project->Build options->Search directories tam v compiler zadat cestu k hlavickovych suborom a v linker zase k kniznicnym suborom teda k *.a, *.lib
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 13:10:12    Předmět: chyba Odpovědět s citátem

!!!nou ma predbehol Wink!!!

tak opat,
hned prvy riadok pise: irrlicht.h no such file or directory, takze ono nevie
kde ten hlavickovy subor je, mas zrejme zle nastaneve cesty. ostatne chyby
uz si nefsimaj, najprv musis poriesit tu prvu.

riesenie: v code::blocks nastav spravne cesty ku knizniciam a hlavickovym
suborom, ono to ze napises ``#include <NIECO>'' este neznamena, ze
kompilator vie kde to hladat, zvacsa hlada vo svojich default adresaroch,
v tvojom pripade ho nevie najst, tak to pories...

v code::blocks nerobim tak ti neporadim kde sa nastavuju cesty...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 13:52:15    Předmět: Odpovědět s citátem

a to robit vzdy ? ked budem robit projekt abo sa to uz ulozi?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 14:58:51    Předmět: projekt Odpovědět s citátem

to zalezi od prostredia, u mna na visual express edition to musim nahadzovat
pri kazdom projekte stale rucne, visual profesional si to vraj dokaze pamatat
podla typu projektu, ale nerobil som s nim tak mozno klamem. code::blox
nepouzivam takze neviem. zistit to je uz tvoja praca Wink
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 21:25:31    Předmět: Odpovědět s citátem

no ted je to vidno nastavil som cesty ide to ale!
http://imgupload.sk/viewer.php?file=ph5ysv2ukajbch48tanx.jpg
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 12. únor 2012, 21:40:09    Předmět: Odpovědět s citátem

tak hento znamena ze nepozna tu triedu IEventReceiver. odkial mas ten kod. lebo asi bude treba vlozit nejaky dalsi hlavickovy subor.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna