Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 27. červenec 2015, 12:06:54 Předmět: |
|
|
Ladis> 3) blog si (ne)pridas do RSS ctecky protoze te hra a jeji vyvoj (ne)zajima. Do vlakna nic nenapises, protoze bys do diskuze o hre neprinesl nic noveho a zajimaveho. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 14. srpen 2015, 17:54:50 Předmět: |
|
|
Docela pro mě velká a příjemná změna je ta, že se mi podařilo dostat do hry cz font s diakritikou a textové zprávy můžu zobrazit pomocí textu.
Trvalo to celý den -___- takže teď se jdu pořádně projít ven.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 17. srpen 2015, 21:33:15 Předmět: |
|
|
---neplatný odkaz----
Naposledy upravil Rebel dne 8. prosinec 2015, 21:51:52, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rebel

Založen: 10. 05. 2009 Příspěvky: 134
|
Zaslal: 8. prosinec 2015, 21:48:25 Předmět: |
|
|
Programátoři a grafici, bohužel jsem zjistil, že mám složení kodu poměrně "překodované" zbytečnostmi a celý koncept tak nějak jde do háje. Hru tvořím v enginu clickteamfusion, který dává svobodu tomu, jak si to člověk sestaví. Já to sestavil neefektivně. Může za to hlavně fakt, že Arvesia byla první hra, kterou jsem v něm začal tvořit a engine jsem neznal dobře (vůbec). Takže jsem řadu věcí dělal složitě, mnoho funkcí jsem nevyužil, atd...
Přidal jsem to sice do konceptů, ale tam to asi zůstane. Nicméně opravdu se mi nechce stavět engine znovu. Rozhodně jsme se poučil ze svých chyb a u budoucího (případného) projektu už vím, kde začít, co je důležité nakodovat nejdřív a co prvního vůbec postavit.
Kdo neviděl final concept trailer, tak si ho může prohlédnout zde a bohužel se s projektem loučím.
https://www.youtube.com/watch?v=n0rL8TU_HxQ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 08:12:34 Předmět: |
|
|
Tak to je fakt skoda! Vyzera to, ze je to pomerne v pokrocilej faze. Snad dostanes chut aspon zacat s niecim novym _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 11:00:53 Předmět: |
|
|
A kde je problém? Nikdo se se všemi znalostmi nerodí. Proto se taky doporučuje dělat hry od jednodušších po složitější (u těch složitějších využijete znalosti s použitím enginu v předchozí hře). Nebo taky ne (klidně "složitější -> drop, další složitější" nebo "složitější -> celé odznova"), pokud ti nevadí, že nebudeš mít výstupy (u free vlastně nepřijdeš o žádné zisky, takže to je jedno). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 11:06:05 Předmět: |
|
|
Dej si pauzu přes svátky;)
Dle mne je škoda to zabalit - nemá smysl to asi přepisovat. Ale určitě nebude tak hrozné se přizpůsobit stávají logice kódu a nějak to dokončit - byla by škoda to nedodělat, když už jsi tak daleko.
I na úkor toho že uděláš škrty v konceptu, tak jako tak máš za sebou kus práce. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 11:22:49 Předmět: |
|
|
Ja si tiez myslim pauza hodne pomoze. Napriklad ja som robil tanky dva roky a dokazal som to jedine vdaka tomu ze som si robil prestavky, pripadne preskacku s inym projektom aby som nabral silu Hra vyzera pekne a ver mi, ze je dolezite co uvidia hraci a to ako je to na pozadi uz az tak dolezite nieje pre koncoveho hraca Mnoho hier je tak prasacky spravenych ze by si ani neveril Martinova rada je dobra drz sa jej  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. prosinec 2015, 11:27:42 Předmět: |
|
|
Já bych jen řekl: Vítej mezi programátory! Taky bych nejradši všechno připisoval a čas od času to i dělám. Je to myslím docela přirozené. Některý vývojový prostředí na to dokonce mají nástroje skryté pod honostným výrazem "refactoring"... Dej si trochu odpočinku a zkus to ještě. Když zkusíš, uvidíš, že úklid v kódu je rychlejší než to psát znovu a přitom ti to bude přinášet radost, protože se velmi rychle zbavíš toho, co tě pálilo. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|