.[ ČeskéHry.cz ].
Arvesia (2d pixel art plošinovka)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 27. červenec 2015, 12:06:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis> 3) blog si (ne)pridas do RSS ctecky protoze te hra a jeji vyvoj (ne)zajima. Do vlakna nic nenapises, protoze bys do diskuze o hre neprinesl nic noveho a zajimaveho.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rebel



Založen: 10. 05. 2009
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: 14. srpen 2015, 17:54:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Docela pro mě velká a příjemná změna je ta, že se mi podařilo dostat do hry cz font s diakritikou Smile a textové zprávy můžu zobrazit pomocí textu.
Trvalo to celý den -___- takže teď se jdu pořádně projít ven.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rebel



Založen: 10. 05. 2009
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2015, 21:33:15    Předmět: Odpovědět s citátem

---neplatný odkaz----

Naposledy upravil Rebel dne 8. prosinec 2015, 21:51:52, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Rebel



Založen: 10. 05. 2009
Příspěvky: 134

PříspěvekZaslal: 8. prosinec 2015, 21:48:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Programátoři a grafici, bohužel jsem zjistil, že mám složení kodu poměrně "překodované" zbytečnostmi a celý koncept tak nějak jde do háje. Hru tvořím v enginu clickteamfusion, který dává svobodu tomu, jak si to člověk sestaví. Já to sestavil neefektivně. Může za to hlavně fakt, že Arvesia byla první hra, kterou jsem v něm začal tvořit a engine jsem neznal dobře (vůbec). Takže jsem řadu věcí dělal složitě, mnoho funkcí jsem nevyužil, atd...



Přidal jsem to sice do konceptů, ale tam to asi zůstane. Nicméně opravdu se mi nechce stavět engine znovu. Rozhodně jsme se poučil ze svých chyb a u budoucího (případného) projektu už vím, kde začít, co je důležité nakodovat nejdřív a co prvního vůbec postavit.

Kdo neviděl final concept trailer, tak si ho může prohlédnout zde a bohužel se s projektem loučím. Rolling Eyes

https://www.youtube.com/watch?v=n0rL8TU_HxQ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2015, 08:12:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to je fakt skoda! Confused Vyzera to, ze je to pomerne v pokrocilej faze. Snad dostanes chut aspon zacat s niecim novym
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2015, 11:00:53    Předmět: Odpovědět s citátem

A kde je problém? Wink Nikdo se se všemi znalostmi nerodí. Proto se taky doporučuje dělat hry od jednodušších po složitější (u těch složitějších využijete znalosti s použitím enginu v předchozí hře). Nebo taky ne (klidně "složitější -> drop, další složitější" nebo "složitější -> celé odznova"), pokud ti nevadí, že nebudeš mít výstupy (u free vlastně nepřijdeš o žádné zisky, takže to je jedno).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
McMagic



Založen: 06. 08. 2012
Příspěvky: 615

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2015, 11:06:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Dej si pauzu přes svátky;)
Dle mne je škoda to zabalit - nemá smysl to asi přepisovat. Ale určitě nebude tak hrozné se přizpůsobit stávají logice kódu a nějak to dokončit - byla by škoda to nedodělat, když už jsi tak daleko.
I na úkor toho že uděláš škrty v konceptu, tak jako tak máš za sebou kus práce.
_________________


http://www.mcmagic-productions.com/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2015, 11:22:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja si tiez myslim pauza hodne pomoze. Napriklad ja som robil tanky dva roky a dokazal som to jedine vdaka tomu ze som si robil prestavky, pripadne preskacku s inym projektom aby som nabral silu Smile Hra vyzera pekne a ver mi, ze je dolezite co uvidia hraci a to ako je to na pozadi uz az tak dolezite nieje pre koncoveho hraca Smile Mnoho hier je tak prasacky spravenych ze by si ani neveril Very Happy Martinova rada je dobra drz sa jej Smile
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2015, 11:27:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych jen řekl: Vítej mezi programátory! Taky bych nejradši všechno připisoval a čas od času to i dělám. Je to myslím docela přirozené. Některý vývojový prostředí na to dokonce mají nástroje skryté pod honostným výrazem "refactoring"... Dej si trochu odpočinku a zkus to ještě. Když zkusíš, uvidíš, že úklid v kódu je rychlejší než to psát znovu a přitom ti to bude přinášet radost, protože se velmi rychle zbavíš toho, co tě pálilo.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strana 7 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna