.[ ČeskéHry.cz ].
Hladam grafika

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jazzik



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 1

PříspěvekZaslal: 15. srpen 2007, 16:17:29    Předmět: Hladam grafika Odpovědět s citátem

Ahoj.

Som student na FIT VUT v Brne a uz asi 3 mesiace pracujem na free online hre k serialu jericho a hladam grafika na vypomoc(znalost serialu nie je nutna). Jadro hry mam uz viac-menej prepracovane a fungujuce. Potreboval by som ale dorobit/vylepsit grafiku. Je to bojova/vojnova hra a jednalo by sa o tvorbu par postav sucasnych vojakov, par domov, stromov a inych doplnkov do krajiny. jedna postava by mala mat rozmery asi 50x30px a islo by o staticke JPGy, resp GIFy s priehladnostou.

Na ukazku vam poskytnem link, s ktorym sa da ovladat jedna z postav.
http://www.jericho.sk/webgame/index.php?hrac=$;6%J;P%60%60%20%60

Je to free projekt, takze z toho nebudem mat ziadny zisk a preto hladam cloveka, co by to robil len za meno v Credits, prip obrazovu alebo textovu reklamu. Hra bude umiestnena na slovenskej fan stranke www.jericho.sk, kde mame navstevnost denne asi 250 ludi (teraz v prestavke) a pocas vysielania je to okolo 1000 ludi denne, takze pocitam,ze by sa to mohlo pekne uchytit.

takou zaujimavostou tejto hry je,ze to bude moct hrat aj stovka ludi. Kazdeho vojaka totiz bude riadit jeden clovek.

V pripade zaujmu ma mozte kontaktovat tu alebo aj na jazzik@jericho.sk alebo 267-851-366, tam vysvetlim aj blizsie podrobnosti o hre aj poziadavkach.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Koupím / Hledám Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru