.[ ČeskéHry.cz ].
GDS 2008 -- call for papers
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 09:26:44    Předmět: GDS 2008 -- call for papers Odpovědět s citátem

Tak se nam pomalu ale jiste blizi termin GDS 2008. Hlavni program bude 13.9. v hotelu Avanti v Brne (v soucasne dobe jeste neni jasne, jestli budou prezentace projektu v patek vecer jako obvykle, nebo v sobotu rano -- to take zalezi, kolik toho bude). V souvislosti s tim prosim sirokou verejnost (tedy ty, se kterymi jsme se jeste na nicem nedomluvili Smile), aby v pripade zajmu navrhovali:
- temata, o kterych by mohli na GDS prednaset
- temata, o kterych by mohli vest workshop
- projekty, ktere by chteli na GDS prezentovat

U vseho je potreba uvest, jake mate v danem tematu zkusenosti, u projektu web ci alespon screenshoty s hrubym popisem, at vime, co bereme.

Muzete se ozyvat budto primo tady v tomto vlakne, nebo pomoci SZ, s koderskymi tematy me nebo reznovi, s grafickymi powermacovi, u ostatnich si muzete nekoho z nas vybrat Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tom.drin



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 10:22:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych mohl udělat takový menší workshop o tvorbě normal map (asi spíš pro začátečníky....profíkům nic novýho říct/ukázat nemůžu), bohužel nemám notebook natolik výkonej aby se v na něm dalo normálně pracovat v maxku + nespustím na něm Xnormal kvůli grafický kartě.
Takže jedině že bych se k připojil k nějakému jinému workshopu o 3D grafice.

Tady nějaký ukázky, pro posouzení kompetence:
http://tomdrin.ceske-hry.cz/others/alien1.jpg
http://tomdrin.ceske-hry.cz/others/farmer2_normal.jpg
http://tomdrin.ceske-hry.cz/others/tommygun.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 23:16:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno, já bych mohl udělat (menší) přednášku o ray tracingu a jeho (budoucí, ale může nastat dřív, než si myslíte) využití u real time aplikací (tedy především her) ... jeho výhody, atd.

Nějaký papery k tomu mám hotový, takže kdyby byl zájem - tak pro mě není problém přednášku udělat. Každopádně nevím jak by to bylo se spuštěním demonstrací, protože má celkem vysoké nároky na CPU.

Co se týče náplně - samozřejmě bych prvně objasnil princip, rozdíly mezi rasterizací a ray tracingem, a něco o tzv. distribuovaném ray tracingu. Nakonec to, jak ho dosáhnout v reálném čase.
Pak bych se určitě zmínil o ForgottenLIBu (velká knihovna - sice vznikla původně jako součást vlastního enginu ... ale co už), který jsem tady uploadoval jako thread http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=989, také bych něco řekl o OMPF fóru a lidech kteří se tam zdržují, projektu Arauna od Jacco Bikkera + dvou hrách na něm vzniklých.
A samozřejmě něco o ForgottenLIBu, kde ho plánujeme využít, chystané projekty na něm, atd. Bohužel web zatím o něm není k dispozici...
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 289

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 02:01:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Na přednášku se necítím ani náhodou, ale pokud by byl zájem v menším kroužku pokecat o C++, C++0x, idiomech (RAII, PIMPL, ...), exception safety, nebo o tom co se často dělá špatně, atd... pak bych si nějaké schéma připravit mohl. Je-li zájem. Nemám ale vůbec představu jak ty workshopy probíhají, loni jsem GDS musel vynechat Sad
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 07:03:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte: Z mé strany (jako posluchače) by zájem určitě byl. Ukázka IMHO není potřeba - to si pak může každý pustit doma třeba nebo stačí ukázat jen video.
Tringi: Já se taky na přednášku necítím a jak jsem dopadl Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 10:15:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Vilem Otte -- jsi vazany na Windows? Nejsilnejsi, co bych tu mohl utrhnout od zdi, je 2x Core 2 Quad 2.0GHz, 8GB RAM, ale uplne nejsu nadseny z myslenky, ze tam cpu Widle Smile (i kdyz mam matne tuseni, ze jsem tam pro ne pro jistotu nachystal partition, pak by to bylo snazsi).
Jinak ale souhlasim s Augim, ze video/obrazky by taky stacily.

Ad "Nějaký papery k tomu mám hotový" -- das link?

Ad driv nez si myslite -- Larrabee?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 13:37:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Mno, co se týče linuxu, tak ForgottenLib je čistě x86 záležitost (čistý C kód, neoperující s ničím jiným než matematikou), záleží jenom, jaké okno člověk použije (já zatím používám Widle ... použít ale k vykreslení na obrazovku cokoliv jiného není problém).
Augiho nápad ale taky nezní špatně - nějaký obrázky/video, a ukázku uvolnit - ať si ji každý může pustit doma a vyzkoušet na vlastním.

Co se týče paperů - tak zatím je sepsána specifikace ForgottenLib, která podléhá přísnému utajení (je v ní popsané a podrobně rozebrané vše, co ForgottenLib obsahuje a jak co implementuje).

#Larabee - mno, ani ne ... osobní názor na Larabee je - kdyby se to povedlo, bude to skvělé (jenomže ono Larabee není IMHO tak úžasné jak intel tvrdí a někde bude háček), ale spíše šlo o to, že dnes raytracing je schopný se hýbat (real time) pro pár desítek tisíc (při scéně, na kterou se dobře a rychle staví BVH až stovek tisíc) trojúhelníků na 2-jádře, samozřejmě s reflekcemi, refrakcemi a dynamickými stíny.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
klapauciusk



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 16:02:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych uvítal letost přednášky na tato témata:

Programming:
* Používání skriptovacích jazyků ve hrách (hlavně Lua)
* Implementace fyzikálních systémů (Havoc, Physix)
* Efektivní tvorba vegetace v realtime enginech
* Soft particles
* Quaterniony - od teorie po použití (bylo by fajn kdyby byla třeba část věnována používání quaternionů ve skinningu)

Grafika:
* Tvorba normal map a height map pro parallax mapping

Ostatní:
* Video sekvence vs. realtime sekvence

Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 17:01:57    Předmět: Odpovědět s citátem

klapauciusk - mno nevim - projdi si lonske rocniky - nektera temata uz resena byla
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tutchek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Praha -Pankrác

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 18:53:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Bylo by pěkné, kdyby přednášející dodali předem párstránkový (A5) výcuc své přednášky, ideálně abstrakt, úvod, nějaká koncentrovaná myšlenka a odkaz na nějaké další zdroje...

kdyby se takovéhle věci seřadily za sebe a vytiskly, vznik by pěkný sborníček, který by mohl mít hodnotu a možná by si jej i někdo koupil, např já... protože by asi o něj neměli zájem všichni, tak by asi neměl být tištěn v nákladu rovnající se počtu návštěvníků a tím zbytečně zvyšovat vstupné všem.

co myslíte?
_________________
Nemarni čas u kompu, pojď si zaběhat do lesa

function god_exists() { return false; }
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 18:59:46    Předmět: Odpovědět s citátem

No mně se to líbí...zbývá jen položit otázku "kdo to udělá"?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 19:52:45    Předmět: Odpovědět s citátem

O sborniku jsme uz uvazovali vicekrat, vysledek vzdy byl, ze prednasejici jeste ukecame k prednasce, ale k clanku uz fakt ne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tutchek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Praha -Pankrác

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2008, 20:57:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem kdyžtak udělal nějaký základ šablony pro ten sborníkový příspěvek

PDF http://www.tulacek.info/tmp/talk.pdf
Zdroják http://www.tulacek.info/tmp/talk.zip
_________________
Nemarni čas u kompu, pojď si zaběhat do lesa

function god_exists() { return false; }
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Cece



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 26
Bydliště: Skoro Brno

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2008, 08:59:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Teoreticky bych mohl něco říct o své diplomce (Zobrazování nízké vegetace ve 3d prostoru)
http://dld.uloz.to/fe444de026a3d7e39c767690b68f8c7f/455112/xrehan00-dp.pdf
Na konci bych zavedl krátkou diskuzi na téma, co vylepšit (doufám v akční publikum Very Happy)
_________________
Co můžeš udělat dnes, tak to raději udělej, nebo bys na to do zítřka zapomněl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2008, 10:20:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Tutchek napsal:
Jsem kdyžtak udělal nějaký základ šablony pro ten sborníkový příspěvek

PDF http://www.tulacek.info/tmp/talk.pdf
Zdroják http://www.tulacek.info/tmp/talk.zip


jak rekl fila - uz tak je problem nekoho presvedcit aby si ve svem volnej case dal tu praci a nachystal pro nas prednasku - horko tezko z nich vyrazime par dni pred zacatkem GDS abstrakty - sbornicek je iluze nekdy za pristich 10 let
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna