.[ ČeskéHry.cz ].
Algoritmicky workshop -- byl by zajem?
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 09:49:16    Předmět: Algoritmicky workshop -- byl by zajem? Odpovědět s citátem

Napadl me uz pred nejakou dobou dle meho nazoru celkem zajimavy workshop. Predstavoval bych si to asi takto -- nekolik dobrovolniku by se nabidlo, ze se pokusi resit narocnejsi algoritmicke problemy, na ktere ucastnici GDS narazili. Muselo by to byt s dostatecnym predstihem -- tady na foru by vyvojar, co planuje jet na GDS, popsal svuj problem, vedouci workshopu by se nad nim zamysleli a na GDS prezentovali, jak by dany problem resili (pokud reseni naleznou). To samozrejme neznamena, ze by workshop nemohjl byt interaktivni, tedy ze by ucastnici nemohli formulovat problem primo na akci a dostali radu, ale u slozitejsich problemu to bude vyzadovat urcite delsi dobu premysleni...

Jak bych si dane _algoritmicke_ problemy predstavoval -- muselo by se jednat o neco, co vyresi clovek se vzdelanim v informatice bez nutnosti studovat konkretni HW/API. Tedy ne otazky typu "tady ten shader me blbne na cipu G82" ci "jak v ODE udelat..." Spise problem jako "mam mapu reprezentovanou ctvercovou siti, urcity pocet botu a chtel bych je rozestavet tak, aby co nejlepe branili nepriteli v ceste z mista A do mista B -- tzn. nasli nejuzsi mista, kterymi se z mista A do mista B musi projit a tam hlidali". Je to ciste z praktickych duvodu, aby nemuseli vedouci workshopu studovat konkretni technologie a mohli vyuzit treba jen toho, ze jsou starsi a maji sirsi teoreticke vzdelani nez clovek, co formuloval otazku.

Co by tedy bylo k workshopu potreba? Jednak lide, kteri by jej vedli (delat to sam je mimo me moznosti, mohla by to byt tuna prace + vic hlav vic vi Smile), takze pokud se na neco takoveho citite a idealne mate delsi praxi ci vysokou, tak se hlaste Smile. No a pak bych samozrejme rad slysel ony algoritmicke problemy od tech, kteri na GDS planuji jet, abychom se meli cim zabyvat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 10:35:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak ja Ti muzu dat zrovna jedno zapeklite zadani, co me stve uz aspon rok a porad to neni ok. Orezavani dvou polygonu s otvory ve 2D, aby to fungovalo uplne ve vsech meznich pripadech. Podle vseho par reseni je, ale jsou placena a proto jsem je nezkousel, nicmene jsem zkousel spousty postupu a algoritmu, co jsem nasel na netu a kazdy mel nejake ale a nefungoval spolehlive. Bojim se ovsem, ze prave proto je to uz az moc slozite Sad.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 10:59:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Manox napsal:
Orezavani dvou polygonu s otvory ve 2D

Asi su natvrdly (nebo delam malo grafiku), ale potreboval bych trochu detailnejsi specifikaci, co vlastne potrebujes Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 11:36:53    Předmět: Odpovědět s citátem

asi chce neco co dokaze algoritmus Weiler-Atherton
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2008, 12:05:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Weny - tyhle algoritmy jsem samozrejme zkousel (kdyz pominu fakt, ze nas je ucili na vysce), ale kazdopadne i tenhle algoritmus ma v nekterych pripadech problemy a selze a o to prave mi jde.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:08:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak vidim, ze se zajemcema se pytel zrovna neroztrhl, tak me napada jeste obecnejsi modifikace workshopu -- neco jako "Programatorska poradna".

Tam by se dalo mluvit i o jednodusich (resitelnych na miste) i o technictejsich problemech a mohl by radit kdokoliv z pritomnych. Presto bych ale rad aspon dva lidi (urcite nekoho, kdo programuje grafiku a nekoho, kdo zna dobre zaludnosti programovacich jazyku a ruznych prostredi, nekdo silny v matice by se taky hodil), at na to nejsu sam, kdyby nechtel radit nekdo z publika.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:17:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak uz jsem nalakal Semosa, ted jeste nekdo... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:33:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Já sice nic neumim, ale hlásím se Wink
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
komm



Založen: 18. 11. 2007
Příspěvky: 107

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:42:07    Předmět: Odpovědět s citátem

mozno by som mal ulohu pri svojom projekte v rieseni pohybu a reakcii kolizii v mojom "RPG" (no bude to RPG ak to dokoncim..haha)
ide cisto o logiku takze mozno nieco take by ste vedeli ale este som ani ja vsetko nevyskusal co mam v plane..takze len tak btw lebo zatail sa nezdarilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 765
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:52:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja taky sice nic neumim, ale klidne si tam sednout pujdu Smile
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 12:55:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud jde o to nekam si sednout a tvarit se polointeligentne, tak se mnou muzete taky pocitat Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 13:54:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Jde o to umet neco poradit, pokud by bylo publikum nesmele ci by se tam nahodou sesli sami zacatecnici...
Myslim, ze uz je nas dost, diky Smile. (mozna se prida jeste Tringi)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tutchek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Praha -Pankrác

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 23:02:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak na moudra z matiky kdyby si nikdo netroufal bych mohl poslouzit... Very Happy
_________________
Nemarni čas u kompu, pojď si zaběhat do lesa

function god_exists() { return false; }
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 19. srpen 2008, 23:09:50    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT]Hm, skoda ze moja skuska z matiky je este pred GDS, urcite by som par otazok mal Very Happy [/OT]
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 25. srpen 2008, 12:42:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Dovolil jsem si jeste rozseknout nas workshop napul -- na cast s preferenci zacatecnickych otazek a na cast pokrocilejsi. Je to jednak kvuli tomu, aby se lide na workshopu nenudili/neresilo se neco moc tezkeho, druhak se da zacatecnickym workshopem alternovat pokrocila prednaska a naopak.

Doufam, ze me nezabijete, kdyz vas potahnu do workshopu 2x Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Developers Session Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna