.[ ČeskéHry.cz ].
Archamon - středověká budovatelská realtime strategie
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 21. červen 2017, 17:03:05    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic: to neukládání nastavení bez spuštění hry měla být vlastnost, ale bylo to v době, kdy se kvůli každé hře spouštěl i Launcher pokaždé znova a taky hra nevyžadovala restart při změně rozlišení ... teď se mi to jeví jako blbost a bude to opraveno

skiparktycoon: díky za pochvalu Smile
sklady mezi sebou vyrovnávají stavy surovin automaticky, takže je vlastně jedno kam kdo co nese ... principiálně to funguje tak, že každý si jde pro to co zrovna potřebuje (on nebo jeho budova), občas z toho vzniká ten "správný" hospodářský zmatek

to s chybějícím železem a nedokončeným obchodem může být chyba, kdyžtak pomocí "pravý+ctrl+delete" lze chybu uložit a pokud ji pošleš na archamon@vionsoft.cz (nebo pomocí formuláře http://vionsoft.cz/support) budu moci se na to podívat zblízka

edit: na všech reportovaných chybách se pracuje a brzy bude oprava (doufám, že do víkendu)
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 23. červen 2017, 10:46:26    Předmět: Odpovědět s citátem

update 0.9.93.1 uvolněn - pokud všechno bude fungovat správně, měl by se Archamon sám aktualizovat ... inu, uvidíme Wink
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 24. červen 2017, 13:45:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Hlasí ti to (nejde stahovat):

Omlouváme se, na stránce došlo k chybě
Stránka 'http://vionsoft.cz/webvionsoft/produkty' nebyla nalezena!
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 24. červen 2017, 17:25:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Update proběhl ok. Ještě jsem testoval měnění nastavení během hraní pomocí menu nastavení (tedy ne ctrl + x ani v launcheru). Problém jsem měl jen s následujícím nastavováním:
-detaily a četnost stínů. Tady mi zlobí to, že když přepnu detaily z 2/2 na 1/2, tak je ta změna ve hře hned vidět. Když to ale přepnu zpět na 2/2, tak nepozoruji žádnou změnu (až když změním četnost stínů tam a zpět, tak pak je opět vidět změna při přepnutí detailů 2/2 -> 1/2).
-osvětlování objektů - při změně tohoto nastavení nepozoruji žádné změny. Když ale stisknu levý ctrl, tak vidím, že hodnota je správná - problém tedy asi je jen v tom, že během nastavení se upraví hodnota, ale reálně se grafika nezmění (přitom při změně pomocí ctrl+shift f1 je změna viditelná hned).

Dál jsem zkoušel spustit Wine s nativním D3D9 (na AMD grafice) a tam mi osvětlování objektů funguje i na nejvyšší nastavení. V čem je prosím tě rozdíl (aspoň malý hint) mezi nastavením 0/3 a 1/3 (případně 2/3) osvětlování objektů, že se s tím Wine D3D9 implementace neumí vyrovnat?

Jinak hra mi během hraní párkrát spadla (i s minulou verzí), ale to opět může být chyba Wine (reporty jsem ale odeslal)
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 26. červen 2017, 11:01:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra má dost nezvyklé ovládání. Většinou je ve strategiích standard levé tlačítko označení objektů/jednotek a pravé tl. příkazy (pohyb, útok, stavba). Dvojklik na jednotku označí všechny stejné typy objektů na obrazovce atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 27. červen 2017, 07:26:00    Předmět: Odpovědět s citátem

sonic: pravda, nějak to nastavení ještě hapruje - opravím v příští verzi. Nastavení osvětlení: 0=bez použití shaderu, 1=shadery na statických objektech, 2=shadery i na pohyblivých objektech, 3=shadery na zbrojích, surovinách, všude. Občas hra padá i ne Wine-ařům, vím o nějakých problémech s vlákny, stabilita bude brzy vyšší Smile

Reniezs: díky za report, už by to mělo být v pořádku

JC: nemyslím si, že je až tak neobvyklé .. levým vybíráš vojáky + posíláš je, pravým akční nabídka činností ... dvojklik použit není, ale je to dobrý nápad s tím výběrem jednotek
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2017, 12:04:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Archamon bude vydán 24. listopadu 2017 na Steamu ... a tentokrát skutečně a definitivně !

aktuální trailer je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=JKAGHzMTBdE

a na Steamu:
http://store.steampowered.com/app/350880/Archamon/
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 19. listopad 2017, 19:54:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Vionsoft.Ondrash napsal:
Archamon bude vydán 24. listopadu 2017 na Steamu ... a tentokrát skutečně a definitivně !

aktuální trailer je zde:
https://www.youtube.com/watch?v=JKAGHzMTBdE

a na Steamu:
http://store.steampowered.com/app/350880/Archamon/


Už se těším Smile strategie jak víš miluji Smile
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 25. listopad 2017, 11:59:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak, Archamon je vydán na Steamu ... že to ale bylo peklo Smile


Pro zajímavost uvedu pár zajímavostí z historie, které jsou sice na Steamu uvedeny, ale komu by se chtělo klikat, že:

- první pokus vznikl v zimě roku 2004 v jazyce Pascal ještě jako hra pro DOS (resp. Windows 95/9Cool a už v té době nesl jméno Archamon (takhle tehdy vypadal: https://tinyurl.com/y79dqwuz)
- dnešní podoba Archamonu vzniká od roku 2007, skutečná hra pak od roku 2009
- do roku 2009 měl být Archamon tahová hra
- v prvních verzích se herní den dělil i na hodiny a herni rok trval přes 3 hodiny (dnes trvá herní rok asi půl hodiny)
- původně měl Archamon obsahovat i multiplayer, ale z důvodu technické náročnosti jsem musel implementaci odložit (stále to je ale v plánu)
- engine je můj vlastní a pro svou "oldschoolovost" až zastaralost nese jméno Archaeopteryx (vyhynulý ne-moc-dobře létající ptačí dinosaurus)
- celá hra je po programátorské stránce práce jednoho člověka většinou po večerech a brzkých ránech a tvoří ji zhruba 170.000 řádků čistého kódu v C#
- modely, animace, kresby a hudba jsou prací různých externích spolupracovníků a až na jednu výjimku jsem nikdy žádného nepotkal osobně
- autorem loga je můj bratr a ikdyž existují návrhy "hezčích a fotogeničtějších", toto zůstalo
- v září 2013 byl Archamon přihlášen na Steam Greenlight, v lednu 2015 byl přijat do Steam Greenlight
- než se podařilo vydat hru jsem se oženil, narodily se mi dvě děti a dokončil jsem rekostrukci domu
- než se podařilo vydat hru byl Steam GreenLight zrušen
- a nyní, ikdyž je stále kam směřovat a co vylepšovat (a samozřejmě nejenom grafiku), je Archamon dokončen Smile
_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Reniezs



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: 25. listopad 2017, 19:00:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Historie je to opravdu moc hezká Smile jednoho dne bych asi taky mohl něco takového sepsat u nás Smile Jinak nikdy nepiš že je hra dokončena, co se týče multiplayeru, tak doufám že pak třeba využiješ naše multiplayerové řešení RUN Smile Každopádně držím moc palce s dalším vývojem.
_________________
https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 194

PříspěvekZaslal: 26. listopad 2017, 13:43:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratuluju!

Vionsoft.Ondrash napsal:

- engine je můj vlastní a pro svou "oldschoolovost" až zastaralost nese jméno Archaeopteryx (vyhynulý ne-moc-dobře létající ptačí dinosaurus)


Vedle Pterodonu další český dinosauří engine Smile
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pinsirus



Založen: 13. 01. 2016
Příspěvky: 37
Bydliště: Slovensko

PříspěvekZaslal: 27. listopad 2017, 20:16:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Tieto zhrnutie vyvoja hier mam najradšej, ked autori popisuju celu historiu ako sa cela herna mechanika vyvijala a podobne. Taktiež ma fascinovalo to že prva verzia bola pre DOS(niekedy som fakt smutny že som nemal možnost programovat v tej dobe). Každopadne gratulujem a držim palce dalej. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vionsoft.Ondrash



Založen: 23. 08. 2007
Příspěvky: 261
Bydliště: Beskydy a Archamonský svět

PříspěvekZaslal: 5. únor 2021, 16:13:37    Předmět: Archamon 1.1 Odpovědět s citátem

Zdravím po delší pauze,

vydána další a zřejmě poslední velká verze Archamonu - a to 1.1
s opravama chyb počítám, ale na nové velké fičury už není energie, čas, motivace a ... však to znáte Wink

věci, které se mi nepodařily udělat tak jak jsem chtěl, čekejte v Archamonu II a snad dříve než za deset let!

přikládám jeden screen z Barbarských nájezdů (jedna z fičur poslední verze - něco jako "tower defense")


... a screen z původní hry v DOSu:

_________________
vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 541
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. únor 2021, 11:35:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Archamon II? Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 7. únor 2021, 21:15:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
Archamon II? Shocked

Archamon II? Shocked
Původní hra v DOSu? ShockedShocked
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Další
Strana 23 z 24

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna