.[ ČeskéHry.cz ].
Objektový návrh Maria
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sulthan



Založen: 24. 10. 2007
Příspěvky: 104

PříspěvekZaslal: 22. duben 2009, 00:59:58    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
Mem napsal:
sulthan: Eh? Wink


tak nejak - taky tu kroutim nevericne hlavou - to jsme ten kvadrantovej strom implementovali uplne zbytecne asi v praci - zajimavy je ze s jeho pouzitim mame vyhledavani geometrii v prostoru mnohonasobne rychlejsi Razz


Ted jsme me docela zmatli... nerikam, ze pro spoustu koliznich reseni neni quadtree rychlejsic nez mrizka, ale v tomhle pripade (vetsina kolizi je s pasivnimi homogennimi bloky) se mi nezda, ze by quadtree mohl prinest nejake zrychleni.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Lando



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Cestice

PříspěvekZaslal: 22. duben 2009, 09:18:30    Předmět: Odpovědět s citátem

sulthan napsal:
Ted jsme me docela zmatli... nerikam, ze pro spoustu koliznich reseni neni quadtree rychlejsic nez mrizka, ale v tomhle pripade (vetsina kolizi je s pasivnimi homogennimi bloky) se mi nezda, ze by quadtree mohl prinest nejake zrychleni.

Pokud to ma jenom jako seznam bloku, kde misto bloku v seznamu nerika nic o jeho poloze, takquadtree pomuze. Ale kdyz ma pole, ktery reprezentuje level a v kazdym policku toho pole je napsano, jakej je tam blok (nebo nic, pokud je tam volny misto), tak je quadtree k nicemu..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 22. duben 2009, 13:59:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Lando: mám obojí. Seznam bloků, který není nijak uspořádán a za blokem ze začátku levelu teoreticky může být blok z konce levelu. (Nebude, ale ničemu by to nevadilo)

A zároveň mám uloženo, záznam, jestli někde je blok, či není v dvourozměrné tabulce.

Tedy detekce hráč vs bloky a monstra vs bloky bude probíhat v konstantním čase.

Ale hráč vs. monstra by v momentálním řešení se počítalo každý frame se všemi monstry ať už jsou kdokoli v levelu.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Houp



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 672

PříspěvekZaslal: 29. květen 2009, 18:29:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Nyní představuji class diagram "výsledné" hry. Některé věci jsou od původního návrhu změněny. Asi hlavní změna je rozdělení monster a bloků z jednoho kontejneru do dvou.


_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ondras



Založen: 12. 09. 2007
Příspěvky: 66

PříspěvekZaslal: 30. květen 2009, 09:58:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdar, pekny to se moc nevidi class diagramy her, nemate odkazy na nejake dalsi i komercni? Nedavno jsem zkousel neco hledat, ale nenasel jsem nic.

Abych nebyl OT. Proc Mario nededi z Monster? Jen se ptam, zajimalo by me proc jsi se pro to Takhle rozhodl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 30. květen 2009, 10:44:35    Předmět: Odpovědět s citátem

To nevim, jestli se ti podaří najít class diagramy komerčních her. Nicméně v Unreal Engine si v editoru můžeš prohlédnout herní objekty (Actor, Light, Portal, Weapon, ...) a jejich dědičnou hiearchii. Vztah is-a tam ale už není (a ten je podle mě většinou zajímavější).
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna