Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 17:05:29 Předmět: |
|
|
Tak těch her bylo určitě víc ... myslím že i Sacrifice, možná by se výčtem titulů zaplnily i prsty obou ruk nešikovného pracovníka pily.
Spíš jde o to, že to recenzenti spustili a natípali screenshoty s delfínkama a nikdo jinej už to moc nepoužíval. V hodně hrách to navíc nefungovalo ideálně, protože to tesselovalo i to, co to tesselovat nemělo (takový screeny jsem tuším viděl z Return to the castle of Wolfenstein, kde to tesselovalo hranatý objekty - nic moc).
Já jen jestli ATI zbytečně nepropaguje funkci, kterou opět nedokáže využít (jak reálně, tak marketingově). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 30. srpen 2007, 07:24:15 Předmět: |
|
|
Na Radeon8500 se to dalo vyuzit - byla na to GL extenze ATI_pn_triangles, programatori to mohli normalne pouzivat. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
ladik-BigBoss
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 158
|
Zaslal: 31. srpen 2007, 15:31:14 Předmět: |
|
|
tesselator na R8500 se dal zapnout v C&C Renegade |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna