.[ ČeskéHry.cz ].
Načtení 3D modelu v Java OpenGL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Thomas



Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 08:23:14    Předmět: Načtení 3D modelu v Java OpenGL Odpovědět s citátem

Zdravím,
tento problém řeším už docela dlouho a nejsem schopnej ho nějakým rozumným způsobem vyřešit. Nemá s tím někdo nějaké zkušenosti?
PS: A nevíte o nějakém dobrém tutoriálu zabívající se tvobou 3D herního enginu v Java OpenGL? To co jsem zatím stvořil je jaksi neohrabané. Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 11:43:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Něco podobného se řeší v knížce "Programování her v jazyce Java".
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 12:51:09    Předmět: Odpovědět s citátem

http://www.ogre3d.org/

http://ogre4j.sourceforge.net/#project

OGRE (grafický engine) pro Javu.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Thomas



Založen: 26. 08. 2009
Příspěvky: 11

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 13:04:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Já jsem chtěl pouze nějaký tutoriál. Já se totiž nezajímám o tvorbu hry jako takové, ale o tvorbu 3D enginu! A kvůli pár věcem se mi nechce procházet celý zdroják.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 14:15:50    Předmět: Odpovědět s citátem

http://tfc.duke.free.fr/coding/md2-specs-en.html - jak načítat md2
www.builder.cz - jeden tutoriál o .obj
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 14:31:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Název knížky jsem neuvedl přesně, je to: http://www.knihkupectvi-papyrus.cz/kolektiv-autoru-vyvoj-her-v-jazyku-java/d-153331/
Za ty prachy (jestli to ještě seženeš) víc než dobrá. Však jsem se o ní dozvěděl právě tady na C-H.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
bolejt



Založen: 02. 05. 2009
Příspěvky: 45

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 16:14:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Thomas napsal:
Já se totiž nezajímám o tvorbu hry jako takové, ale o tvorbu 3D enginu!

blázne! :)
_________________
Ball ball8;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 23. září 2009, 16:44:49    Předmět: Odpovědět s citátem

K původní otázce: konkrétní tutorial sice nemám, ale pokud používáš přímo OpenGL, potom je jedno, že je to v Javě a můžeš si sehnat libovolný tutorial pro jakýkoliv jiný jazyk.

A pokud už se vyznáš, stačí sehnat popis konkrétního formátu modelu, načíst si to do vhodných struktur a pak to správně vykreslovat.
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Java / J2ME Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna