.[ ČeskéHry.cz ].
[OpenGL] Rotacia

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 13:44:30    Předmět: [OpenGL] Rotacia Odpovědět s citátem

Zdravim.

Potreboval by som aby sa ten trojuholnik na obrazku rozrotoval okolo vyznacenej osi X. neviem ako mam navolit transformacie aby sa mi zacal tocit presne okolo tejto osi, lebo inak osa x prechadza stredom trojuholnika.. hmm.dakujem

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 13:52:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych to řešil tak, že bych od Y horního vertexu odečetl Y dolního a Y u spodních vertexů trojúhelníka nastavil na nulu. Tedy doufám že jsem to napsal dobře Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 14:02:45    Předmět: Odpovědět s citátem

no hlavne treba tie vrcholy na tu osu dostat. takze posunies ten trojuholnik o jednotku vyssie po osi Y.
kód:
glVertex3f(0.0f, 2.0f, 0.0f);// Horní bod
glVertex3f(-1.0f, 0.0f, 0.0f);// Levý dolní bod
glVertex3f(1.0f, 0.0f, 0.0f);// Pravý dolní bod

takze vrcholy budu na osi X.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 16:36:46    Předmět: Odpovědět s citátem

no prave ze to ma byt riesene bez zmeny vertexov, len pomocov transformacii
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 17:07:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Ještě před glRotatef je potřeba chytře použít glTranslatef, a pravděpodobně i potom.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 17:19:49    Předmět: Odpovědět s citátem

andy napsal:
no prave ze to ma byt riesene bez zmeny vertexov, len pomocov transformacii


vsak body nemenis - ale jedna z transformaci je i posunuti Wink - takze posunout - otocit - posunout zpet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
andy



Založen: 20. 09. 2007
Příspěvky: 54

PříspěvekZaslal: 19. říjen 2009, 17:33:29    Předmět: Odpovědět s citátem

jooo, dik.. pomohlo mi to. dakujem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna