.[ ČeskéHry.cz ].
Návrh na hru - hledám vývojářský tým schopný realizace

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 14. prosinec 2009, 22:12:59    Předmět: Návrh na hru - hledám vývojářský tým schopný realizace Odpovědět s citátem

Dublovaný topic. Omlouvám se. Více informací zde:
http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=1971


Naposledy upravil Herly dne 17. prosinec 2009, 17:29:09, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2009, 10:40:27    Předmět: Odpovědět s citátem

No jsem rád, že je to tady, v Inzerci myslím nemůžeme komentovat.

Ok, přečetl jsem to celé a jedna perla za druhou. Uvěřitelné? Doufám, že většina středoškoláků technik a gymplů, co o hodinách dávala trochu pozor, tam ty trhliny v logice uvidí. Vysokofrekvenční vlny z jádra Země? Země se rozhodla? Lidstvo v budoucnu zapomene umět vyrobit na tohle odolné přístroje? Nahrazení elektřiny za páru způsobí čistší ovzduší? Zruší se komunikace mezi městy, např. pošta?

Jestli chceš něco podobného na to, co jsi tu napsal, ale aby to bylo skutečně uvěřitelné, tak mi řekni. Až se příště půjdu vysrat, tak si snad na tebe vzpomenu a něco dyžtak vyplodím.

Namátkou: Znemožnění fungování většiny normálních elektrických strojů jde udělat oslabením manetického pole Země, které nás chrání před kosmickým zářením a slunčním větrem (když to přeženu na akceptovatelnou úroveň v rámci sci-fi; bylo to snad i v jednom katastrofickém sci-fi filmu).

EDIT: Omlouvám se za citování, ale chtěl jsem původní text zazálohovat:
Herly napsal:
Hezký den všem,

před jistým časem jsem spolupracoval s malým vývojářským týmem. V tomto týmu se zrodil nápad na jednu výbornou RPG hru sci-fi soudobého ražení. Bohužel se díky příliš velkým neshodám v týmu projekt rozpadl a dnes se prakticky neděje vůbec nic. Nerad bych ale házel flintu do žita, neboť je to dle mého názoru velmi originální a zajímavý projekt, v tuto chvíly promyšlený již do fáze utváření hlavní linie příběhu (respektive základní podtext děje už je hotov).

Předem podotýkám, že tento námět nepochází jen z mé hlavy. Základní koncepci jsem utvářel také s člověkém přezdívaným M@fia, s nímž jsem však za tu dobu přestal komunikovat. Přesto pokud si tohohle všimne, ať se mi neváhá ozvat:)

A teď k jádru věci: odhalím zde pouze podtext, to hlavní bych zde nerad rozebíral. Pokud bude mít někdo zájem, může se mi ozvat a po zvážení mu vše rád sdělím do nejmenších konkrétností. V zásadě ovšem jde o toto:

Příběh je zasazen do období blízké budoucnosti (asi 2050-2100). Země se rozhodla vzdorovat drancování lidstva a zastavila jedinou věc, která byla toho všeho zdrojem - elektřinu. V jistou chvíly bylo přivedeno do všech přístrojů světa tak vysoké napětí, že ho nebyly schopny zvládnout. Vzniklo mnoho požárů, chaos a strach.

V následujících letech byl život na planetě výrazně omezen, docházelo ke katastrofám a lidská populace velmi zchudla. Některá města se vyprázdnila, spustošila a přiroda je doslova pohltila. A proč se to vlastně stalo?

Bez elektronických přístrojů nebylo z počátku možné cokoliv dokázat. Lidé na celém světě začaly opravovat životně důležité generátory. Uběhlo však pár minut od spuštění a stalo se to, co předtím. Postupně se zjistilo, že se jedná o pravidelné intervaly, které způsobuje zřejmě mohutný elektromagnetický impuls v pásmu vysokofrekvenčních vln vycházející z jádra země, které okamžitě indukuje neúměrné množství napětí ve všech elektrických proudech. Vědci zkoušeli pracovat i s myšlenkou přístroju pracujících s obrovským napětím. To však bylo tak velké, že nebyli nic takového schopni sestrojit. Oběvila se i myšlenka přístroje každých pět minut vypínat. Vzhledem k obrovské nepraktičnosti se však i tento návrh neprosadil.

Nakonec došlo pár skupin lidí k závěru, že život bez elektřiny není v současné době možný a rozhodli se si ji opatřit na místech, kde Země svůj vliv nemá - Měsíc a Mars.

Armáda odhalila po desetiletí utajovaný výzkum obrovské přepravní lodě, plně uzpůsobenou k okamžité kolonizaci a osídlili nehostinný Mars. Sorta bohatých obchodníků pak zaměřila svou pozornost na Měsíc, který byl realitvně blízko a nebylo tedy potřeba super vyspělých technologií k její kolonizaci. Postupem času se však na Měsíc dostala i velká část chudých lidí a obrovské majetkové rozdíly vedly k silnému nárůstu kriminality a forem totalitních režimů.

A pak zde byla ještě poslední skupina lidí. Zisková organizace zaměřená na výzkum nových technologií. Zcela samostatná sorta výzkumníků, kteří disponovali velkým množstvím surovin a majetku utrženém na prodeji převratných vynálezů z miliardových státních zakázek. Kousek po kousku vystavěli mohutnou orbitální stanici a začali kontrolovat dopravu všech životu potřebných surovin pro ostatní kolonie. Jejich bohatství sílilo, kontrolovali trh a drželi všechny ostatní v hrsti. Získali si tak výsazné postavení v koloniální alianci a na Zemi nastolili tvrdý kontrolní režim.

Lidé, kteří na Zemi zůstali, se s ní naučili žít. Samočinou elektřinu nahradily mechanickou silou a parními stroji, vrátili se v době o pár století zpět. Země se začala měnit. Ovzduší bylo čistší a čistší. Všechno fungovalo na parní stroje a Země se pomalu, ale jistě obnovovala. V kombinaci s technologickou vyspělostí lidstva dokázali lidé vymyslet obdivuhodné mechanické stroje a naučili se pokornějšímu životu i bez elektřiny a komunikačních technologií. Ovšem bez komunikačních technologií byla města odříznuta od vnějšího světa a tak se lidé začali soustřeďovat do centra Evropy, Asie a Severní Ameriky, z nichž se nakonec staly poslední přeživší politická uskupení na Zemi.

Tak časté elektromagnetické impulsy však měly v některých případech i velmi negativní účinky na člověka. Prakticky neustálé impulsy procházející mozkem způsobily, že začali někteří lidé bláznit. Začali být agresivnější a tak velký nápor přestal jejich mozek zvládat. Omezil se tedy jen na základní funkce a stali se z nich prakticky zvířata žijící v divočině, zmutovaná a lidmi zabíjena jako nahněvanou zvěř. Odbobně působily i na divou zvěř, kde způsobila nepřirozenou agresivitu a útočnost. Lidé se tak začali bát chodit i do dříve bezpečných lesů. Na určitých místech planety došlo po katastrofě i k výbuchu jaderné elektrárny, a v silně radioaktivním prostředí tvorové za pár generací zmutovali.

Většina lidí si na přítomnost elektromagnetických impulsů takové frekvence zvykla a jejich tělo se je naučilo ignorovat. Byli však i jistí géniové. Jejich mozky nejen že dokázaly takto velký nápor zvládnout, ale zvýšily svůj výkon a tyto osoby začaly oběvovat nepřirozené psychické schopnosti. Čtění myšlenek, telekineze, iluze a mnoho dalšího přivedlo na svět novodobou formu psychických kouzelníků. Většina z nich sice byla šílená, ale ti, jež se dokázali ovládnout, se těchto schopností rozhodli využít. Vědci z orbitální stanice však vzali tuto sílu pod svá křídla, začali sdružovat a kontrolovat lidi s těmito schopnostmi a sami je v nich rozvíjeli. Jejich charkter se časem velmi změnil, začali být chladní a odměření a opilí svou mocí arogantně zneužívali ostatních, kteří jim nebyli schopni vzdorovat. Absolutní vláda orbitální stanice tak byla ještě více upevněna. Přesto si však zasloužila respekt ostatních lidí, ba dokonce někteří sní i o tom, že jim jednou bude umožněno podstoupit studium na stanici, přestože tím vědomě ohrozí svůj život při kontrolovanému vystavení tomuto záření.

Do tohoto prostředí mám vymyšlenou i výbornou zápletku s nečekaným odhalením. Náš hráč postupem času procestuje všechny kolonie, orbitální stanici i tři města na Zemi. Navštíví tak velké množství naprosto rozmanitých oblastí. Od nehostiného Marsu až po klidnou horskou Asii, kaktusy porostlou Ameriku, vyprahlý Měsíc, či parní velkoměsto Praha. pronikne do hloubky nečekaných událostí a prokouše se až k šokujícímu jádru. Přitom si zakládám na tom, aby celý příběh i podtext byl uvěřitelný a hráč si mohl říct: "tak tohle by se opravdu mohlo stát." I proto není třeba šířit prostředí do galaktických rozměrů. Uvítal bych soudržnost k Zemi a nijak daleko hráče od známého prostředí nevzdaloval. Příběh i podtext se dotýká většiny dnes obecně řešených problémů s přežitím lidstva a zároveň nabízí alternativní svět za podobných okolností. Díky tomu bude hráči připadat toto prostředí blízké a velmi uvěřitelné. Tak co? Najdu tu tým, který má na tohle odvahu?Smile

Hledám tým kde je komunikace mezi členy na skvělé úrovni. To považuji za klíčové v celém projektu. Souhru a spolupráci na všechny strany. Ideální by byl i velmi schopný grafik, neboť se ono RPG s velkou pravděpodobností přenese do 2D podoby a aby byla hra schopna držet krok s moderními technologiemi, musí nabídnout i skvělý vizuální a umělecký zážitek. Také bych uvítal velkou vytrvalost týmu. Tohle je běh na hodně dlouhou trať a pokud se někdo najde, potrvá spoustu měsíců, než se dokončí. Já osobně bych do týmu mohl přispět dobrou náladou, kreativností a coby herní návrhář zpracovával veškeré koncepty, dialogy, příběh a celkově konzultant celého projektu. V hlavě mám i celkem dobrý herní systém. Můj kamarád, výborný skladatel hudby, by mohl přispět kvalitním soundtrackem (i symfonickým) z vlastní tvorby, ačkoliv tvořené jen přes počítač. Zda by to byl freeware produkt nebo nějaký jiný je mi celkem fuk. V případě, že se najdou zájemci i mimo nějaké týmy, můžeme utvořit i vlastní nový tým, takže se klidně hlaste každý, kdo má na tohle koule. Tenhle nápad se mi moc zalíbil a rád bych ho viděl v realizované podobě, ať už za odměnu nebo bez ní. Pokud má o tohle někdo zájem a je ochotný spolupracovat, neváhejte mi napsat sem nebo rovnou na e-mail Roch.Michal@gmail.com

Zatím se mějte a doufám že se někdo najde:)

EDIT: Tohle by asi mělo patřit do sekce HledámSmile omlouvám se kdyžtak prosím o přesun vlákna:)

_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2009, 14:39:03    Předmět: Odpovědět s citátem

A to by si právě musel znát hlavní dějovou linku která tohle všechno objasnuje. Samozřejmě že to není dílo matičky Země. Samozřejmě že se Země nerozhodla a lidé nezapoměli vyrobit odolné přístroje. Oni toho zkrátka nebyli schopni protože jde o extreme velke elektrické napětí se kterým nebudou schopni pracovat nejmín dalších sto let. Navíc je o mnohem snažší vyrobit přístroj na určité napětí a postupně ji zvyšovat. Ale když nemáš k dispozici žádnou elektřinu než tuhle, de to dost těžko. A když lidé zkolonizovali ostatní planety, kde ji byli schopni vyrábět tak jak na ni byli zvyklí, orbitální stanici tahle situace nadmíru vyhovuje a udělá všechno proto aby znemožnila opětovné zalidnění země za podmínek jako dřív. Což zase a jen vede k tomu, že využiti elektřiny na zemi je v blízké budoucnosti nemožné.

V téhle budoucnosti pošta fungovala jen v rámci dopravení hmotných věcí. Všechno ostatní se zde řešilo pomocí počítačů a sítí. Je tedy logické, že kouminkace opravdu upadla. Lidé z okolních měst byly defakto odříznutí. A to je po tom, na jaké množství denního přísunu informací byli zvyklí, docela velká rána. Je to stejné jako ve středověku. Dokud nedojel někdo na koni se zprávami z královského dvora taky věděli prd. A vzhledem k tomu, že se ropa vyčerpala a alternativím zdrojem energie využite k dopravě se opět stala elektřina (tady nehodlám zacházet do detailů, ani dnešní vědomosti nesahají co se týče kluzáků byt jen k teoriím) takže nefungovaly. A když ti většina populace navíc odcestuje ze Země a zůstanou ti tu vylidněná města, tak je nesmysl aby zůstavali ve svých domovech. Aby přežily tuhle dobu musí držet spolu a centralizace na jedno město je víc než logická dle mého.

Ovzduší se samozřejmě bude očištovat. Populace klesne z 6 miliard na pár stovek milionu. Samotná produkce se i za pomocí parních strojů extrémě ztíží, bude pomalejší a i v menším množství. V takovém množství, které je planeta Země schopna vstřebat a přebýt kyslíkem, stabilizovat ozonovou vrstvu a tak dále. No a vylidněná města nebudou udržována a zarostou přírodou. Což vede zase k tomu, že namísto dnešního trendu - příroda ustupuje člověku, zde ustoupil člověk přírodě, na kdysi přelidněných místech vznikla zeleň která opět přispívala k ráznějšímu očištování ovzduší.

Nakonec je třeba si uvědomit, že celá tahle katastrofa se udála někdy v roce 2040 a než vůbec lidi začali kolonizovat ostatní planety, uběhlo více než 50 let. A dalších 100 let se události vyvíjeli do podoby nastíněné výše (takže zasazení do doby 2050 -2100 uznávám bylo dost zcestné).

Ale jak sem řekl. Samozřejmě že se námět nesnaží prosazovat existenci nějaké matičky Země která se může rozhodnout kdykoliv jakkoliv a cokoliv změnit. Ale lidé si zkrátka nedokázali najít logické odůvodnění a došlo k tomu, k čemu došlo v minulosti - co si člověk nevysvětli začne přikládat nadpřirozeným jevům - lidé na Zemi si tedy začali vážit přírody a opravdu věřili v existenci matky Země.

To sem nemluvil ani o chaosu který po tehle katastrofě nastane, miliony mrtvých lidí a naprostý pád veškerého systematického uspořádání společnosti. Během okamžiku vám vznikne bezřádný svět který nemá pravidla. Jaké asi můžou být následky do doby než se tahle situace stabilizuje a obrovské masy lidí se s tím srovnají?

Není zase potřeba to brát do uplných detailů. Koneckonců je to jen sci-fi a každé scifi má v sobě nejakou tu pohádku i když založenou na skutečných faktech. Dost silně pochybuju že by se něco takového mohlo v budoucnosti stát ta pravděpodobnost je extrémě malá že se to snad ani nedá považovat za realné. Ale je to přece sci-fi tak proč ne? Jde o to, že se to má dotýkat dnešních globálních problémů a nastolit vizi "jak by to vypadalo kdyby nebyla elektřina"

Ovšem tváříš se jako fyzikálně vzdělaný člověk takže jestli máš pocit, že se v tomhle vyznáš víc, rád si tvoje připomínky poslechnu. Nějakou profesionální konzultaci (jak to u scifi příběhů bývá zvykem) nemám a vědomosti někoho kdo o tom něco ví by uvěřitelnost příběhu mohly posunout o kousek dál a některé paskvily vystříhat. Nedělej ze mě ovšem prosimtě uplného hlupáka. Už jen snaha zálohovat původní text citací, jakoby si říkal - podívejte co ten blbec napsal za blbost, tohle tady musí viset celá staletí at to kazdy vidí. Koneckonců každý je jen člověk a i kdybych byl uplně mimo pořád to není důvod mě zesměšnovat. Nemyslím si že takový přístup je zrovna vhodný a na místě. Kdybys věděl hlavní dějovou linku troufám si říct že ti spousta paskvilů odpadne.

Pokud máš zájem kontaktuj mě na ICQ 324498248

A na závěr bych se rád s tímhle tématem konkrétně obbrátil na tým Divine Games. Jejich projekt Ignis mě velmi zaujal a právě na něm ukázali, že by to mohli být ti praví lidé pro něco takového.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezna



Založen: 27. 07. 2007
Příspěvky: 2156

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2009, 14:57:01    Předmět: Odpovědět s citátem

PRESUNUTO: nesplnuje pravidla sekce Projekty, navic by melo byt rozdeleno na popis pribehu a inzerat v inzerci
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 17. prosinec 2009, 15:13:13    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
PRESUNUTO: nesplnuje pravidla sekce Projekty, navic by melo byt rozdeleno na popis pribehu a inzerat v inzerci


Prosím o smazání. Topic upraven a umístěn do sekce inzercí zde:
http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?p=22645#22645

Děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 17. prosinec 2009, 16:56:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Nic se nemaže. Děkuji.

Koukám, žes v Inzerci upřesnil styl grafiky (Baldur's Gate).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 17. prosinec 2009, 17:26:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
Nic se nemaže. Děkuji.

Koukám, žes v Inzerci upřesnil styl grafiky (Baldur's Gate).


Rolling Eyes Co ty si za pako to vážně nechápu. Jestli máš potřebu rýpat tak si na špatné půdě. Nevidím smysl tohohle topicu je to jen zbytečný dubl a nevím o tom že bys tu byl admin.

Smazat nebo aspon do popelnice prosím. dál to nehodlám řešit.

EDIT: to je sice hezký ale to ho stejně neomlouvá. nakonec nejsem z těch případů co nejsou otevření konstruktivní kritice a rád vezmu v potaz cizí názory. Ale konstruktivní kritiku neberu pokud je podána stylem "panebože ty si vůl co ot meleš za blbosti". Pokud má někdo pocit, že by mohl svým názorem přispět prosím ale at se chová slušně jinak je u mě jen obyčejný ignorant.


Naposledy upravil Herly dne 17. prosinec 2009, 17:46:26, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 17. prosinec 2009, 17:32:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Víš, Ladis má těžkou práci. A taky je vytočenej desítkami tvých předchůdců, kteří vždy přijdou, shání tým, který zrealizuje jejich geniální příběh a nechtějí si nechat nic vysvětlit. Od toho se odvíjí i ta citace, protože někteří trotlové napíšou kravinu a pak ji potají zeditují. No nic, popojedem Smile
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Game Design Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna