Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 30. prosinec 2009, 23:55:22 Předmět: export animovaného modelu z MAXu |
|
|
Zdravím, potřebuji vyexportovat pro programátora animovaný model z 3D studia max do nějakého "herního" formátu.
Zkusil jsem panda exporter (X), valve exporter (SMD) a qtip (MD2) exporter, ale ve všech případech byl výsledek nefunkční (pokažený nebo neúplný model a zkažená animace - kosti jinak).
Zdrojový soubor (max) je zde: http://hyperblaster.ufouni.cz/pad.max
Chtěl bych se zeptat, zda není potřeba ještě model/animaci nějak upravit, aby byla hodná pro export (nějaké rady?). Případně otestujte své exportery či doporučte něco, co používáte, díky.
pozn: Nezáleží, zda bude výsledek skeletární nebo vertexová animace, hlavně aby to bylo funkční. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 31. prosinec 2009, 13:02:37 Předmět: |
|
|
Mě se docela osvědčil formát MD5, avšak je třeba prvně konvertovat biped do kostí bones (nebo nejlépe animovat už kosti a ne biped).
Zkusil jsem ho exportovat do MD5 a hodit do svého enginu a bez problémů běhal, ale prvně jsem ho musel konvertovat na editable mesh a k tomu převést biped na kosti.
MD5 se ale příliš nebude líbit příliš mnoha lidem, protože jeho obvyklá reprezentace není dobrá pro GPU, takže se obvykle animuje na CPU. Ale není problém ho interně po načtení převést na formát MD5X (nebo jak ho ID Soft pojmenoval) a ten už je určený pro animaci na GPU ve vertex shaderu. _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna