.[ ČeskéHry.cz ].
Bikubicka interpolace (&GPU Gems 2 - kap 20)

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Khaj



Založen: 16. 01. 2008
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 12. leden 2010, 21:31:26    Předmět: Bikubicka interpolace (&GPU Gems 2 - kap 20) Odpovědět s citátem

Zdravim, snazim se stvorit bikubicky filtrovani textur (podle http://http.developer.nvidia.com/GPUGems2/gpugems2_chapter20.html)

Pokud jste nekdy tohle filtrovani programovali podle jineho zdroje, muzete me nasmerovat?

Nebo jestli se nahodou orientujete v te knizce - je tam par nejasnosti, pokud vite co s tim, prosim pomoc. Pisou ze:

*postacujici format offsets and weights textury je 16 bitu <- na pixel (tzn A16B16R16G16) nebo celkem na vsechny 3/4 slozky?

*hodnoty funkci h0,h1,g0,g1 dat do textury <- mam je do textury nasamplovat pro x nebo pro alpha [0;1]? Ve vyjadreni w0..3 se vyskytuje alpha, ale h0 a h1 pouzivaji zase x. + ve vyjdareni h0 a h1 se vyskytuje i 1cka, ktera zaridi, ze vysledna hodnota bude vetsi nez 1 - a to se do textury nemuze vejit!? mam tu jednicku ignorovat? V shaderu ji ale nevidim....

(Jo a jedu pro DirectX, ale to je asi jedno ...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna