.[ ČeskéHry.cz ].
Prestoracer
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 14. březen 2010, 22:56:29    Předmět: Prestoracer Odpovědět s citátem

Zdravím,

Rád by som informoval o hre Prestoracer.
Je to závodná hra tvorená v c# + xna
webová stránka hry: http://www.univigames.com

Niečo o hre
Na začiatku má hráč odomknuté 3 závody. Za každý ktorý dokončí získa peniaze a body podľa svojho umiestnenia v cieli. Keď nazbiera určitý počet bodov, odomknú sa mu ďalšie závody. Po čase si môže kúpiť aj nové autá



Trailer z hry
http://www.youtube.com/watch?v=GDU0BBRcX0Y





Edit: Hra je momentálne už dokončená. Verzia s fyzikou o ktorej som písal v príspevkoch nižšie bude už celkom nová hra


Naposledy upravil univi dne 7. srpen 2011, 13:21:35, celkově upraveno 11 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 780
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 15. březen 2010, 07:34:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj,

vypadá to pěkně, ale jedna věc tomu znatelně chybí - stíny. Takhle to vypadá, jako by ta auta plavala, letěla...

Nemusíte hned dělat nějaký supercool stíny pomocí shadow map - velmi by IMHO vizuálnímu dojmu pomohlo jen to, kdybyste pod auto vykreslili průhledný (pomocí alpha blendingu) obdélník nebo ovál...nebo prostě nějakou texturu, která připomíná stín auta.

Držím palce!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 15. březen 2010, 08:54:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Mně v tom nějak chybí ta "funny" část.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 15. březen 2010, 11:32:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
Ahoj,

vypadá to pěkně, ale jedna věc tomu znatelně chybí - stíny. Takhle to vypadá, jako by ta auta plavala, letěla...

Nemusíte hned dělat nějaký supercool stíny pomocí shadow map - velmi by IMHO vizuálnímu dojmu pomohlo jen to, kdybyste pod auto vykreslili průhledný (pomocí alpha blendingu) obdélník nebo ovál...nebo prostě nějakou texturu, která připomíná stín auta.

Držím palce!


jasne, tie tiene tam dorobím podobným spôsobom ako sú odlesky na aute, čiže ak sa to podarí mohli by tam byť tiene od áut, stromov, objektov... Dúfam len, že si to nezoberie zo sebou príliš veľa výkonu Very Happy


Naposledy upravil univi dne 4. říjen 2010, 18:40:41, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 3. říjen 2010, 17:33:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,
po dlhšom čase prinášam nejaké nové screenshoty a novinky o hre


]


- Bola vylepšená grafická stránka hry - pridaný bloom, normal mapping, zmenené hud a menu,
- ďalej do hry pribudla hudba a zvuky
celkový koncept závodov sa dosť zmenil, viac informácii je na titulnom príspevku


Naposledy upravil univi dne 4. říjen 2010, 13:10:35, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 00:09:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Proč nejsou obrázky klikací na plné rozlišení? V takhle mrňavejch těch efektů moc neuvidíme. Ještě detail, k odstranění toho zcela rozmázlého vzhledu textur od určité vzdálenosti kvůli mipmappingu použijte anizotropní filtrování. Jo a ještě předpokládám, že někdy v budoucnu nahradíte ty šedivá okna aut něčím Smile.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 13:11:52    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik k tym obrázkom, už som tam dal aj veľké verzie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Mantharis



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 39

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 13:21:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Absence stinu u spritu na me pusobi dost rusive...mozna bych zkusil pridat stin primo do spritu jak to bude vypadat ( tj dolu do vsech spritu dokreslit nejakou ztmavujici cast )

Jinak se mi celkem libi ten "next gen efekt" v podobe bloomu ...i kdyz je to takova blbustka tak to tu grafiku na 1. pohled dost zveda Cool
_________________
If the God gave us the source code we could bug the world.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1401

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 14:02:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Já například bloom nesnáším, takže by stálo za to přidat možnost vypnutí tohoto efektu.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 14:09:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Možnosť vypnutia bloomu tam už je rovnako aj vypnutie tieňov či zvuku a hudby.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 14:57:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo ten bloom nevypadá dobře, je to moc přepálené. Bloom má smysl např. na velmi ostré světelné zdroje, které se nedají zobrazit v omezeném spektru barev, ale je zbytečné ho aplikovat na všechno, tedy zejména na silnici nebo na trávu, které zobrazitelné jsou. Možná by to chtělo trochu zkorigovat thresholding (u bloomu se tomu říká bright pass), jestli ho teda vůbec používáte.

Při použití správných technik a textur se to dá udělat tak, aby ta grafika vypadala božsky i bez bloomu.

Jinak jsem koukal na to video, dost hustý.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 15:03:36    Předmět: Odpovědět s citátem

slusny, me osobne se to libi, dobrej zacatek, urcite jeste s vyvojem pokrocite dal, takze sprity se zmeni v normalni 3D stromy a podobne, takze to komentovat nebudu, stejne tak jako stiny a tak. Co se tyce onoho bloomu tak ten bych spis nez na rozmazani vyhledu pouzil na rozmaznuti okraje obrazovky pri vyssich rychlostech, tim ta hra dostane trochu vic stavu a adrenalinek, kazdopadne jen tak dal. Uz mate nejakou predstavu o tom jaka ta hra bude? Jestli vic arkada, nebo simulator, offroady/tuning kary....? Z meho pohledu na to jak to zatim jezdi a vypada, by z toho mohlo byt neco podobneho jako treba Pure Smile
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 15:10:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, celkom zaujímavé. Predpokladal som ze všetci budú za bloom ale asi nie Very Happy

Rozmýšľam, že by sa tam dala pridať možnosť nie len vypnúť a zapnúť ale aj trošku upraviť ten bloom. Zatiaľ je tých nastavení asi 5, tak skúsim sem dať screenshoty z každého nastavenia čo na to poviete
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 15:31:34    Předmět: Odpovědět s citátem

tak jde spis o to jak ho ve hre pouzijes, preci ejn jde o zavodni hru, takze jentak rozmaznout vsechno nema zas tak smysl, ale maznout jen vzdalenou cast prostoru je ok, popripade ho prave vyuzit k nejakym tem trickum s rychlosti a tak.
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 15:58:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Ešte k náplni hry:
Snažím sa z toho spraviť skôr arkádu na oddych a zábavu a nie simulátor. Inšpiroval som sa hlavne hrami typu Moorhuhn Kart 2, Flatout 1,2 a Need For speed Most Wanted aj keď z viacerých z nich si beriem len tú inšpiráciu a budem sa snažiť aj nejak odlíšiť. Je pravda že tieto tituly sú dosť úspešné hry takže budem musieť nájsť niečo v čom nebudem "konkurovať" a čo budem vedieť reálne dokončiť.
Budem vďačný za prípadné nápady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna