.[ ČeskéHry.cz ].
Prestoracer
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1767

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 17:06:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Skus okopcit pravidla zo starsej hry Insane.
Bolo tam zopar modov na checkpointy, ktore boli imho celkoom zabavne.
A tiez tam pridaj nejake bonusy (na rychlost), pripadne na zem nejaku "olejovu skvrnu" -- to moze byt kludne aj proste nejaky objekt, ktory ked zozere, tak mu na chvilu nebude fungovat ovladanie, alebo cokolvek podobne Smile

A viac prekazok do cesty, vsade stromy, krabice, kamene, vraky, ... Very Happy

Inak velmi pekne, postuj dalej a good luck!
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 18:48:01    Předmět: Odpovědět s citátem

V pohybu to vypadá pěkně... trochu mi to připomíná mafii2 díky těm efektům Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 21:17:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to vďaka! Zrovnanie s mafiou2 je celkom pocta Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 4. říjen 2010, 21:37:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Pro zábavnou arkádu potřebuješ zábavná pravidla a hlavně zábavnou fyziku.

V případě "crossu" by se auta neměly pohybovat jako kameny, měly by být docela "pružný" (zkus se inspirovat tím, jak jezdí a skáčou RC buggy, třeba tohle http://www.youtube.com/watch?v=0gue9G56Ems a tohle http://www.youtube.com/watch?v=D8v714zb_kk , to je peklo) z tvého videa jde vidět, že to auto při zatáčení v podstatě jen cuká a nemá vůbec tendenci třeba jít do smyku.
Pak jsou důlěžité i nápadité tratě, ať už "koridorové" nebo "otevřené", v tom podle mě moc rozdíl není, ale nesmí to být jen rovinka s pár zatáčkama ... no a až nakonec jsou věci jako jestli to má bloom a blur nebo ne, ale z efektů tam spíš dodělej hodně particle kouře a prachu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2010, 13:20:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Líbí se mi i ten Hunterův nápad s kouřem/prachem, mohl by to být i významný prvek gameplay - když si pojedeš vepředu tak uvidíš krásně, když bude někdo přímo před tebou, tak neuvidíš skoro nic, a budeš to muset řešit (jet jinou stopu, nebo i zpomalit, nebo to risknout a orientovat se třeba podle brzdových světel Wink)
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 26. leden 2011, 20:58:22    Předmět: Odpovědět s citátem

V poslednej pridávam do hry fyziku (JigLibX). Spravil som aj krátke video ukazujúce súčasný stav hry.

Mnoho pôvodného kódu bolo treba kvôli fyzike zmeniť a má to ešte zopár mušiek oproti pôvodnej verzii ale už je to na dobrej ceste.

Okrem toho bol zmenený aj dizajn stránky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1401

PříspěvekZaslal: 26. leden 2011, 23:17:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to zajímavé, ale zlepšil bych stabilitu auta v zatáčkách. Podle videa to vypadá, že má dost velkou tendenci se překlápět. To dělají auta v mnoha free závodech (například Trigger rally) a osobně to nesnáším.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 27. leden 2011, 18:19:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Vďaka za reakciu. Stabilita áut sa ešte určite bude riešiť, rovnako ako aj AI ktorá má zataľ problém pri vysokej rýchlosti dobrzdiť pred zákrutou a preto ju to vyhodí z trate ale verím že časom sa to opraví
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 7. únor 2011, 23:06:03    Předmět: Trailer Odpovědět s citátem

Rád by som prezentoval nový trailer k hre na ktorom sa podieľal Adam Riečický.

Verím že sa vám bude páčiť Very Happy

link: http://www.youtube.com/watch?v=GDU0BBRcX0Y
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 7. únor 2011, 23:13:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Promiňte, nemůžu si pomoct, ale fyzikální model mi ze všeho nejvíc připomíná simulaci jízdy mýdla po skleněné tabuli Smile
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 7. únor 2011, 23:21:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Very Happy ten fyzikalny model sa zmeni po uplnom zacleneni fyziky do hry ale to este chvilku potrva.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 08:44:33    Předmět: Odpovědět s citátem

me spis zarazi ty trate, pokud to ma byt navrh trati do finalni hry, tak je to dost smutne, takove prazdne bez vetsi zabavnosti, na tom by bylo urcite treba jeste zapracovat, kazdopadne je super ze na tom stale makate a drzim vam palce.
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 10:17:13    Předmět: Odpovědět s citátem

hlavne nezabudnite na tiene, takto to vyzera ako preteky vznasadiel Smile ale tie by tiez mali tien Very Happy

trat je trochu prazdna, ale pripomina mi to starucky Big Red Racing z cias, ked hry este boli o zabave a nie o efektoch Smile
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 11:00:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Grafika je pěkná, i to klouzání by se dalo snést, kdyby to bylo myšleno jako specifikum dané trati nebo povrchu. Pokud ale hra nemá být po chvíli nudná, tak je třeba mít různorodé tratě a povrchy. Teď všechny tratě vypadají stejně - hodně široké cesty.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 16:21:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Vďaka za reakcie.

Tiene:
hra už má implementované tiene pre autá. Možno to vidieť na niektorých screenchotoch na http://univigames.com/gallery.php
Zatiaľ sú ale ešte v rannej verzii a majú zopár nedostatkov napr že tiene pre autá sa vykreslujú iba do určitej vzdialenosti od kamery a tiene pre billboardy / ostatné objekty ešte nie sú vôbec ale časom sa to zlepší

čo sa týka tratí:
Pôvodné trate ktoré je vidno na videu sú robené cez heightmapy a malo to veľa nevýhod napr max počet textúr na jednej mape je obmedzený na 3, prepočítavanie terénu vzhľadom na vzdialenosť od kamery je celkom pomalé tažko presne namapovať textúru napr pre asfaltku s bielymi pásami na ceste a tak ďalej. Je toho viac

Práve preto momentálne začleňujem jlx fyzikálny engine do hry ktorý by mal odstrániť večšinu hlavných neduhov a to napríklad:
- terén bude po novom celý vymodelovaný v modelovacom programe napr v blenderi a exportuje sa do hry ako model aj s textúrami. Podľa testov ktoré som spúšťal bude môcť byť nový terén oveľa večší ako tento pôvodný, bude to rýchlejšie, nebude obmedzenie v pošte textúr na terén a textúry budú môcť byť presne namapované.
- trate ktoré sú doteraz v traileri sú dočasné. Sú tam iba 2-3 typy billboardov stromov na jednu trať a zatiaľ žiadny model. Neskorej keď bude kompletne fungovať AI a aj fyzika tak pridáme do tratí objekty a podobne ale to až v neskoršej fáze hry keď tieto ostatné veci budú plne odladené
- ako už bolo spomenuté tak na fyzikálnom modele áut sa zatiaľ pracuje ale keď bude hotový tak uverejníme nejaké video

- v predošlom videu ktorý ukazoval fyziku (http://www.youtube.com/watch?v=OuXApnZ1Rkk&feature=player_embedded ) si je možné všimnúť veci ktoré sú už začlenené. terén po ktorom autá jazdia je už do hry importovaný ako model. Zatiaľ je to síce iba rovina ale nič nebráni ju trochu deformovať a vytvoriť tam kopce prípadne to lepšie otextúrovať hlavné je že kolízny model terén <-> auto už funguje (bolo to už testované aj na kopcovitom teréne a išlo to bez problémov) Okrem toho ten terén je mnohonásobne väčší ako pôvodný z heightmáp. Ďalej jazdný model áut sa tiež zmenil ale ešte to treba trochu doladiť aby sa autá neprevracali v zákrutách a podobne

ten trailer bol robený zo staršej verzie hry ktorá ešte nemala žiadnu fyziku a preto to vyzerá tak ako to je ale verím že po kompletnom začlenení novej fyziky (všetko čo v staršej verzii fungovalo bolo treba prerobiť) sa všetky neduhy odstánia

Trošku dlhý komentár som zvedavý či to niekto dočítal do konca Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna