.[ ČeskéHry.cz ].
Prestoracer
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
erik25



Založen: 24. 01. 2011
Příspěvky: 16

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 20:52:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak drzim palce Very Happy Fakt sa tesim na finalnu verziu Very Happy a to robis sam ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 8. únor 2011, 21:19:51    Předmět: Odpovědět s citátem

no hru zatial robim sam. Trailer robil Adam Riečický
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 10. únor 2011, 15:20:25    Předmět: Odpovědět s citátem

univi napsal:
terén po ktorom autá jazdia je už do hry importovaný ako model. Zatiaľ je to síce iba rovina ale nič nebráni ju trochu deformovať a vytvoriť tam kopce
Tak proč jsi to neudělal? Smile
Imho je poměrně nebezpečné testovat a ukazovat gameplay závodní hry bez aplikované fyziky, protože je tím nejspíš strávíš dost času a nic zásadního nezjistíš/nikoho nenalákáš.
Zatímco grafika je poměrně nepodstatná (testovat se dá i s kostkou místo karoserie, navíc spousta dobře vymodelovaných aut se dá zdarma stáhnout na TurboSquidu), tak fyzika podstatná je, a být tebou, rozhodně bych se ji snažil plně implementovat jako první.

Zkus se mrknout na tuto zcela klasickou hru:
http://www.freegame.cz/game.php?id=1175

Pokud se ti podaří dosáhnout alespoň jejích kvalit v moderním grafickém hávu, pak jsi udělal velmi dobrou práci Wink

Jinak mě napadlo, že zajímavá tvorna map by mohla být mít vytvořený základní 3D model a pak ho při loadování do hry tesselovat a závést mu nějaký noise na vertexy (stačí v jedné - svislé - ose). Tím bys měl dosáhnout relativní zajímavosti a detailnosti trati při malých nárocích na data a práci. Pak jsou pochopitelně detaily, jako že u offroadových závodů nemůžeš mít trať o šířce a kvalitě osmiproudé německé dálnice.

PS: hodně dělá i kamera. Zkus nevázat kameru přímo na auto, ale spíš ji mít jakoby "na pružině" (s tlumičem, fyzikálně vzato). To ti udělá takový ten hezký efekt, že se kamera otáčí za autem s mírným zpožděním a ten pohyb je takový plynulejší, navíc může implementovat další efekty (typicky např. třesoucí se kamera při vysoké rychlosti atd.).

Edit: Ještě existuje jedna možnost, jak to rychle "zrealističtit" - udělejte z toho závod vznášedel ala Wipe-out Smile
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1483
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 10. únor 2011, 15:46:59    Předmět: Odpovědět s citátem

K té navrhované kameře - jako hráč to nemám rád, protože nevidím přesně, kam jedu (musím si přepnout kameru na nárazník).
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 10. únor 2011, 17:12:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis: jj, je to pěkné možná pro dalšího diváka, ale pro ovládání je to docela nešikovné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 10. únor 2011, 22:49:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Tuto "nesvázanou" kameru používá naprostá většina dnešních závodních her (jmenovitě např. NFS, Burnout, Split/Second, Blur, ...), věřím že i kvůli tomu, že si ji většina hráčů přeje (což nevylučuje, že si někteří nepřejí).
Ona krom toho že vám dovolí si auto prohlédnou i z boku (při dobrém smyku s hodinami i zepředu), umožňuje i lehkou implementaci dalších efektů, které zvyšují zážitek (určitě nenapíšu "realističnost") hraní - jmenovitě to bývá roztřesení kamery při vysoké rychlosti a při nárazech, "vyklonění" (jakoby efekt tlakové vlny) při míjení objektů (typicky náklaďáků v protisměru, ale může to být cokoliv), oddalování a přibližování dle rychlosti a další.

Ale to je jedna z těch méně podstatných věcí.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 09:16:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky to mám rád, pokud kamera nemá až moc velké zpoždění (jako bylo třeba v aquadelicu)
U kamery na nárazníku ani v kokpitu nemám přehled o tom, jak jsem široký a kam se vejdu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 09:20:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Hunter: ano, to vím a stejně jako Ladis si proto pohled přepínám na nějaký fixní, který mi dovolí auto ovládat rychleji a přesněji, zvlášť pokud hraju na volantu nebo analogovém gamepadu. Takže minimálně jako volba by to ve hře být mohlo, a ten eye candy pohled klidně může zůstat výchozí pro casual hráče

"oddalování a přibližování dle rychlosti a další." - tady mi v tom volném pohledu velmi vadí v GTA IV a Mafii II, že se automaticky také zvedá horizont (člověk si myší nastaví pohled do takové dálky, jak potřebuje, a po chvíli se kamera sama zase sesune a zabírá jen menší prostor před autem)

franz: kokpit a nárazník je horší varianta (sice super dojem rychlosti, ale zkresluje a rozptyluje), fixní kamera nad autem mi přijde ideální, pokud ji hra nabízí
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 31. červenec 2011, 22:10:23    Předmět: Uverejnenie hratelnej verzie Odpovědět s citátem

Zdravím,

Chcel by som informovať o zmene v hre Prestoracer

Nakoľko pri pridávaní fyziky je potrebné hru od základov zmeniť, znamená to že nová verzia nebude mať s pôvodnou, tu prezentovanou hrou, skoro nič spoločného. Prišlo mi ľuto, nechať pôvodnú verziu hry len tak na disku tak som sa rozhodol uverejniť ju na stiahnutie tak ako je.

Sťahovať môžete odtiaľto: http://www.univigames.com/Prestoracer.exe
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1401

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2011, 16:46:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Neinstalacni (zipovana) verze by nebyla?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2011, 19:33:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Neinstalacna verzia sa da stiahnut tu: http://www.univigames.com/Prestoracer.zip

Avsak je potrebne mat nainstalovane .NET Framework 2.0 alebo novsi ( http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=19 ) a
XNA 3.0 redist ( http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=22588 )

Instalacka ich uz ma oba v sebe
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 13:27:01    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra je momentálne už dokončená. Verzia s fyzikou o ktorej som písal v predchádzajúcich príspevkoch bude už celkom iná hra
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 67

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 21:42:33    Předmět: Odpovědět s citátem

a cim sa to bude lisit od tej predoslej? Ak mozme vediet. Lebo mne to znie ako keby to nemala byt zavodna hra, ale uplne nieco ine.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 22:06:59    Předmět: Odpovědět s citátem

No, hrát se to dá, i když pochopitelně bez pořádné fyziky a s mizerným designem tratí je to hrozná nuda.

Co mě ovšem zaráží nejvíc je asi ta velikost skoro 300MB - popravdě, myslím, že by se to celé mělo vejít tak do 1/10 datové velikosti.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
univi



Založen: 05. 02. 2010
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 22:09:59    Předmět: Odpovědět s citátem

s tou velkostou je to kvoli zvuku kedze kvoli xna je potrebne aby hudba bola vo wave.. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna