.[ ČeskéHry.cz ].
BitBlt

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 29. březen 2010, 23:41:07    Předmět: BitBlt Odpovědět s citátem

Zdravím,

během několika odpolední jsem stvořil aplikaci, která snímá obraz z plochy pomocí WinAPI BitBlt funkce. Obraz je pak zpracován dle potřeby, např. zvětšen, atd... no a pak ho ho nakopíruju do textury v DX a vykreslím. To mi připadá jako hodně kostrbaté řešení.

Hlavně i když mám vypnutou vertikální synchronizaci, strop FPS je polovina frekvence obrazovky (tedy v mém případě 30fps). Pokud vypnu vykreslování, i tak se dostávám nejvýše na 60 nestálých fps. Mně to nestačí. Very Happy

Tedy - Je funkce BitBlt pro účely rychlého snímání úplně mimo? Krok navíc? Máte někdo s programy podobného ražení zkušenosti? Ideální by bylo přemístit snímání na grafiku...

P. S. : FRAPS znám... chtěl bych tomu ale přijít na kloub. Smile
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1537
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 30. březen 2010, 08:50:29    Předmět: Odpovědět s citátem

A to snímáš obraz ze své aplikace, nebo z cizí aplikace? V prvním případě použij nativní příkazy API, které používáš pro vykreslování, v druhém nevím, jak to zrychlit.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
micky



Založen: 28. 02. 2008
Příspěvky: 348
Bydliště: Plzeň, Praha

PříspěvekZaslal: 31. březen 2010, 13:17:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Z cizí. Ze své vlastní by to byla hračka. Smile

Nevadí, program je i tak svým způsobem funkční, akorát je příliš zdvořilý k frekvenci obrazovky...

EDIT: Ještě si nejsem moc jistý, proč mi to neodchytí obraz ve fullscreenu libovolné 3D aplikace... I když ve Win7 mi i PrintScreen vrací černý obdélník.
_________________
https://www.bluepulsar.cz/
https://twitter.com/11thDream_Game/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna