.[ ČeskéHry.cz ].
Family Farm
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 5. březen 2011, 18:02:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem zkusil aktuální verzi, a chválím. I dětem (skoro 6 a 4) se hra líbí, jen kvůli chybějícímu dabingu otravují s tím, abych jim četl, co se tam zobrazuje za tipy (a já na základě toho pak zase vidím hrubky a překlepy Smile). Neuvažujete o dabingu, aspoň tutoriálu a některých informací? Rázem by se hráčská základna rozrostla (klikat umí i 3leté děti, jen musí vědět kdy a na co)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 5. březen 2011, 20:01:40    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo tak stane se, že se ve hře objeví nějaky překlapy. Já si myslím, že po přečtění tohoto to začnou opravovat Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 5. březen 2011, 21:10:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak já počítám, že se o některých i ví (je to ještě ve vývoji a finální korekturu má smysl dělat skutečně až ve finále Smile), jen jsem zmínil, že jsem si kvůli předčítání dětem všiml a můžu se proto případně i nabídnout ke zkontrolování (u pár her už jsem korekturu dělal, stejně tak kontroluju články na našem redakčním webu i některé komunitní překlady aplikací)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
FLVjek



Založen: 21. 09. 2007
Příspěvky: 125
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 24. březen 2011, 13:59:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Taky jsem si těch překlepů všiml, ale nechtělo se mi to hledat Rolling Eyes Do finální verze opravíme, bez obav.

Pro nás jsou drahé lokalizace textů, natož dabing. S malými dětmi (pod cca 10 let) máme spíše špatnou zkušenost. Asi máš nadprůměrně inteligentní a motorně zdatné děti Meme Wink

Tady je poslední video s velkými statky:
http://www.youtube.com/watch?v=6PY3gPmOQEI&hd=1

Tento týden už děláme na Linux verzi...
_________________
Martin Al!eN Procházka
ředitel závodu Hammerware, s.r.o.
následuj nás: http://twitter.com/hammerware/
příspívám na twitter CH: http://twitter.com/ceskehry/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 24. březen 2011, 19:44:54    Předmět: Odpovědět s citátem

V tom videu v 0:33 je vidět chyba, že panákovi vpravo prosvítá přes hlavu obilí.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
FLVjek



Založen: 21. 09. 2007
Příspěvky: 125
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 25. březen 2011, 12:13:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Ve hře se nepočítá s takovými úhly pohledu, které používáme při natáčení, takže pořadí vykreslování objektů nesedí. Čekal jsem že to komprese skryje Rolling Eyes
_________________
Martin Al!eN Procházka
ředitel závodu Hammerware, s.r.o.
následuj nás: http://twitter.com/hammerware/
příspívám na twitter CH: http://twitter.com/ceskehry/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1552

PříspěvekZaslal: 25. březen 2011, 17:15:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Běžný uživatel si toho snad ani nevšimne, ale vývojáři jsou v tomto vnímaví Wink
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 25. březen 2011, 18:50:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Jen škoda že to video neukazuje nic nového, takže ve mne spíše vyvolalo pocit, že toho už ve hře víc není Smile Ale i tak mám už předobjednáno Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FLVjek



Založen: 21. 09. 2007
Příspěvky: 125
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 13. duben 2011, 21:57:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdo tu chtel nativni Linuxovou verzi? Tady mate demo:
http://familyfarmgame.com/cs/soubory-ke-stazeni-na-linux
_________________
Martin Al!eN Procházka
ředitel závodu Hammerware, s.r.o.
následuj nás: http://twitter.com/hammerware/
příspívám na twitter CH: http://twitter.com/ceskehry/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 10:39:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Nemam ted cas parit, nicmene na mem 64-bit Ubuntu 10.04 bezi hladce az na zminovany zvuk.

BTW. na ten zvuk by bylo dobre pritlacit, 64-bitovy linux pouziva hodne lidi. N.b. jde me zcela bez problemu spustit i 32-bit binarka, ale zvuk se nerozjede taky -- nijak bliz jsem to nezkoumal, ale nevedla by cesta tudy?

EDIT: respektive, toto vypada zcela zdrave:

    fila@elrond:~/familyfarm/bin/32$ ldd Farm
    linux-gate.so.1 => (0xf77cf000)
    libOgreMain.so.1.7.2 => ./libOgreMain.so.1.7.2 (0xf6a64000)
    libIrrKlang.so => ./libIrrKlang.so (0xf69d3000)
    libParticleUniverse.so => ./libParticleUniverse.so (0xf640a000)
    libstdc++.so.6 => /usr/lib32/libstdc++.so.6 (0xf62f7000)
    libm.so.6 => /lib32/libm.so.6 (0xf62d1000)
    libgcc_s.so.1 => /usr/lib32/libgcc_s.so.1 (0xf62b2000)
    libc.so.6 => /lib32/libc.so.6 (0xf6157000)
    libX11.so.6 => /usr/lib32/libX11.so.6 (0xf603a000)
    libpthread.so.0 => /lib32/libpthread.so.0 (0xf6021000)
    libdl.so.2 => /lib32/libdl.so.2 (0xf601d000)
    libSM.so.6 => /usr/lib32/libSM.so.6 (0xf6014000)
    libICE.so.6 => /usr/lib32/libICE.so.6 (0xf5ffb000)
    libXext.so.6 => /usr/lib32/libXext.so.6 (0xf5fea000)
    libXt.so.6 => /usr/lib32/libXt.so.6 (0xf5f97000)
    libXaw.so.7 => /usr/lib32/libXaw.so.7 (0xf5f39000)
    /lib/ld-linux.so.2 (0xf77d0000)
    libxcb.so.1 => /usr/lib32/libxcb.so.1 (0xf5f1f000)
    libuuid.so.1 => /lib32/libuuid.so.1 (0xf5f1a000)
    libXmu.so.6 => /usr/lib32/libXmu.so.6 (0xf5f02000)
    libXpm.so.4 => /usr/lib32/libXpm.so.4 (0xf5ef1000)
    libXau.so.6 => /usr/lib32/libXau.so.6 (0xf5eed000)
    libXdmcp.so.6 => /usr/lib32/libXdmcp.so.6 (0xf5ee7000)
    fila@elrond:~/familyfarm/bin/32$ file /lib/ld-linux.so.2
    /lib/ld-linux.so.2: symbolic link to `/lib32/ld-linux.so.2'
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 13:37:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Z ldd je zjavne, ze pouziva irrKlang.

A tim bylo receno vse Smile

Netvrdim, ze v tomto konkretnom pripade by to fixnut neslo, ale s irrKlangom som mal odjakziva problemy na 64-bit.

Ta kniznica mala dokonca problemy na tuctovom 32-bit Win s Realtekom AC97, co bol svojho casu asi najpouzivanejsi audio chipset na doskach.

Ked som dostal report od test firmy jedneho publishera, tak som nechapal, kde vsade to zdechlo alebo zmrzlo.


irrKlang je fajn, ale pokial je cielom aby hra bezala na viac ako 1 stroji (developerovom), tak ruky prec...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 13:45:12    Předmět: Odpovědět s citátem

64bit Linux to byl dříve než 64bit Windows a jiné systémy. Je docela zarážející, že jste vybrali knihovnu, která 64bit neumí a možná ani umět nebude (když to za těch mnoho let neudělali). Pokud ta knihovna byla vybrána před portací na Linux a tehdy jste Linux neřešili, tak to je jiná - příště vybírejte knihovnu na zvuk lépe.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FLVjek



Založen: 21. 09. 2007
Příspěvky: 125
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 14:10:44    Předmět: Odpovědět s citátem

IrrKlang se snadno pouziva a prisel nas lacino (290 EUR). O nutnosti mit na Linuxu 64bit binarku, kvuli problemum s grafickymi drivery jsme zjistili az nedavno. Na Linuxu holt veci nefunguji tak hladce...

@Ladis Sypu si popel na hlavu, jak jsem to jen mohl takto podcenit!
_________________
Martin Al!eN Procházka
ředitel závodu Hammerware, s.r.o.
následuj nás: http://twitter.com/hammerware/
příspívám na twitter CH: http://twitter.com/ceskehry/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 14:50:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Ked uste davali tolke prachy za licenciu, preco nie FMOD ? Ten bezi pomaly aj na mobile a na vsetkych - aj prehistorickych zostavach.

Linux teraz ani neriesim, skor ide o to, aby hra bezala ludom na Winoch.

Nechcem aby to vyznelo, ze nadavam len na irrKlang. Take Audiere, ktore som pouzival pred irrKlangom, tiez tuhlo na kope kompov - hovorim ciste o inicializacii kniznice - kde clovek zavola Initialize () a ani nedostane moznost zistit, ci prebehla korektne - lebo tam zatuhne...

Sucitim ale s tvojou frustraciou - vysolis prachy za kniznicu a nakoniec s tym stratis najprv dni, neskor tyzdne a budu z toho mozno aj mesiace casu s niecim, co ti malo ten cas praveze usetrit.


Jedina vec, ktoru som si do svojho enginu a hier nenakodil bola audio kniznica a dodnes toho trpko lutujem, lebo s debugovanim, logovanim, investigovanim a vysvetlovanim som stratil take kvantum casu za tie roky, ze som daaaaavno mohol mat vlastnu audio kniznicu....

Kolko casu zaberie napisat MP3 streamer / dekoder ? 3-4 tyzdne ? Clovek aj tak viac nepotrebuje - streamovat hudbu (resp. ani ten streaming nie je nevyhnutny v dnesnej dobe), prehrat par zvukov naraz a to je aj tak vsetko....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1047

PříspěvekZaslal: 14. duben 2011, 14:51:30    Předmět: Odpovědět s citátem

stiahol a tiez zvuk nefunguje. len som s vsimol ze je tam asi nejaky bug. hore tam kde je tvar vybraneho cloveka tak je za nim take artefakty. proste ako keby nahodne data z framebuffera.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 7 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna