.[ ČeskéHry.cz ].
SAMOTÁŘ
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tatko



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: 29. červenec 2007, 19:15:57    Předmět: SAMOTÁŘ Odpovědět s citátem

začal jsem makat na nové pecce nazval jsem jí pracovně "Samotář".



bude o takový mix : wing commander+Ugh a mého cyklónu... Laughing



pujde o to že budeš převážet zákazníky z nějaké planety na nějakou planetu podle přání zákazníka
a samozřejmě podle počtu zákazníku
(viděl bych to na šest kousků Laughing )se upraví rychlost rakety.




takže z toho vyplývá že se ti bude snižovat rychlost,a taky ubývat..no napsal bych benzín ale zni to blbě Laughing takže radši energie...
a hlavně místo cyklónu tě
po cestě budou napadat piráti takže se budeš muset přepínat z režimu cestování do režimu boj...



no a samozřejmě bude raketa poškozena někdy méně a někdy více a taky ti bude ubývat pohonna energie. A pro tyto a jiné případy budou
ve vesmíru rozmístěny tzv servisy.. Laughing kde ti raketu opraví a taky doplní energii...samozřejmě budeš mít mapu....

takže zatím tolik..hratelné demo zatím ještě nemám aspon ty obrázky
hra je asi ve no fakt nevím ...boj už mám vymakaný aasi 35%... Cool
_________________
lepší jedna po ránu než celý den žádná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 10:24:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Z akeho dovodu nemas zapnuty Directional Lighting ? Mas nejaky problem s importovanim normal alebo nastavenim parametrov svetiel ?

Raketky si zrejme modeloval sam, ze ? Chcelo by to trocha lepsie textury.

Neinspiroval si sa pri raketkach nahodou nedavnym Solarisom ? Ten druhy screenshot mi tak pripada.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatko



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 11:14:41    Předmět: to neznám... Odpovědět s citátem

jo asi mám problem.... ...Directional Lighting mi nic neříká....asi to bude problém... Embarassed
na ty textury se mrknu i když....
solaris sem videl uz kdysi ani nevim co tam litalo.... Cool
_________________
lepší jedna po ránu než celý den žádná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 11:34:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Directional Lighting je uplne najjednoduchsi sposob osvetlenia - potrebujes nan akurat normalu na kazdy vertex, co ti default vypluje kazdy 3d modelovaci soft, nastavis si format vertexu na taky, ktory ma aj normalu, nastavis Ambient a Diffuse farbu (s tymto sa treba trocha pohrat, kym dostanes vyhovujuce farby), zapnes jedinym prikazom a je to - mas to nasvetlene.

Hned ziskas kontrast na hranach a obzvlast pri rotujucich objektoch, ako su tieto lode, ziskas efekt, ze sa ti postupne osvetluju jednotlive casti raketky a tie opacne zas stmavuju - podla toho, ktora strana je prave osvetlovana.

Robis to v DX alebo OGL ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 11:51:58    Předmět: Odpovědět s citátem

ja se otelím.2 vesmírný simulátory ve 2 dnech.CHA.ne textury jsou važně trochu oldschool.Zvlášt ty průzory co pokračují v ty zelené pruhy.Na textury mám takový heslo:V PS všechno jistí mraky.Jinak skus se na netu kouknout po tomhle: 3D Game Texturex,Create professional game art using Photoshop napsal to Luke Ahearn.Až bude něco hratelnýho,syp to sem
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatko



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 11:57:49    Předmět: aha... Odpovědět s citátem

zacinam chapat Shocked jde ti asi o spravne nastaveni osvetleni ambient diffuse-emission-spekular...aby strany odvrácené od světla byly tmavé atd...atd... jestli jo asi máš pravdu s tím se ještě pohraju na mě musíš pooomalu... ...ono je to tak blbě cvaknuté ten screen ..já sem si s tím hlavu moc nedělal šlo mi o to aby to bylo vidět zřetelně aby někdo neřek že není nicc vidět... Laughing
dělám to v OGL neboli knihovny GLscene...pod Delphi....
_________________
lepší jedna po ránu než celý den žádná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 11:58:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Co ja viem, tak je to vsetko programmer`s art, lebo tatko si zvykne vsetku grafiku robit sam. A toto vyzera byt velmi podobne tomu, ako vyzerala ta jeho predosla FPS hra - ma to taky ten typicky zeleny nadych. Tusim som tam zbadal aj nejaku texturu zo steny na tej vesmirnej lodi Wink

Ale nie - az tam zapne Directional lighting a stravi 1-2 dni so Specular lightingom, moze to zacat vyzerat celkom dobre.

Ja by som sa samozrejme priklanal k Anisotropic osvetleniu - uplne staci cez vertex shadere kvoli spatnej kompatibilite az k Riva TNT1 - prinajhorsom by som zhustil strukturu vertexov cez ten 3d modelovaci soft, co pouziva, lebo teraz je to dost low-poly.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 12:02:48    Předmět: Re: aha... Odpovědět s citátem

tatko napsal:
zacinam chapat Shocked jde ti asi o spravne nastaveni osvetleni ambient diffuse-emission-spekular...aby strany odvrácené od světla byly tmavé atd...atd...

No vidis - presne o to mi ide.

tatko napsal:
já sem si s tím hlavu moc nedělal šlo mi o to aby to bylo vidět zřetelně aby někdo neřek že není nicc vidět... Laughing

Ved to je OK, ani Far Cry nevznikol za rok - vsetko pekne postupne. Zaklad uz mas, len to vylepsovat. Ide o to, ze Directional Lighting tam chyba ako sol, a vysledny efekt tisickrat prevazi ten 1 den roboty.

tatko napsal:
dělám to v OGL neboli knihovny GLscene...pod Delphi....
Fuh, tak v OGL som robil pred cca 6 rokmi, cize ti nepomozem - urcite si pozri tie prve tutorialy v NeHe - to musi byt niekde medzi prvymi 5 tutorialmi. Princip je ale ten isty, ako som popisoval, len syntax je odlisna.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatko



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 12:06:25    Předmět: no tak sem zase v pr... Odpovědět s citátem

a kde s tech knihoven mam vymačkat ten directional.....nebo co to ..svítí sakra...
No nevadí ja už se s tím nějak poperu Evil or Very Mad ...a kde že si viděl ten druhý simulátor...???? Shocked
_________________
lepší jedna po ránu než celý den žádná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kula Shaker



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 152

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 12:19:11    Předmět: Re: no tak sem zase v pr... Odpovědět s citátem

tatko napsal:
...a kde že si viděl ten druhý simulátor...???? Shocked


dole v projektech
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 12:26:52    Předmět: Odpovědět s citátem

S GLScene ti nepomozem, ale kedze robis v OGL, musis predsa mat niekde na disku ako refenreciu OGL Red Book - kompletnu specifikaciu OGL, ze ? Tam mas hned na zaciatku popisane, ako funguje osvetlenie v OGL.

1. Ako dalsi krok by som ti poradil zapiect do textury Ambient Occlusion a cez klasicky multitexturing to rendernut s povodnou texturou - rozdiel je zrejmy, vid : http://www.gamedev.net/community/forums/mod/journal/journal.asp?jn=263350&cmonth=3&cyear=2007

2. Na pripadnu inspiraciu ako mozu vyzerat take vesmirne lodicky, vid :
http://www.gamedev.net/community/forums/mod/journal/journal.asp?jn=263350&cmonth=9&cyear=2006
http://www.gamedev.net/community/forums/mod/journal/journal.asp?jn=263350&cmonth=2&cyear=2006

3. Chce to tiez poriadne pozadie s nebulami a tak - vid http://www.gamedev.net/community/forums/mod/journal/journal.asp?jn=263350&cmonth=8&cyear=2006

Slusna inspiracia, ze Smile ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tatko



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 38
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 13:00:13    Předmět: ...aha... Odpovědět s citátem

no já už se s tím nějak poperu ...ty světla už jsme na to přišel je to jen o správném nasvícení textur s tím jsem se ještě pořádně nehrál ..
takže když se mi to řekne pomalu a česky tak asi budu
vědět vo co GO.. Cool akorát to zepečení těch textůr Shocked tož to fakt nevím.. Surprised
...inspirace je slušná to je fakt ...Smile)
textury tam taky v podstatě ještě nejsou žádné je tam jen jeden objekt a pak vetřelci ..na tom jsem testoval pozice na mapě vzdálenosti...a hlavně inteligenci nepřátel aby si jim moc daleko neuletěl a aby tě zase hned nerozstříleli na mraky...což bych zhruba měl...a ted přijde na řadu design
tvary těch základen ...textůry... a taky hlavně zákazníci... asi budou zelení s velkáma hlavama no prostě typičtí Marťani.. Laughing a tož tak to asi vidím já když to shrnu tak práce jak na kostele.... Rolling Eyes

jo ten duhý simulátor tož to není simulátor ale chabrus na nervy...
tak du makat....
_________________
lepší jedna po ránu než celý den žádná...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 13:26:28    Předmět: sim Odpovědět s citátem

Tatko, mě se to náhodou líbí, je jasný že je na tom třeba zapracovat na to v jaké fázi je to vývoje je to v pohodě a zato jak to vypadá se absolutně nemusíš stydět, teď jsem jenn zvědavej jak se to bude hrát ve finále a jak moc to bude zábavný Smile přecijenom simulátor vesmírnýho taxíku Smile má omezený možnosti co se týče úkolů a podobně.
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 14:13:50    Předmět: Odpovědět s citátem

jj na zaciatok to vypada celkom dobre...len tak dalej...vesmir ja mozem
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2007, 14:21:12    Předmět: Odpovědět s citátem

[OT] DespX: Ty v tom svojom vesm.simulatore uz nepokracujes ? Inak, ides s niecim do Bechera tento rok ? [/OT]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna