.[ ČeskéHry.cz ].
PhysX - licence

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 4. červenec 2010, 18:49:08    Předmět: PhysX - licence Odpovědět s citátem

Rád bych se zeptal, k čemu mě opravňuje licence PhysX. Něco jsem si o tom už načetl. Na právo v USA nejsem odborník a tak bych se rád zeptal:

- co je nutné k tomu, abych mohl uvolnit hru, která používá PhysX, platforma je PC a hra je zadarmo?
- co je nutné k tomu, abych mohl uvolnit hru, která používá PhysX, platforma je PC a hra je komerční?
Děkuji za případné odpovědi.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1822

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2010, 14:24:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som toho nazoru, ze pravo USA sa tu na teba nijako nevztahuje Smile
Na prvu otazku som presvedceny, ze k tomu nie je nutne nic. Na druhu by som povedal, ze si musis PhysX kupit Smile
Na nvidia je tato oficialna e-mailova adresa, takze by som na nic necakal a rovno im napisal e-mail, akokolvek blby, oni ti odpovedia.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2010, 16:34:28    Předmět: Odpovědět s citátem

No, už jsem se celkem prokousal EULou, takže v jednoduchém znění:
- pro nekomerční použití člověk může dělat, co ho napadne
- pro komerční využití musí PŘED ZAČÁTKEM vývoje zkontaktovat NVidii, ta mu řekne, co za to chce a při začátku prodeje jim ještě musí dát zdarma 2 kopie hry

Takže na placené Indie nepoužitelné... škoda Confused
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fr4m3



Založen: 23. 11. 2007
Příspěvky: 23

PříspěvekZaslal: 5. červenec 2010, 17:00:33    Předmět: Odpovědět s citátem

Proč na komerční indie nepoužitelné? Když jim napíšeš, že to bude stát deset éček a bude to krátký, tak si snad neřeknou horentní sumu ne? Já bych to teda zkusil.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sirall



Založen: 02. 08. 2007
Příspěvky: 68
Bydliště: Praha 4 Nusle

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2010, 13:11:49    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
- pro komerční využití musí PŘED ZAČÁTKEM vývoje zkontaktovat NVidii, ta mu řekne, co za to chce a při začátku prodeje jim ještě musí dát zdarma 2 kopie hry

Takže na placené Indie nepoužitelné... škoda Confused


NVidia je v tomhle hodně otevřená, většinou jim jde hlavně o reklamu. Rozhodně bych se toho nijak nebál. Doporučuji ti, pro více informací, kontaktovat Igora Staňka z NVidie. Když mi napíšeš na zprávy, pošlu ti kontakt.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2010, 20:10:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha, díky za informaci, nicméně kontakt asi nebudu potřebovat, ODE prozatím splňuje mé požadavky. Každopádně díky. Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Fyzikální modely Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna