.[ ČeskéHry.cz ].
Smazat prosím
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Xenyoo



Založen: 23. 04. 2009
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2010, 10:11:14    Předmět: Smazat prosím Odpovědět s citátem

Smazat prosím

Naposledy upravil Xenyoo dne 7. duben 2019, 21:16:20, celkově upraveno 5 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 766
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24. červenec 2010, 11:36:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Moderator: Podle pravidel museji byt dva screenshoty vlozene primo do textu, ne jen jako textove odkazy.
A oprav si prosim formatovani, size=200 je zrejme trochu moc.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2010, 20:09:15    Předmět: Odpovědět s citátem

ultramegahardcoreturbosuperubermaxitotalobrkolosalni SHIT
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 26. červenec 2010, 00:42:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Ses to odvazil spustit? Ja to furt odkladam Smile.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
OGI



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 323

PříspěvekZaslal: 26. červenec 2010, 08:43:29    Předmět: Odpovědět s citátem

odvazil odvazil, hrozne me zajimalo jak tento skvely a ohromny projekt nakonec dopadl, no a dopadl presne tak jak jsem predpokladal, rovnou na drzku a nestihl si pred sebe dat ani ruce...

Hra o nicem, grafika o nicem, tuna chyb, skoro nic neni funkcni... sorry tohle bych i ja a to nejsem programator splacal za par hodin jen zkopirovanim ruznych projektu, nebo kdyz bych si uz joo chtel zafrajerit, tak bych to udelal v nejakem free engine a to pravdepodobne daleko lip.... Xenyoo prosim uc se programovat uc se delat neco prospesneho, ale hned to prosim nevydavej za hry, protoze tohle neni hra ani z daleka...
_________________
******************************************
Don't just create another game, try to tell a story.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 26. červenec 2010, 08:45:03    Předmět: Odpovědět s citátem

Xenyoo> Docela to ujde. Akorát by to možná chtělo několik vylepšení:
- větší mapu a udělat tam nějaký cíl, např. "dostaň se do supermarketu a zpět".
- lepší zobrazení, odkud to do hráče šijí zombie
- lepší manipulaci se zbraněmi... pro začátek by stačilo, aby byla nutná nějaká doba k přebití zbraně, dát tam méně zásobníků (např. 6), aby to člověka motivovalo hledat zbraně, přidat rozptyl (který by byl větší bez míření) a přidat nějakou pistoli a nůž jako poslední záchranu
- animace... stačí 4: zombie jde, zombie útočí, zombie je zraňována a zombie padá na zem... Wink
- možná vylepšit textury

Potom to bude mnohem lepší, sice to nebude nic ve stylu Left4Dead, ale co Smile
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maxicek



Založen: 28. 12. 2009
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2010, 08:01:17    Předmět: Odpovědět s citátem

-Hrál jsem a souhlasím s if.then-em. Souhlasím s těma animacema, takhle to vypadá, ehm, hrozně. Ty 4 jak uvedl if.then by stačily.
-Také souhlasím s těma úkolama, když uděláš dejem tomu 10 misí s různýma úkolama (přežij 5 minut, dojít tam a zpátky, pokos X zombie, atd.), za což dostaneš peníze a díky tomu si můžeš kupovat lepší zbraně (popřípadě je vylepšovat), takhle by byla hra určitě mnohem zábavnější.
-Grafiku (až na ty animace) bych osobně nějak neřešil, mě nevadí.

Chápu že jsi na celý projekt sám, takže by to chtělo najít si nějakého grafika který by ti udělal modely a animace zombie. Tohle mi osobně připadá spíše jako takové demo Smile nevím jaké to je dělat FPS v Game Makeru, ale věřím ti a myslím, že by jsi měl dokázat výšeuvedené návrhy. T ak hodně štěstí Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 30. červenec 2010, 08:40:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Maxicek napsal:
-Hrál jsem a souhlasím s if.then-em. Souhlasím s těma animacema, takhle to vypadá, ehm, hrozně. Ty 4 jak uvedl if.then by stačily.
-Také souhlasím s těma úkolama, když uděláš dejem tomu 10 misí s různýma úkolama (přežij 5 minut, dojít tam a zpátky, pokos X zombie, atd.), za což dostaneš peníze a díky tomu si můžeš kupovat lepší zbraně (popřípadě je vylepšovat), takhle by byla hra určitě mnohem zábavnější.
-Grafiku (až na ty animace) bych osobně nějak neřešil, mě nevadí.

Chápu že jsi na celý projekt sám, takže by to chtělo najít si nějakého grafika který by ti udělal modely a animace zombie. Tohle mi osobně připadá spíše jako takové demo Smile nevím jaké to je dělat FPS v Game Makeru, ale věřím ti a myslím, že by jsi měl dokázat výšeuvedené návrhy. T ak hodně štěstí Wink


Absence animací zombie mi popravdě uniká. Model použitý ve hře je zdarma k sehnání na Turbo Squid a možná několika dalších místech v .md2 formátu a tento model několik základních animací obsahuje. Pokud ovšem hra běží na GM3D enginu, implementování "pokročilejších" animací je za současného zachování rozumného výkonu téměř nemožné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maxicek



Založen: 28. 12. 2009
Příspěvky: 10

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2010, 18:43:19    Předmět: Odpovědět s citátem

gameDeveloper napsal:
Maxicek napsal:
-Hrál jsem a souhlasím s if.then-em. Souhlasím s těma animacema, takhle to vypadá, ehm, hrozně. Ty 4 jak uvedl if.then by stačily.
-Také souhlasím s těma úkolama, když uděláš dejem tomu 10 misí s různýma úkolama (přežij 5 minut, dojít tam a zpátky, pokos X zombie, atd.), za což dostaneš peníze a díky tomu si můžeš kupovat lepší zbraně (popřípadě je vylepšovat), takhle by byla hra určitě mnohem zábavnější.
-Grafiku (až na ty animace) bych osobně nějak neřešil, mě nevadí.

Chápu že jsi na celý projekt sám, takže by to chtělo najít si nějakého grafika který by ti udělal modely a animace zombie. Tohle mi osobně připadá spíše jako takové demo Smile nevím jaké to je dělat FPS v Game Makeru, ale věřím ti a myslím, že by jsi měl dokázat výšeuvedené návrhy. T ak hodně štěstí Wink


Absence animací zombie mi popravdě uniká. Model použitý ve hře je zdarma k sehnání na Turbo Squid a možná několika dalších místech v .md2 formátu a tento model několik základních animací obsahuje. Pokud ovšem hra běží na GM3D enginu, implementování "pokročilejších" animací je za současného zachování rozumného výkonu téměř nemožné.


Tak to se omlouvám, jak jsem psal, s GM jsem nedělal a nevím co umí/neumí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Xenyoo



Založen: 23. 04. 2009
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2010, 21:51:00    Předmět: Odpovědět s citátem

Smazat prosím

Naposledy upravil Xenyoo dne 7. duben 2019, 21:16:32, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2010, 23:00:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Není náhodou MD2 vertex-based? Shocked V tom případě je animace otázka napsání funkce pro interpolaci a přidání několika proměnných Smile (alespoň tak to funguje v C++)
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2010, 07:28:03    Předmět: Odpovědět s citátem

if.then napsal:
Není náhodou MD2 vertex-based? Shocked V tom případě je animace otázka napsání funkce pro interpolaci a přidání několika proměnných Smile (alespoň tak to funguje v C++)

Samozřejmě, C++ to tak obvykle bývá. Ale tady mluvíme o GM. Pokud vím, .md2 formát má každý frame animace uložený jako samostatnou síť. Pro někoho, kdo v GM nikdy pořádně nedělal, to může znít neuvěřitelně, ale správa něčeho takového by ten program(společně s jakýmkoli výkonem ve hře) jednoduše zabila.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2010, 08:31:50    Předmět: Odpovědět s citátem

OT: a nechtěl by sis opravit tu úvodní stránku?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1533
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2010, 10:36:55    Předmět: Odpovědět s citátem

To je docela vtipný, že Game Maker neumí ani takovou základní věc jako lineární interpolaci key-frame animací libovolných vertexových modelů Wink. To zvládal už Quake II na 100MHz CPU před 13 lety.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
gameDeveloper



Založen: 28. 08. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Blansko

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2010, 10:44:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Ladis napsal:
To je docela vtipný, že Game Maker neumí ani takovou základní věc jako lineární interpolaci key-frame animací Wink. To zvládal už Quake II na 100MHz CPU před 13 lety.

Kdyby jsi věděl, kolik toho nezvládá, nejspíše by ses hodně divil. GM3D engine zvládá pouze několik základních úkonů D3D API. Stínování lze realizovat pouze na per-vertex úrovni. O podpoře shaderů nemůže být vůbec řeč. Stejně tak anisotropní filtrování textur nebo antialiasing jsou pro GM3D neznámé techniky. A víčet v podobném duchu by mohl pokračovat ještě hodně dlouho. Skutečnost, že toto nic nezřídka potřebuje výpočetní výkon srovnatelný s náročností dnečních AAA titulů, už je skutečně poslední hřebíček do rakve omylu, kdy se autor GM rozhodl do tohoto nástroje přidat podporu pro 3D.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna