Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 00:32:51 Předmět: |
|
|
Takže jsem to nevzdal, na Recast & Detour jsem se vykašlal a udělal vlastní systém.
Zatím to ladím, ale vypadá to, že to konečně funguje, tak jak má.
Malá ukázka zde.
Co jsem tak zkoušel, tak najednou mohu navigovat bez problému něco kolem 200 jednotek najednou.
Ve hře by jich tedy tolik být nikdy nemělo...myslím, že 20 je strop, ale je dobré vědět, jak moc si mohu dovolovat při dalším programování...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 11:14:54 Předmět: |
|
|
Miniaturní grammar nazi poznámka/dotaz: Neměl by být název videa spíš "Making of a game"? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 13:37:27 Předmět: |
|
|
To velmi zalezi, co tym chces povedat Neurcity clen tam das ak chces tvrdit ze takto sa vyraba nejaka pripadne dokonca uplne kazda hra. Urcity tam das, ak je jasne o ktoru hru ide a chces to zdoraznit. A nijaky clen... je tu podla mna ok. Ale v tomto sa dost casto mylim
Btw, velmi pekny pathfinding. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 13:50:05 Předmět: |
|
|
No jo, pořád...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 13:53:07 Předmět: |
|
|
Jsem tam normálně objevil další, sice nepatrnou chybu. Dokonce je vidět i ve videu. Schválně kdo to najde...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 14:21:47 Předmět: |
|
|
Navigation mesh s velkým N? Jinak už to je celkem OT... _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 15:04:14 Předmět: |
|
|
Já myslel v pathfindingu  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 15:23:11 Předmět: |
|
|
no je to tak malé, rychlé, hemžení a ještě se stále mění cíl, že jsem si ani pořádně nevšiml toho pathfindingu... natož abych si všiml nějaké chyby  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 30. listopad 2010, 18:38:24 Předmět: |
|
|
Od času 0:45 do 0:49 je to vidět. Vlevo dole pod vnitřní částí navmeshe (střed).
Bodíky tam jdou k opačnému vrcholu hrany. Už jsem to tedy vyřešil, ale kdybych se na to video několikrát nepodíval, tak bych to vůbec nezjistil...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 1. prosinec 2010, 08:07:06 Předmět: |
|
|
Jelikož se mi záhadným způsobem pos*al účet na YT a zmizeli mi všechny videa, uploadnul jsem video znovu, tentokrát už jsou opraveny ty zmiňované chyby. Můžete se ještě jednou tedy podívat, jak to funguje zde. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 1. prosinec 2010, 21:24:09 Předmět: |
|
|
A hra bude kedy ? Navigacne algoritmy sa daju tweakovat donekonecna (hovorim z vlastnej skusenosti, tiez som minuly vikend po 3 rokoch prekopaval stary algoritmus). Vzdy je co vylepsit, zoptimalizovat, prekopat.
Co tak z bugu spravit featuru a zaobalit to tak, aby to hracovi ani neprislo ? Urcite by to zabralo menej casu.
Ved tuna je celkom problem vidiet, ze je tam bug. Pokial sa to tam tak masovo hemzi, hrac nema sancu si vsimnut divne spravanie (pokial sa vylozene prisera nezasekne a nezostane jedina kempovat). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 2. prosinec 2010, 09:37:59 Předmět: |
|
|
No, teď už tam právě žádný bug není.
To co bylo v tom původním videu, tak to jsem opravil...
No a kdy bude hra? No snad brzo...teď je tedy na konci semestru docela frmol, takže nestíhám tvořit, ale až se zase situace stabilizuje, tak se do toho zase pustím.
Jako, to že vám tady občas ukážu jak něco funguje a na čem jsem dělal, ještě neznamená, že paralelně nepracuji na té své hře...
Ale je pravda, že od té doby co chodím na vysokou, nemám moc času...
Ale snažím se...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 3. březen 2011, 20:24:04 Předmět: |
|
|
Zdravím,
určitě jste si všimli, že jsem prováděl nějaké optimalizace navmeshe...
Zde se můžete podívat, jak to vypadá teď.
Opravil jsem spoustu bugů, nyní se triangly spojují do konvexních polygonů (i když to není optimální řešení) a funnel algoritmus funguje tak jak má (co si budeme namlouvat, to předchozí řešení až tak dokonalé nebylo)...
 _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|