.[ ČeskéHry.cz ].
NavMesh :: Funnel Algoritmus
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> AI
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 00:32:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Takže jsem to nevzdal, na Recast & Detour jsem se vykašlal a udělal vlastní systém.

Zatím to ladím, ale vypadá to, že to konečně funguje, tak jak má.
Malá ukázka zde.

Co jsem tak zkoušel, tak najednou mohu navigovat bez problému něco kolem 200 jednotek najednou.

Ve hře by jich tedy tolik být nikdy nemělo...myslím, že 20 je strop, ale je dobré vědět, jak moc si mohu dovolovat při dalším programování... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1557

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 11:14:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Miniaturní grammar nazi poznámka/dotaz: Neměl by být název videa spíš "Making of a game"?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 13:37:27    Předmět: Odpovědět s citátem

To velmi zalezi, co tym chces povedat Smile Neurcity clen tam das ak chces tvrdit ze takto sa vyraba nejaka pripadne dokonca uplne kazda hra. Urcity tam das, ak je jasne o ktoru hru ide a chces to zdoraznit. A nijaky clen... je tu podla mna ok. Ale v tomto sa dost casto mylim Very Happy

Btw, velmi pekny pathfinding.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 13:50:05    Předmět: Odpovědět s citátem

No jo, pořád... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 13:53:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsem tam normálně objevil další, sice nepatrnou chybu. Dokonce je vidět i ve videu. Schválně kdo to najde... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 14:21:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Navigation mesh s velkým N? Jinak už to je celkem OT...
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 15:04:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslel v pathfindingu Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 15:23:11    Předmět: Odpovědět s citátem

no je to tak malé, rychlé, hemžení a ještě se stále mění cíl, že jsem si ani pořádně nevšiml toho pathfindingu... Smile natož abych si všiml nějaké chyby Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 30. listopad 2010, 18:38:24    Předmět: Odpovědět s citátem

Od času 0:45 do 0:49 je to vidět. Vlevo dole pod vnitřní částí navmeshe (střed).
Bodíky tam jdou k opačnému vrcholu hrany. Už jsem to tedy vyřešil, ale kdybych se na to video několikrát nepodíval, tak bych to vůbec nezjistil... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2010, 08:07:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Jelikož se mi záhadným způsobem pos*al účet na YT a zmizeli mi všechny videa, uploadnul jsem video znovu, tentokrát už jsou opraveny ty zmiňované chyby. Můžete se ještě jednou tedy podívat, jak to funguje zde.
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 1. prosinec 2010, 21:24:09    Předmět: Odpovědět s citátem

A hra bude kedy ? Navigacne algoritmy sa daju tweakovat donekonecna (hovorim z vlastnej skusenosti, tiez som minuly vikend po 3 rokoch prekopaval stary algoritmus). Vzdy je co vylepsit, zoptimalizovat, prekopat.


Co tak z bugu spravit featuru a zaobalit to tak, aby to hracovi ani neprislo ? Urcite by to zabralo menej casu.

Ved tuna je celkom problem vidiet, ze je tam bug. Pokial sa to tam tak masovo hemzi, hrac nema sancu si vsimnut divne spravanie (pokial sa vylozene prisera nezasekne a nezostane jedina kempovat).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 2. prosinec 2010, 09:37:59    Předmět: Odpovědět s citátem

No, teď už tam právě žádný bug není. Wink
To co bylo v tom původním videu, tak to jsem opravil...

No a kdy bude hra? No snad brzo...teď je tedy na konci semestru docela frmol, takže nestíhám tvořit, ale až se zase situace stabilizuje, tak se do toho zase pustím.
Jako, to že vám tady občas ukážu jak něco funguje a na čem jsem dělal, ještě neznamená, že paralelně nepracuji na té své hře...
Ale je pravda, že od té doby co chodím na vysokou, nemám moc času...
Ale snažím se... Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1721
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 3. březen 2011, 20:24:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím,

určitě jste si všimli, že jsem prováděl nějaké optimalizace navmeshe...
Zde se můžete podívat, jak to vypadá teď.

Opravil jsem spoustu bugů, nyní se triangly spojují do konvexních polygonů (i když to není optimální řešení) a funnel algoritmus funguje tak jak má (co si budeme namlouvat, to předchozí řešení až tak dokonalé nebylo)...

Wink
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> AI Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna