Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. září 2010, 10:30:44 Předmět: Zjištění, že je hráč ve stínu |
|
|
Zdarec,
takovej problém, se kterým si nevím rady.
Mám shadow mapping a potřebuju zjistit že jsem s hráčem(pohledem hráče) ve stínu, abych podle toho mohl reagovat na osvětlení rukou a zbraně v pohledu.
Momentálně to vypadá asi takhle, permanentně je to osvětlený jako bych stál ve stínu, jenže v něm vůbec nejsu.
Stíny jsou dělaný technikou testováním depth mapy.
Jak teda zjistit, že jsem ve stínu? Toť otázka
Tuším že jsem to napsal jako dement, jenže nevím jak to jinak popsat.
Díky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
eX1

Založen: 11. 04. 2010 Příspěvky: 132 Bydliště: Přerov
|
Zaslal: 26. září 2010, 12:33:01 Předmět: |
|
|
V jakým engine to děláš ? _________________ Žiju pro grafiku a animace... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 26. září 2010, 12:40:31 Předmět: |
|
|
vlastni ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 26. září 2010, 13:53:47 Předmět: |
|
|
Co ako? Vsak zbran kreslis ako normalny mesh, nie? Ten shader sa nemoze lisit nicim Kazdy fragment na zbrani transformuj do suradnicoveho systemu svetla presne ako vsetky ostatne fragmenty na ostatnych meshoch a sprav depth test. Proste potrebujes mat dostatok informacii ako dane fragmenty pretransformovat do suradnicoveho systemu svetla no a tie predsa uz musis mat, ked ti funguje shadowmaping na ostatnych meshoch, nie? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Játro.m
Založen: 01. 02. 2010 Příspěvky: 230
|
Zaslal: 24. říjen 2010, 09:30:53 Předmět: |
|
|
dobrá, teda, podle tvýho příspěvku to tak mám, ale ruce né a né se nasvětlovat podle stínu.
matici mám - dejme tomu LightViewMat;
koordinat stinu dostanu LightViewMat * gl_Vertex;
v tomto problém nebude, stíny na budovách fungují dokonale.
tam kde ma byt stin zjistim pres shadow2Dproj(...);, tot vse.
Problem je ten, ze jakmile ty ruce vyrenderuji do depthmapy, tak ve finalnim zobrazeni ten stin hazou na vsechny ostatni objekty, ale ruce zase ignoruji ostatni stiny.
Jsem z toho kapanek zoufalej, protoze uz me nenapada co to je ... :/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 24. říjen 2010, 10:24:37 Předmět: |
|
|
Tak to asi bude v kódu aplikace, ne? Postni sem kód s vykreslováním objektů a rukou. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|