.[ ČeskéHry.cz ].
Zjištění, že je hráč ve stínu

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. září 2010, 10:30:44    Předmět: Zjištění, že je hráč ve stínu Odpovědět s citátem

Zdarec,

takovej problém, se kterým si nevím rady.
Mám shadow mapping a potřebuju zjistit že jsem s hráčem(pohledem hráče) ve stínu, abych podle toho mohl reagovat na osvětlení rukou a zbraně v pohledu.
Momentálně to vypadá asi takhle, permanentně je to osvětlený jako bych stál ve stínu, jenže v něm vůbec nejsu.

Stíny jsou dělaný technikou testováním depth mapy.
Jak teda zjistit, že jsem ve stínu? Toť otázka

Tuším že jsem to napsal jako dement, jenže nevím jak to jinak popsat.
Díky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eX1



Založen: 11. 04. 2010
Příspěvky: 132
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 26. září 2010, 12:33:01    Předmět: Odpovědět s citátem

V jakým engine to děláš ?
_________________
Žiju pro grafiku a animace...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 26. září 2010, 12:40:31    Předmět: Odpovědět s citátem

vlastni ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 26. září 2010, 13:53:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Co ako? Vsak zbran kreslis ako normalny mesh, nie? Ten shader sa nemoze lisit nicim Shocked Kazdy fragment na zbrani transformuj do suradnicoveho systemu svetla presne ako vsetky ostatne fragmenty na ostatnych meshoch a sprav depth test. Proste potrebujes mat dostatok informacii ako dane fragmenty pretransformovat do suradnicoveho systemu svetla no a tie predsa uz musis mat, ked ti funguje shadowmaping na ostatnych meshoch, nie?
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Játro.m



Založen: 01. 02. 2010
Příspěvky: 230

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2010, 09:30:53    Předmět: Odpovědět s citátem

dobrá, teda, podle tvýho příspěvku to tak mám, ale ruce né a né se nasvětlovat podle stínu.

matici mám - dejme tomu LightViewMat;
koordinat stinu dostanu LightViewMat * gl_Vertex;
v tomto problém nebude, stíny na budovách fungují dokonale.

tam kde ma byt stin zjistim pres shadow2Dproj(...);, tot vse.

Problem je ten, ze jakmile ty ruce vyrenderuji do depthmapy, tak ve finalnim zobrazeni ten stin hazou na vsechny ostatni objekty, ale ruce zase ignoruji ostatni stiny.

Jsem z toho kapanek zoufalej, protoze uz me nenapada co to je ... :/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
if.then



Založen: 13. 04. 2008
Příspěvky: 579

PříspěvekZaslal: 24. říjen 2010, 10:24:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to asi bude v kódu aplikace, ne? Postni sem kód s vykreslováním objektů a rukou.
_________________
For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna