.[ ČeskéHry.cz ].
Čtyři elementy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 10. červenec 2011, 10:11:14    Předmět: Odpovědět s citátem

S ikonkama:
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 67

PříspěvekZaslal: 16. červenec 2011, 11:35:45    Předmět: Odpovědět s citátem

neviem ci si tu bol od tvojho posledneho prispevku, tak ti len chcem oznamit (pre svoju istotu) ze som ti poslal sukromnu spravu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 25. červenec 2011, 16:47:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Dnes byl spuštěn web http://www.ctyrielementy.cz/. Jak se vám líbí? Na webu naleznete ukázku hudby, několik nových obrázků ze hry a mnoho dalšího. Tešíme se tam na vás!

Najdete tam i upravený deník úkolů k jehož dopilování velmi přispěl DeepMind. Moc mu děkuji.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 31. červenec 2011, 23:29:38    Předmět: Odpovědět s citátem

Artwork kouzelníka Eldara.
http://forum.ctyrielementy.cz/viewtopic.php?f=12&t=16
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 166
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2011, 07:19:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Helium Games napsal:
Dnes byl spuštěn web http://www.ctyrielementy.cz/. Jak se vám líbí?


Nevyzera zle, ale prerobte texty - IMHO sa strasne zle citaju, font + ten tien okolo je nanic...
Inak good work!
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Ladis



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 1482
Bydliště: u Prahy

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2011, 08:36:22    Předmět: Odpovědět s citátem

Udělejte je třeba, jak vypadaj, když text označíte Smile.
_________________
Award-winning game developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondy1985



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 361

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2011, 19:39:16    Předmět: Odpovědět s citátem

Imho tam tych textov nie je zas tolko, aby stalo za to sa tym zaoberat Smile
_________________
Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 3. srpen 2011, 21:29:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Dík. Texty předělány. Smile Co se obsahu týká, budu rád za návrhy na zlepšení. Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 5. srpen 2011, 17:04:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Na webu hry si můžete prohlédnout další obrázek, tentokrát proces alchymie, a přečíst si něco o historii ostrova (sekce Svět). Na foru se dozvíte jak ona alchymie vlastně probíhá. Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 6. srpen 2011, 00:10:12    Předmět: Odpovědět s citátem

no...web máte hezky, písnička na webu se mi moc líbí...ale to je tak všechno. promin mě to zkrátka neoslovilo. Zatím to na mě působí tuctově. Možná až na ten narativní systém (mimochodem silně doporučuju přečíst http://gamestudies.org/0701/articles/simons a http://en.wikipedia.org/wiki/Narrative_mode). Bavily mě RPG jako Risen a starší Gothicy - drsný svět s hutnou atmosférou, mnoho postav které mají svůj vlastní příběh rozvíjející se v průběhu hry, utváříte si k němu pouta a zápletka je vždy neskutečně originální. Stejně tak mě bavily série Baldur's Gate protože poprvé herně ztvárnily tradiční Dračí Doupě včetně atmosféry a příběhu (který byl opravdu promyšlený mimochodem). A Bavily mě i RPG jako Albion nebo Drakensang které byly sice úmorně dlouhé ale dokázaly dokonale vtáhnout (přitom Drakensang měl opravdu hodně tuctovou zápletku, ale zato skvěle rozvedenou do těch nejmenších detailů. Neustále se něco dělo ať už to bylo pro hlavní linku důležité nebo ne).

O téhle hře se toho ještě moc neví ale zkrátka mě příliš neláká představa ostrova s městy a zápletkou točící se kolem 4 elementů. Všechno to na mě působí hrozně obyčejně a nudně. A nespravila to ani historie ostrova. Prozradte vícSmile

A hlavně u tak velkých projektů už by to chtělo to brát trochu vážně a i přesto že je to freeware začít studovat odborné materiály i o věcech jako jsou gamedesign, playtesting apod. Jinak naprosto zbytečně uděláte chyby které před vámi udělalo desítky jiných tak proč se z nich nepoučit. Dobrým začátkem ti může být například český web gamedesign.cz:) rozhodně ale chválím tvůj proaktivní přístup. nic si nebereš osobně, dokážeš být sebekritický a nasloucháš, to je věc snad ze všech nejdůležitější.

Zamýšlel si se někdy například nad prequel efektem? (dost možná na to existuje jiný název, tohle jsem si jen tak osobně pojmenoval, ale to je fuk). Určitě znáš to nadšení lidí (hodně z toho těžily poslední tři díly Star Wars), kteří si zahrají první díl hry, stanou se svědky nějakého příběhu, vytvoří si vztah k jeho reáliím a cítí se jím dokonale vtažen. Najednou chce vědět víc. A pak přijde druhý díl zasazený do doby před ním. Odvypráví jiný příběh ale zároveň dokreslí díl původní, přidá mu mnoho informací, doplní jeho reálie a osvětlí věci které předtím nebyl příliš jasné. Najednou informacím, které by za normálních okolností byly považovány za běžné a ne tolik působivé jsou stavěny na světlo a doprovázeny nadšením ze způsobeného příjemného překvapení. Kdyby například první díl začal o kus dřív a tyto informace sdělil v normálním časovém sledu, nebyl by tolik působivý. Jak toho využít v praxi? Jednoduše. Skryj určité zajímavé informace, naznačuj je aby si vyvolal zvědavost a čas od času na ně upozorni abys jim dodal důležitost. Postupem času se v hráči zvýší zvědavost a napětí a když je mu informace konečně sdělena, má z ní daleko lepší pocit. Pochopitelně to tak nejde dělat se všemi informacemi ale je to skvělý efekt který je neradno podcenovat. V tomhle je úžasný například Naruto, který i přesto že už má přes třista dílů se stále vrací k původním událostem a dokresluje jeho reálie. Najednou věci začínají dávat větší smysl, jsou zajímavější a poutavější. Má to ovšem jednu velkou nevýhodu - než začneš cokoliv vyprávět, k zajjištění maximálního efektu musíš mít všechny události dávno vymyšlené. Jinými slovy musíš vymyslet co se stalo a pak teprve rozmýšlet nad tím co a v jakém pořadí z těchto událostí odhalit hráči. O to složitější to je pokud máš víc variant.

Jestli ti můžu poradit, dej si pozor na tu rozvětvenost. Je to ošemetnější než to vypadá. Můžeš si to představit jako vlny na vodě. V centru spadlého kamene je největší chvění, snadno viditelné...a čím dál od něj si tím menší vlny jsou a hůř se pozorují....ale ony i přesto tu vodu rozhýbávají. Jinými slovy v posledních fázích hry začneš zjištovat, že máš těch větví hrozně moc, začneš se v tom ztrácet a plodit nesmysly. A přitom závěr hry je věc která jinak naprosto báječný zážitek dokáže absolutně potopit. Vím to sám. Na papíře si tvořím vlastní RPG kde jsem podobnou věc taky zamýšlel a už sem skrze to řešil několik problémů. Jedno z nejdůležitějších rozhodnutí je jakou zvolit naraci...ono totiž variabilní příběh se dá udělat mnoha způsoby...můžeš mít předem dané cesty a všechno jasně určeno, nebo jen určit klíčové situace a nechat na hráči jak se k nim dostane sám apod. Každé má svoje výhody i úskalí.

Jen mě mrzí že nemám vůbec čas na free scéně takový projekt couchovat dlouhodobě takže ani nemá smysl se do něj pouštět. Ale když sem u toho pracovat pro tým nestojí tolik času jako ho vést takže jestli náhodou hledáte game designéra lomeno scénáristu stačí se ozvat:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bildo



Založen: 17. 12. 2008
Příspěvky: 28

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 09:54:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Me se to celkem libi. Je videt, ze kluci maji chut, a prace je bavi...
Ps. Herly, co Vas projekt Gaya? Ten ma docela velke ambice.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 12:55:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Herly napsal:
písnička na webu se mi moc líbí...


to je In Taberna z Karmíny Burany
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 7. srpen 2011, 13:12:53    Předmět: Odpovědět s citátem

bildo napsal:
Me se to celkem libi. Je videt, ze kluci maji chut, a prace je bavi...
Ps. Herly, co Vas projekt Gaya? Ten ma docela velke ambice.


O něm právě mluvím. Poučil sem se hodně z vedení týmu a tak vím kolik to sežere času...a na vysoké ho při práci zbývá pramálo...udělal se jeden menší projekt a dál už to zůstává jen u mě na papíře..jednou se k němu ale určitě vrátím...dokonce sem ted přepracoval původní verzi a ted je mnohem lepšíSmile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 8. srpen 2011, 20:59:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Herly:
Díky. Podobných rad bych snesl klidně i víc. Smile Články určitě přečtu, gamedesign.cz jsem prohlédl už před nějakým tím pátkem a i teď se tam občas podívám. Bohužel jsem tomu ale nemohl věnovat tolik času kolik by si to zasloužilo. Mám toho na starost víc než je zřejmě u takového projektu zdrávo. Smile
Co do příběhu, určitě se netýká hlavně měst a čtyř elementů, jenže to nemůžeš vědět, nikde to není napsané. Jaké jednoduché řešení, že? Napíšeme to. Jenže ono to díky jeho koncepci není imho tak jednoduché (nebo to prostě neumím). To ostatně ohodnotíš asi sám. Smile

Řešil jsem to už na jiném foru. Projekt bychom chtěli vydat jakožto indie. Zda se to povede nebo bude "jen" freeware chceme rozhodnout až podle ohlasů (a naší spokojenosti) po prvním otestování hry.


bildo: Děkujeme. Jen s tou zábavou už to není takové. Smile

franz: Nepletu li se, byla In Taberna již nesčetněkrát předělána a to se stalo i teď. Na webu je zase naše verze, jenž jsme si samozřejmě udělali sami.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Herly



Založen: 15. 09. 2008
Příspěvky: 78

PříspěvekZaslal: 9. srpen 2011, 09:25:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Helium Games napsal:
Co do příběhu, určitě se netýká hlavně měst a čtyř elementů, jenže to nemůžeš vědět, nikde to není napsané. Jaké jednoduché řešení, že? Napíšeme to.


Nepsat to není řešení. Vnímám to jako s filmem. Když se chci podívat na nějaký film, začnu se porozhlížet na internetu podle žánru, potom podle názvu a potom si čtu popisky filmů, nástin jejich děje. A to mě přesvědčí se na něj podívat. Nastínit příběh je důležité k vyvolání zájmu. Zvláště u RPG které na příběh hodně táhnou...Skrývat informace je dobré jen pokud nejsou 100% že tak opravdu budou a nebo pokud neprozrazují příliš mnoho. Ale jádro příběhu už byste v tuhle chvíli měli mít jasně daný takže nevidím důvod ho skrývat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 8 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna