Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 11. únor 2011, 12:42:49 Předmět: |
|
|
rezna napsal: |
az budes ve stavu ze budes potrebovat optimalizovat i uplne capiny, treba kvuli raytraceru, tak se sem vrat a pocti si
jinak tyhle veci aktualne vubec smysl nemaji a vzdy plati radeji hezci kod o malicko pomalejsi nez delat v aktualni fazi premature-optimization - to vede akorat do pekla |
Samozrejme optimalizovat neco, o cem nejsi presvedceny, ze bude zrat netrivialni procento vypocetniho casu, nema smysl (pokud to neberes tak ze se na tom chces optimalizace ucit), ale jinak bych tuto diskusi nijak neshazoval -- zaprve je celkem poucna pro spoustu dalsich lidi, necte to tu jen zakladatel vlakna, zadruhe to nejsou capiny -- pokud by to byl vykonove kriticky kod, muze optimalizace na urovni par radku kodu klidne zmenit FPS z 5 na 30, coz je rozdil mezi slideshow a uz celkem rozumne hratelnou hrou...
BTW. a mimo to mam konecne po dlouhe dobe pocit, ze se na CH vedou i celkem sofistikovane diskuse, ktere ukazuji, ze sem chodi i hodne zkuseni vyovjari, jako za starych casu. Takze ja osobne mam z tohoto vlakna radost . |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. únor 2011, 16:23:13 Předmět: |
|
|
citace: |
Co tu myslím nezaznělo, jestli je třeba mít T jako typ parametru u všech metod. Jestli by někde neměl být nějaký typ natvrdo.
Např. si nejsem jist, jestli u matice, která používá inty, je vhodné mít scale jen na inty (nikdy to scalem nezmenšíš) a takových příkladů by se asi našlo více.
Tedy ode mě malé upozornění, že to, že budeš mít hlavní datovou strukturu typu T, tak jestli musí být i argumenty metod typu T.
|
O tom jsem přemýšlel... ale nakonec jsem došel k závěru, že mi to takhle stačí.. jinak bych měl tuny metody jedna pro int, jedna pro double apod _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 11. únor 2011, 17:03:17 Předmět: |
|
|
Já bych si asi udělal jenom metody pro float a na zbytek bych se vykašlal. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 11. únor 2011, 18:16:05 Předmět: |
|
|
Len v rychlosti - nemam teraz cas citat tie posledne 2 strany - nerozumiem, naco by bolo treba matice s inym typom ako floatom (resp. double) ?
Mas nejaku konkretnu aplikaciu na int maticu v svojom projekte ? Lebo v hrach tazko. |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. únor 2011, 19:03:44 Předmět: |
|
|
citace: |
Mas nejaku konkretnu aplikaciu na int maticu v svojom projekte ? Lebo v hrach tazko.
|
Matici jinou než float / double zatím nikde nepoužívám, Vector už pak jo...
Jak jsem psal někde na začátku.. chtěl jsem si vyzkoušet práci s templates na něčem jednodušším a pak s nimi psát stromy _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|