.[ ČeskéHry.cz ].
Matrix class - spravnost kodu
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Fila



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 853

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 12:42:49    Předmět: Odpovědět s citátem

rezna napsal:
az budes ve stavu ze budes potrebovat optimalizovat i uplne capiny, treba kvuli raytraceru, tak se sem vrat a pocti si

jinak tyhle veci aktualne vubec smysl nemaji a vzdy plati radeji hezci kod o malicko pomalejsi nez delat v aktualni fazi premature-optimization - to vede akorat do pekla


Samozrejme optimalizovat neco, o cem nejsi presvedceny, ze bude zrat netrivialni procento vypocetniho casu, nema smysl (pokud to neberes tak ze se na tom chces optimalizace ucit), ale jinak bych tuto diskusi nijak neshazoval -- zaprve je celkem poucna pro spoustu dalsich lidi, necte to tu jen zakladatel vlakna, zadruhe to nejsou capiny -- pokud by to byl vykonove kriticky kod, muze optimalizace na urovni par radku kodu klidne zmenit FPS z 5 na 30, coz je rozdil mezi slideshow a uz celkem rozumne hratelnou hrou...

BTW. a mimo to mam konecne po dlouhe dobe pocit, ze se na CH vedou i celkem sofistikovane diskuse, ktere ukazuji, ze sem chodi i hodne zkuseni vyovjari, jako za starych casu. Takze ja osobne mam z tohoto vlakna radost Smile.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 16:23:13    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:

Co tu myslím nezaznělo, jestli je třeba mít T jako typ parametru u všech metod. Jestli by někde neměl být nějaký typ natvrdo.

Např. si nejsem jist, jestli u matice, která používá inty, je vhodné mít scale jen na inty (nikdy to scalem nezmenšíš) a takových příkladů by se asi našlo více.

Tedy ode mě malé upozornění, že to, že budeš mít hlavní datovou strukturu typu T, tak jestli musí být i argumenty metod typu T.


O tom jsem přemýšlel... ale nakonec jsem došel k závěru, že mi to takhle stačí.. jinak bych měl tuny metody jedna pro int, jedna pro double apod
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 17:03:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Já bych si asi udělal jenom metody pro float a na zbytek bych se vykašlal.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 18:16:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Len v rychlosti - nemam teraz cas citat tie posledne 2 strany - nerozumiem, naco by bolo treba matice s inym typom ako floatom (resp. double) ?

Mas nejaku konkretnu aplikaciu na int maticu v svojom projekte ? Lebo v hrach tazko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 879

PříspěvekZaslal: 11. únor 2011, 19:03:44    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:

Mas nejaku konkretnu aplikaciu na int maticu v svojom projekte ? Lebo v hrach tazko.


Matici jinou než float / double zatím nikde nepoužívám, Vector už pak jo...

Jak jsem psal někde na začátku.. chtěl jsem si vyzkoušet práci s templates na něčem jednodušším a pak s nimi psát stromy Wink
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> C / C++ Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna