.[ ČeskéHry.cz ].
hra Limbo

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
martyn



Založen: 09. 11. 2009
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 16:12:05    Předmět: hra Limbo Odpovědět s citátem

zdravim, ma niekto predstavu ako bol robeny Limbo ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 18:16:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Asi v C++, na vlastním paralaxním scroller enginu s vector->texturovanou grafikou přes Direct3D a fyzikou přes Box2D? Wink
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 767
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 19:16:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Vzhledem k tomu, že hra poprvé vyšla na XBox Live Arcade, bych to viděl spíš na C# a XNA.
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 20:34:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Zběžně jsem někde vygooglil, že používají Box2D, který je v C++. V Limbo.exe nacházím stopy zlib a MSVC mangled symboly zvukové knihovny Audiokinetic Wwise, nicméně zbytek exe je komprimován, takže to pořád může být jakkoliv.
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 547
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 6. leden 2013, 22:42:59    Předmět: Odpovědět s citátem

Box2D má tucty portů, já ho například používám v Delphi.

Jinak vše o Limbu se dá přečíst na internetu (na odkaz neklikat, ale řádně překopírovat celý): http://en.wikipedia.org/wiki/Limbo_(video_game)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dlaha



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 598
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 7. leden 2013, 14:42:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Je to C++:
http://limbogame.org/job-openings/

Hledají "platform programmera" a píší "Our engine is written in C++, with an architecture made for multiple platforms.".
_________________
Other Inside
Greenlitnuto!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
tomasslavicek



Založen: 01. 12. 2007
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 10. leden 2013, 08:37:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Na Xbox Live Arcade je možné psát hry v C++ (jenom pro Xbox Live Indie Games bylo XNA). Jinak portace Box2D jsou i pro XNA...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 10. leden 2013, 11:06:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Fakt? To zní zajímavě. Co to obnáší?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
tomasslavicek



Založen: 01. 12. 2007
Příspěvky: 49

PříspěvekZaslal: 10. leden 2013, 12:17:07    Předmět: Odpovědět s citátem

To Xbox Live Arcade? Tak to je úplně jiná kategorie, tam se běžný vývojář téměř nedostane. Je to něco mezi AAA krabicovkami a obyčejným indie vývojem. Myslím si, že dělat hru v C++ tam není problém. Dostat se tam ale dá tak, že třeba vyhraješ IGF, Dream.Build.Play nebo Imagine Cup Smile Microsoft si dané hry prostě musí všimnout a navázat s vývojářem bližší spolupráci. Funguje potom jako publisher, dává třeba pevné milestony, může nakázat exkluzivitu jen pro Xbox... Potom se třeba i postará o otestování hry, reklamu na dashboardu apod. Pokud vím, tak žádné české studio na Xblag hru zatím nemá.

Bude to něco podobného, jako Xbox LIVE hry na Windows Phone. Přeposílám, co jsem psal sem na SmartManii:

citace:
Ohledně Xbox LIVE... Raději nemluvit Smile Ten je pořád vyhrazený jen pro extra vybrané hry. Snaží se to v Microsoftu uměle omezovat, tj. vydávat jen jednu hru týdně. Můj názor je, že jim to dost škodí... Co jsem s nimi naposledy zkoušel komunikovat (jestli by tam prošel můj Glow Arkanoid), tak mi hru zamítli, protože je už podobná nějaké jiné (hmm... prý Bullet Asylum). Divil jsem se, jaké je s tím obrovské papírování. Trvalo několik týdnů, mnoho e-mailů a vyplňování různých dotazníků, než jsme se někam dostali a na hru se mi vůbec podívali. Posuzují to čistě z business hlediska - jestli už podobná hra existuje, jestli má dostatečný obsah na danou cenu... Také mně v tu dobu říkali, že teď přijímají jen hry, které budou originální na Windows Phone (a nebudou třeba rok dostupné na jiných platformách). Přednost mají také hry, které jsou třeba adaptace filmu, od velkého studia apod. A také to, že her už stejně mají na půl roku dopředu plno, že by mi ji dříve nevydali (na tomhle prý krachlo i schvalování Rune Legend nebo ARMED!, že prostě ti vývojáři na to nechtěli přistoupit). O tom, jaký by jako publisher chtěli podíl, k tomu jsme se už nedostali Smile Jinak - k těm dotazníkům, co mi pokládali... Jeden měl asi 14 stran a ptali se tam i na takové otázky, jako jak si myslím, že bude hra oblíbená mezi holčičkami 10-12 let v Indii a podobně Very Happy

Ale jinak to zkusit můžeš... Stačí jim napsat na ten jejich mail. Jen se obrň velkou trpělivostí... A měj připravenou kvalitní hru, vč. screenshotů, ukázkového traileru, odpovědí na otázky typu "podrobně nám popište hlavní zajímavé zvraty ve hře a jakými na hráče budou působit emocemi"... No, rozhodně zajímavá zkušenost Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Obecné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna