Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
martyn
Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 6. leden 2013, 16:12:05 Předmět: hra Limbo |
|
|
zdravim, ma niekto predstavu ako bol robeny Limbo ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 6. leden 2013, 18:16:37 Předmět: |
|
|
Asi v C++, na vlastním paralaxním scroller enginu s vector->texturovanou grafikou přes Direct3D a fyzikou přes Box2D?  _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 6. leden 2013, 19:16:39 Předmět: |
|
|
Vzhledem k tomu, že hra poprvé vyšla na XBox Live Arcade, bych to viděl spíš na C# a XNA. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tringi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 290
|
Zaslal: 6. leden 2013, 20:34:12 Předmět: |
|
|
Zběžně jsem někde vygooglil, že používají Box2D, který je v C++. V Limbo.exe nacházím stopy zlib a MSVC mangled symboly zvukové knihovny Audiokinetic Wwise, nicméně zbytek exe je komprimován, takže to pořád může být jakkoliv. _________________ WWW | GitHub | TW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. leden 2013, 22:42:59 Předmět: |
|
|
Box2D má tucty portů, já ho například používám v Delphi.
Jinak vše o Limbu se dá přečíst na internetu (na odkaz neklikat, ale řádně překopírovat celý): http://en.wikipedia.org/wiki/Limbo_(video_game) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dlaha

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 598 Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
tomasslavicek

Založen: 01. 12. 2007 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 10. leden 2013, 08:37:15 Předmět: |
|
|
Na Xbox Live Arcade je možné psát hry v C++ (jenom pro Xbox Live Indie Games bylo XNA). Jinak portace Box2D jsou i pro XNA... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 10. leden 2013, 11:06:13 Předmět: |
|
|
Fakt? To zní zajímavě. Co to obnáší? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tomasslavicek

Založen: 01. 12. 2007 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 10. leden 2013, 12:17:07 Předmět: |
|
|
To Xbox Live Arcade? Tak to je úplně jiná kategorie, tam se běžný vývojář téměř nedostane. Je to něco mezi AAA krabicovkami a obyčejným indie vývojem. Myslím si, že dělat hru v C++ tam není problém. Dostat se tam ale dá tak, že třeba vyhraješ IGF, Dream.Build.Play nebo Imagine Cup Microsoft si dané hry prostě musí všimnout a navázat s vývojářem bližší spolupráci. Funguje potom jako publisher, dává třeba pevné milestony, může nakázat exkluzivitu jen pro Xbox... Potom se třeba i postará o otestování hry, reklamu na dashboardu apod. Pokud vím, tak žádné české studio na Xblag hru zatím nemá.
Bude to něco podobného, jako Xbox LIVE hry na Windows Phone. Přeposílám, co jsem psal sem na SmartManii:
citace: |
Ohledně Xbox LIVE... Raději nemluvit Ten je pořád vyhrazený jen pro extra vybrané hry. Snaží se to v Microsoftu uměle omezovat, tj. vydávat jen jednu hru týdně. Můj názor je, že jim to dost škodí... Co jsem s nimi naposledy zkoušel komunikovat (jestli by tam prošel můj Glow Arkanoid), tak mi hru zamítli, protože je už podobná nějaké jiné (hmm... prý Bullet Asylum). Divil jsem se, jaké je s tím obrovské papírování. Trvalo několik týdnů, mnoho e-mailů a vyplňování různých dotazníků, než jsme se někam dostali a na hru se mi vůbec podívali. Posuzují to čistě z business hlediska - jestli už podobná hra existuje, jestli má dostatečný obsah na danou cenu... Také mně v tu dobu říkali, že teď přijímají jen hry, které budou originální na Windows Phone (a nebudou třeba rok dostupné na jiných platformách). Přednost mají také hry, které jsou třeba adaptace filmu, od velkého studia apod. A také to, že her už stejně mají na půl roku dopředu plno, že by mi ji dříve nevydali (na tomhle prý krachlo i schvalování Rune Legend nebo ARMED!, že prostě ti vývojáři na to nechtěli přistoupit). O tom, jaký by jako publisher chtěli podíl, k tomu jsme se už nedostali Jinak - k těm dotazníkům, co mi pokládali... Jeden měl asi 14 stran a ptali se tam i na takové otázky, jako jak si myslím, že bude hra oblíbená mezi holčičkami 10-12 let v Indii a podobně
Ale jinak to zkusit můžeš... Stačí jim napsat na ten jejich mail. Jen se obrň velkou trpělivostí... A měj připravenou kvalitní hru, vč. screenshotů, ukázkového traileru, odpovědí na otázky typu "podrobně nám popište hlavní zajímavé zvraty ve hře a jakými na hráče budou působit emocemi"... No, rozhodně zajímavá zkušenost  |
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|