.[ ČeskéHry.cz ].
Tábor defense [vývojářský deník]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Intenzita aktualizací
MAX (ukázat každý nově vzniklý model)
46%
 46%  [ 41 ]
MED
30%
 30%  [ 27 ]
MIN (jen podstatné milníky)
22%
 22%  [ 20 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. září 2011, 01:34:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Mem napsal:
VladR: to už by si viděl moc lowpoly, každopádně ladí to výborně
Ako som pisal, ide mi o textury, nie polygony. Uz z dialky vidno, ze su tam pekne plynule prechody materialov. Co ten dalsi screen len potvrdil.

V com to bolo texturovane ? Bodypaint ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 18:28:02    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR> textury jsou dělané ve photoshopu

---------------------------------------------------

Zde první ukázka vozů - ještě nejsou všechny a ještě nejsou hotové. Některé jsou smyšlené, některé inspirované husitskými zbraněmi.

zadní řada zleva: houfnice, ručnice, metač kamení (prak), kozy!, pavézy1, pavézy2
přední řada zleva: kadibudka, bombarda, spižní vůz, kuše, beranidlo, tarasnice, hákovnice

Pro VladRa zblízka to vypadá lépe než z dálky, hergot: 1 2

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 19:14:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Útočná kadibudka Laughing

Vypadá to pěkně, jen tak dál.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 15. září 2011, 21:15:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Textury pomaly jak na FPS hru Smile

Ale stale je 100krat jednoduchsie zredukovat rozlisenie, jak ho tam potom dodatocne napchat...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. září 2011, 11:11:59    Předmět: Odpovědět s citátem

mmmmm...

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 17. září 2011, 11:24:36    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv napsal:
mmmmm...


wow, vše pro jednoho člověka?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. září 2011, 21:03:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Nouma> přitom africká osada by z toho vyžila týden.. holt nerovnoměrné rozložení bohatství

-----------------------------------------------

Ty předvčerejší vozy se nakonec nepoužijí, nezapadají moc k předchozí stylizaci města a v použitém měřítku jsou od sebe vzájemně těžko rozeznatelné. Přikládám ukázku vznikajícího vojska a ještě po vzoru VODY jedno starší tech video (soft particles + oheň)... http://www.youtube.com/watch?v=uO_5ntITzdY
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 135
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 20. září 2011, 13:49:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Moc pěkné, kde jsi vzal tu animovanou texturu ohně, hodila by se mi Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 23. září 2011, 23:55:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Manox> Ta textura ohně je zatím pracovní a je vygenerovaná ve Filter Forge 2, konkrétně tímto filtrem.

---------------------

Dlouho jsem přemýšlel nad tím vojskem. Abych zachoval plánovanou stylizaci, uřezal jsem jednotkám nohy a jen je kolíbavě posouvám jako figurky. Má to své výhody: modely jsou statické, šetřím výkon a nemusím se mazat s animacema. Zbývá to obhájit jako umělecký záměr, co vy na to? http://www.youtube.com/watch?v=muHQPsXvev4

Vojáčci už umí chodit, vytvořit skupinu podřízenou veliteli (ten ponese prapor - na videu chybí), pohybovat se po vytyčené trajektorii i najít vlastní cestu přes překážky (ve hře bude využíváno obojí). Dál je tam ukázka pracovní balistické střely, blesk a kolem něj malé částice a multilight, který pro mě vytvořil pan igor (díky).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 24. září 2011, 08:16:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím, že je to pěkné, jen to kolébání udělat o trošku pomalejší.

Ten blesk a další efekty vypadají skvěle.
_________________
Sharing is caring.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. září 2011, 00:58:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Zajisté, to se bude pak pečlivě ladit. Přidávám ještě jedno video, experimentálně v HD, protože v YT okně jsou ti vojáci mrňaví, tak ať se to dá zvětšit. Ukazuje křižácký pathfinding, vzájemné vyhýbání a jízdu na koni (každá jednotka když se dotkne volného koně, tak na něj naskočí a tím se pohybuje rychleji). Pochopitelně ty koně nebudou stát takto v cestě, ale bude potřeba si pro ně dojít. A pro lepší podívanou jsem přidal požár hřbitovní kaple sv. Filipa a Jakuba, když už tu byla řeč o ohni, jak to vypadá se shaderem.

http://www.youtube.com/watch?v=JcPudBMhHjI

Víte někdo, jak změním zdejší anketu? Editace prvního příspěvku to nenabízí. S aktualizacema už mám jasno a teď bych rád hlasoval na jiné téma.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 25. září 2011, 17:28:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Tábor se bude bránit nejen před křižáky (viz. včerejší video) a Švédy, ale i před morem nakaženou lůzou, fanatiky a zloději a to vlevo je sám čert.

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zapytchu



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 350
Bydliště: čechy i chacharov

PříspěvekZaslal: 27. září 2011, 18:33:26    Předmět: Odpovědět s citátem

Úžasný! Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JC



Založen: 06. 10. 2007
Příspěvky: 137

PříspěvekZaslal: 15. říjen 2011, 10:23:26    Předmět: Odpovědět s citátem

stylizace je výborná, v jednoduchosti je prostě krása
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. říjen 2011, 22:13:11    Předmět: Odpovědět s citátem

Uplynulý měsíc jsem pracoval na samých nezajímavých věcech neherních, které nelze doložit obrázkem ani videem. Takové to nutné zlo kolem (myš, fonty, správu dat a formáty, klávesy, gamepad, přepínání rozlišení, systémové blbinky jako potlačení spořiče, signalizace stavu baterky na noteboocích nebo ošetřování všeho možného.. apod.)
Během listopadu mám zábavnější cíle - výstavba a vylepšování věží, VODA a terén.
Termín vydání v zimě, který jsem sebevědomě vystřelil začátkem léta, a který mne stresuje kdykoliv se k vývoji nemohu zrovna dostat, ruším. Nový reálný termín, který mi umožní pracovat v klidu, bez hysterie a bez horké jehly, je 6.7.2012 - na den Jana Husa a třicetin manželky (mhahaha).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Další
Strana 2 z 22

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna