Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 7. září 2011, 01:34:46 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
VladR: to už by si viděl moc lowpoly, každopádně ladí to výborně |
Ako som pisal, ide mi o textury, nie polygony. Uz z dialky vidno, ze su tam pekne plynule prechody materialov. Co ten dalsi screen len potvrdil.
V com to bolo texturovane ? Bodypaint ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. září 2011, 18:28:02 Předmět: |
|
|
VladR> textury jsou dělané ve photoshopu
---------------------------------------------------
Zde první ukázka vozů - ještě nejsou všechny a ještě nejsou hotové. Některé jsou smyšlené, některé inspirované husitskými zbraněmi.
zadní řada zleva: houfnice, ručnice, metač kamení (prak), kozy!, pavézy1, pavézy2
přední řada zleva: kadibudka, bombarda, spižní vůz, kuše, beranidlo, tarasnice, hákovnice
Pro VladRa zblízka to vypadá lépe než z dálky, hergot: 1 2
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 15. září 2011, 19:14:46 Předmět: |
|
|
Útočná kadibudka
Vypadá to pěkně, jen tak dál. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 15. září 2011, 21:15:32 Předmět: |
|
|
Textury pomaly jak na FPS hru
Ale stale je 100krat jednoduchsie zredukovat rozlisenie, jak ho tam potom dodatocne napchat... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. září 2011, 11:11:59 Předmět: |
|
|
mmmmm...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Crypton
Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 17. září 2011, 11:24:36 Předmět: |
|
|
Spytihněv napsal: |
mmmmm... |
wow, vše pro jednoho člověka? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. září 2011, 21:03:11 Předmět: |
|
|
Nouma> přitom africká osada by z toho vyžila týden.. holt nerovnoměrné rozložení bohatství
-----------------------------------------------
Ty předvčerejší vozy se nakonec nepoužijí, nezapadají moc k předchozí stylizaci města a v použitém měřítku jsou od sebe vzájemně těžko rozeznatelné. Přikládám ukázku vznikajícího vojska a ještě po vzoru VODY jedno starší tech video (soft particles + oheň)... http://www.youtube.com/watch?v=uO_5ntITzdY
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 20. září 2011, 13:49:44 Předmět: |
|
|
Moc pěkné, kde jsi vzal tu animovanou texturu ohně, hodila by se mi |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. září 2011, 23:55:35 Předmět: |
|
|
Manox> Ta textura ohně je zatím pracovní a je vygenerovaná ve Filter Forge 2, konkrétně tímto filtrem.
---------------------
Dlouho jsem přemýšlel nad tím vojskem. Abych zachoval plánovanou stylizaci, uřezal jsem jednotkám nohy a jen je kolíbavě posouvám jako figurky. Má to své výhody: modely jsou statické, šetřím výkon a nemusím se mazat s animacema. Zbývá to obhájit jako umělecký záměr, co vy na to? http://www.youtube.com/watch?v=muHQPsXvev4
Vojáčci už umí chodit, vytvořit skupinu podřízenou veliteli (ten ponese prapor - na videu chybí), pohybovat se po vytyčené trajektorii i najít vlastní cestu přes překážky (ve hře bude využíváno obojí). Dál je tam ukázka pracovní balistické střely, blesk a kolem něj malé částice a multilight, který pro mě vytvořil pan igor (díky). |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hunter
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 24. září 2011, 08:16:35 Předmět: |
|
|
Já myslím, že je to pěkné, jen to kolébání udělat o trošku pomalejší.
Ten blesk a další efekty vypadají skvěle. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. září 2011, 00:58:08 Předmět: |
|
|
Zajisté, to se bude pak pečlivě ladit. Přidávám ještě jedno video, experimentálně v HD, protože v YT okně jsou ti vojáci mrňaví, tak ať se to dá zvětšit. Ukazuje křižácký pathfinding, vzájemné vyhýbání a jízdu na koni (každá jednotka když se dotkne volného koně, tak na něj naskočí a tím se pohybuje rychleji). Pochopitelně ty koně nebudou stát takto v cestě, ale bude potřeba si pro ně dojít. A pro lepší podívanou jsem přidal požár hřbitovní kaple sv. Filipa a Jakuba, když už tu byla řeč o ohni, jak to vypadá se shaderem.
http://www.youtube.com/watch?v=JcPudBMhHjI
Víte někdo, jak změním zdejší anketu? Editace prvního příspěvku to nenabízí. S aktualizacema už mám jasno a teď bych rád hlasoval na jiné téma. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. září 2011, 17:28:41 Předmět: |
|
|
Tábor se bude bránit nejen před křižáky (viz. včerejší video) a Švédy, ale i před morem nakaženou lůzou, fanatiky a zloději a to vlevo je sám čert.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
zapytchu
Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 351 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 27. září 2011, 18:33:26 Předmět: |
|
|
Úžasný! |
|
Návrat nahoru |
|
|
JC
Založen: 06. 10. 2007 Příspěvky: 137
|
Zaslal: 15. říjen 2011, 10:23:26 Předmět: |
|
|
stylizace je výborná, v jednoduchosti je prostě krása |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 541 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. říjen 2011, 22:13:11 Předmět: |
|
|
Uplynulý měsíc jsem pracoval na samých nezajímavých věcech neherních, které nelze doložit obrázkem ani videem. Takové to nutné zlo kolem (myš, fonty, správu dat a formáty, klávesy, gamepad, přepínání rozlišení, systémové blbinky jako potlačení spořiče, signalizace stavu baterky na noteboocích nebo ošetřování všeho možného.. apod.)
Během listopadu mám zábavnější cíle - výstavba a vylepšování věží, VODA a terén.
Termín vydání v zimě, který jsem sebevědomě vystřelil začátkem léta, a který mne stresuje kdykoliv se k vývoji nemohu zrovna dostat, ruším. Nový reálný termín, který mi umožní pracovat v klidu, bez hysterie a bez horké jehly, je 6.7.2012 - na den Jana Husa a třicetin manželky (mhahaha). |
|
Návrat nahoru |
|
|
|