Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 12:11:33 Předmět: |
|
|
Já být Tebou, tak z toho udělám více "warcraft/starcraft" strategii, kde kampaň provede hráče husitskými bitvami. Když už děláš historickou hru z českého prostředí, tak by nebylo špatné, kdyby hra měla i vzdělávací účel. Myslím, že by z toho šla udělat parádní hra (a to i s omezenou mapou).
Já osobně bych si RTS hru s kampaní alá W3 z husitského prostředí zahrál a dokonce i koupil. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1553
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 12:12:13 Předmět: |
|
|
Já bych to dal až do Husitů 2 _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 543 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 12:55:40 Předmět: |
|
|
]semo[ napsal: |
Já se teda ve hrách moc nevyznám, ale neni to zbytečný? Ještě tak, kdyby ti husti lítali letadlem, ale na koních jim to bude trvat pár týdnů, než dojdou do dalšího "levelu". Ale dost tim prodloužíš hratelnost . |
Jaképak koně, budou chodit pěšky. Představuji si celé vojsko jako průvod, musím se podívat na ten tvůj tutoriál, jak hbitě napozicovat vůz na kopec bez odpružení. Další dobrá zpráva je, že zruším tu krev, jak jsi chtěl, na streamované krajině si to nechci komplikovat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 1. srpen 2013, 12:59:25 Předmět: |
|
|
Jé..já napsal nějaký tutoriál? :) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 543 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. srpen 2013, 10:31:13 Předmět: |
|
|
Po třech dnech na plovárně je třeba se vrátit k vozové hradbě!
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1525 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 9. srpen 2013, 10:33:09 Předmět: |
|
|
To je bomba! :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
VODA
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 9. srpen 2013, 11:02:16 Předmět: |
|
|
A co z toho nakonec tedy bude?
Osobně si myslím, že sandbox je krok zpátky. Poutavější by byla nějaká kampaň s Žižkou jako hrdinou (kampaň by třeba mohla začínat tím, jak přišel o oko) na omezených mapách. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vilem Otte
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 9. srpen 2013, 12:03:39 Předmět: |
|
|
Keep up the good work!
Vypadá to super, i když zrovna v tom screenshotu mi přijde to rozostření dost silné (pro cutscény super, ale během hraní DoF moc rád nevidím - přijde mi rušivé). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 543 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 9. srpen 2013, 12:27:05 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
A co z toho nakonec tedy bude?
Osobně si myslím, že sandbox je krok zpátky. Poutavější by byla nějaká kampaň s Žižkou jako hrdinou (kampaň by třeba mohla začínat tím, jak přišel o oko) na omezených mapách. |
O oko prý přišel už v dětství, ale kdo ví...
Pořád je to tower-defense s minihrami, RTS jsem nikdy nedělal. Kampaň by byla i v sandboxu, jen ne tak lineární, nicméně udělal jsem výzkum a obří mapa je nad síly jednotlivce, takže ten nápad asi padá.
Vilem Otte napsal: |
během hraní DoF moc rád nevidím - přijde mi rušivé |
Souhlas, to není screenshot ze hraní.
Musím zavřít okno, protože jak ucítím bramborovou kaši z bufé, vypínám PC a děj se vůle boží. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Spytihněv
Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 543 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 10. srpen 2013, 21:41:50 Předmět: |
|
|
Jest dobrá úroda a klas je zdráv (kdybych neměl tak malou mapu, dopřeji sedlákům pořádná pole).
|
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1553
|
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 10. srpen 2013, 23:08:21 Předmět: |
|
|
naopak si myslim ze ten dof sa tam hodi...neni to ziadna fps aby prekazala..(od vydania little big planet som akosi na dof v hrach ostal zavysli)
co sa tyka Zizku bol to lupezny rytier a vrah (nieco ako dnesna mafia) moc by som sa s kampanou a glorifikovanim tejto osoby nesral a skor by som sa sustredil na samotne husitske hnutie v jeho pociatkoch. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 11:18:26 Předmět: |
|
|
Nějak jsem si celou dobu myslel, že děláš RTS.
možná by se hodilo někdy nějaké ingame video z jedné hry, takhle mám mlhavou představu, jak se to bude hrát _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1533 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 12:34:03 Předmět: |
|
|
Mně osobně silný DoF docela vadí, protože jsem byl krátkozraký a asi takhle nějak jsem viděl. Z takovýhleho obrázku mám dycky pocit, že si musím vzít brýle (byl jsem na laseru, takže teď vidím perfektně ostře). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
perry
Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 11. srpen 2013, 14:28:08 Předmět: |
|
|
Osobně taky DOF nesnáším (považuji ho za jednu z nejhorších "vychytávek" moderních her).. realisticky to rozhodně nevypadá a akorát mě z toho bolí hlava... _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
|