.[ ČeskéHry.cz ].
Tábor defense [vývojářský deník]
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Intenzita aktualizací
MAX (ukázat každý nově vzniklý model)
46%
 46%  [ 41 ]
MED
30%
 30%  [ 27 ]
MIN (jen podstatné milníky)
22%
 22%  [ 20 ]
Celkem hlasů : 88

Autor Zpráva
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1471
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 13:11:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv: Voda má ale, myslím, pravdu, že by sis z něj měl vzít příklad. Všechno hodil za hlavu a udělal něco malého, odpočinkového. A rázem se to povedlo. Polož si otázku, co tě na Husitech tak otrávilo. Vsadím se, že tam je příliš mnoho úkolů, že se ti to nechce dělat. Možná tam máš něco, co neumíš moc dobře naprogramovat, to taky otráví. Všechno to vyhoď. Když to celé proházíš (refaktorizuješ) a nenecháš tam nic, co by tě štvalo, tak se chuť vrátí.

Mě osobně ty tvý videa ze začátku vývoje uplně dostávaly - ty malý lesklý baráčky, postavičky pohybující se jako v člověče nezlob se, srandovně vypadající dobový ilustrace....zkrátka to mělo švih a břink! (jak by asi řekl Daniel Nekonečný:-)). A kdybys to ještě dostal na nějaký to malý zařízení (který jinak nesnáším), tak to na tom displeji bude vypadat naprosto skvěle a moderně.
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 13:43:13    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo na mobilu by to byla pěkná stylovka a prča.
Jinak jak jsi na tom s podporou na Steamu?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 21:30:42    Předmět: Odpovědět s citátem

j velke projekty...ja som na space merchants online vyhorel ako sviecka a rok som sa potom ziadnej hry nechytil ( teraz robim cca 5 malych hier rocne)
Velka hra je zabijak ked si na to sam.
2Voda...Virtual s tym nemozes porovnavat + urcite si pouzil nejake veci s tych dem co si tu uz ukazoval predtym (nic v zlom).

Ak by si to chcel dokoncit tak uplne prehodnot o com ta hra ma byt a sprav s toho nieco na co uz mas vsetko spravene ...napriklad len simulator subojov ala tower defense
mala mapa (pouzi akukovlek hotovu) na zaciatok x penazi za ktore kupis vojsko a budes branit uzemie, nepriatel bude chodit vo vlnach a ty za zabitie dostavas goldy a nakupujes dalsich husitov.....
proste nieco totalne jednoduche co mozes nabalovat o dalsie funkcie

edit1: a ako ti vravi semo...vyhod to co sa ti nechce robit, ved uz si tam mal prakticky vsetko pekne zrobene , polished sa robi az ked je hra hotova nie pocas vyvoja lebo inac nikdy neskoncis
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 22:18:49    Předmět: Odpovědět s citátem

DespeRadoX napsal:
2Voda...Virtual s tym nemozes porovnavat + urcite si pouzil nejake veci s tych dem co si tu uz ukazoval predtym (nic v zlom).

Použil jsem akorát svůj engine, systém mapy z dema z minulého roku (který jsem ale maximálně přepracoval), 3 ikonky do hlavního menu, ale zbytek jsem nakódil a vyrobil (modely a textury) během těch 7 dní. Razz
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
perry



Založen: 28. 07. 2009
Příspěvky: 864

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 22:24:19    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Použil jsem akorát svůj engine


Jinak řečeno 80% práce jsem už měl z před tím Very Happy
_________________
Perry.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 22:34:16    Předmět: Odpovědět s citátem

No, když myslíš. Razz
Můj engine jsi neviděl a rozsah kódů Virtual 2 také ne. Ale je pravda, bez enginu by mi to trvalo jednou možná 2x tak dlouho. Přeci jenom napsat podruhé skeletální animace není jen tak. Smile
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
DespeRadoX



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 520

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 23:01:34    Předmět: Odpovědět s citátem

2Voda: ja som tym nechcel ubrat na tom co si zrobil, spravit funkcnu hru ktora ma nejaky zmysel je problem aj na hotovom engine , nehovoriac o tom ze si este musel modelovat.
Len rozsah Spytihnevovej hry je trosku vacsi a asi tam mal aj ine zamery nez presuvat vojsko z miesta na miesto ... taktiez modely a animacie proste s Virtualom nemozme porovnavat. Kazdopadne verim tomu ze ak zobere funkcne casti a modeli z hry tak za 7 dni tiez dokaze nieco male zbuchat.
_________________
http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VODA



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1692
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: 31. leden 2014, 23:24:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Já to ani osobně nebral, spíš jsem tím chtěl naznačit, že logiku hry jsem musel tak jako tak nasoftit od nuly. A to si myslím, že zvládne i Spytihněv. Hlavně by si měl srovnat v hlavě, jakou hru vlastně chce dělat. Tak jak říkal Semo, také se mi líbila původní verze Husitů. Ale nebránil bych se tomu, udělat RTS z husitské doby. Už jsem to tu říkal několikrát, ale takové Warcraftí RTS s husity, s pořádným příběhem inspirovaný reálnou husitskou historií... to by byla bomba. Určitě bych si takovou hru pořídil. Sám bych se do takové hry rád pustil, popř. třeba zvolil jinou dobu (třeba období Sámovy říše nebo něco podobného)...
_________________
Opravdovost se pojí s trýzní...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
OndraSej



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 751
Bydliště: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 1. únor 2014, 11:48:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihnev> nevzdavej to, zrovna na tuhle hru jsem se hodne tesil. Pokud to dotahnes do hratelne a vydane podoby, slibuju, ze dohraju Kralovsky cihly v0.9 do levelu 60 Wink
_________________
http://trionteam.net
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 193

PříspěvekZaslal: 1. únor 2014, 22:57:58    Předmět: Odpovědět s citátem

Jojo, na tuhle hru se taky (stále!) těším. Jak tu říkali ostatní, vypadá to jako celkem dobrá sranda, hlavně ty couvající koně Smile
Takže alou do sedla, ať už je to hotové!
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KiRo



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: 28. duben 2015, 22:41:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Jsou nějaké novinky? Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Spytihněv



Založen: 05. 04. 2011
Příspěvky: 478
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. duben 2015, 07:53:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Ani ne Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1471
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 29. duben 2015, 11:12:19    Předmět: Odpovědět s citátem

To je škoda. Vávra svoje Husity furt hotový nemá a ty už si to mohl mít!
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sonic



Založen: 19. 01. 2009
Příspěvky: 193

PříspěvekZaslal: 29. duben 2015, 11:14:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv: To jsi ty kdo dělal legendární Legii, nebo mám ve zdejších vývojářích úplný chaos?
_________________
Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KiRo



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 16
Bydliště: Kladno

PříspěvekZaslal: 4. květen 2015, 17:58:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Spytihněv škoda, koukal jsem, že na Greenlightu to konečně prošlo Smile btw kde se dá sehnat ta skladba z traileru? Tuhle verzi nemůžu najít :/ Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Inkubátor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Další
Strana 21 z 22

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna