Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Intenzita aktualizací |
MAX (ukázat každý nově vzniklý model) |
|
46% |
[ 41 ] |
MED |
|
30% |
[ 27 ] |
MIN (jen podstatné milníky) |
|
22% |
[ 20 ] |
|
Celkem hlasů : 88 |
|
Autor |
Zpráva |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 31. leden 2014, 13:11:08 Předmět: |
|
|
Spytihněv: Voda má ale, myslím, pravdu, že by sis z něj měl vzít příklad. Všechno hodil za hlavu a udělal něco malého, odpočinkového. A rázem se to povedlo. Polož si otázku, co tě na Husitech tak otrávilo. Vsadím se, že tam je příliš mnoho úkolů, že se ti to nechce dělat. Možná tam máš něco, co neumíš moc dobře naprogramovat, to taky otráví. Všechno to vyhoď. Když to celé proházíš (refaktorizuješ) a nenecháš tam nic, co by tě štvalo, tak se chuť vrátí.
Mě osobně ty tvý videa ze začátku vývoje uplně dostávaly - ty malý lesklý baráčky, postavičky pohybující se jako v člověče nezlob se, srandovně vypadající dobový ilustrace....zkrátka to mělo švih a břink! (jak by asi řekl Daniel Nekonečný:-)). A kdybys to ještě dostal na nějaký to malý zařízení (který jinak nesnáším), tak to na tom displeji bude vypadat naprosto skvěle a moderně. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. leden 2014, 13:43:13 Předmět: |
|
|
Jo na mobilu by to byla pěkná stylovka a prča.
Jinak jak jsi na tom s podporou na Steamu? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 31. leden 2014, 21:30:42 Předmět: |
|
|
j velke projekty...ja som na space merchants online vyhorel ako sviecka a rok som sa potom ziadnej hry nechytil ( teraz robim cca 5 malych hier rocne)
Velka hra je zabijak ked si na to sam.
2Voda...Virtual s tym nemozes porovnavat + urcite si pouzil nejake veci s tych dem co si tu uz ukazoval predtym (nic v zlom).
Ak by si to chcel dokoncit tak uplne prehodnot o com ta hra ma byt a sprav s toho nieco na co uz mas vsetko spravene ...napriklad len simulator subojov ala tower defense
mala mapa (pouzi akukovlek hotovu) na zaciatok x penazi za ktore kupis vojsko a budes branit uzemie, nepriatel bude chodit vo vlnach a ty za zabitie dostavas goldy a nakupujes dalsich husitov.....
proste nieco totalne jednoduche co mozes nabalovat o dalsie funkcie
edit1: a ako ti vravi semo...vyhod to co sa ti nechce robit, ved uz si tam mal prakticky vsetko pekne zrobene , polished sa robi az ked je hra hotova nie pocas vyvoja lebo inac nikdy neskoncis _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 31. leden 2014, 22:18:49 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
2Voda...Virtual s tym nemozes porovnavat + urcite si pouzil nejake veci s tych dem co si tu uz ukazoval predtym (nic v zlom).
|
Použil jsem akorát svůj engine, systém mapy z dema z minulého roku (který jsem ale maximálně přepracoval), 3 ikonky do hlavního menu, ale zbytek jsem nakódil a vyrobil (modely a textury) během těch 7 dní.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
perry

Založen: 28. 07. 2009 Příspěvky: 879
|
Zaslal: 31. leden 2014, 22:24:19 Předmět: |
|
|
citace: |
Použil jsem akorát svůj engine |
Jinak řečeno 80% práce jsem už měl z před tím  _________________ Perry.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 31. leden 2014, 22:34:16 Předmět: |
|
|
No, když myslíš.
Můj engine jsi neviděl a rozsah kódů Virtual 2 také ne. Ale je pravda, bez enginu by mi to trvalo jednou možná 2x tak dlouho. Přeci jenom napsat podruhé skeletální animace není jen tak.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 31. leden 2014, 23:01:34 Předmět: |
|
|
2Voda: ja som tym nechcel ubrat na tom co si zrobil, spravit funkcnu hru ktora ma nejaky zmysel je problem aj na hotovom engine , nehovoriac o tom ze si este musel modelovat.
Len rozsah Spytihnevovej hry je trosku vacsi a asi tam mal aj ine zamery nez presuvat vojsko z miesta na miesto ... taktiez modely a animacie proste s Virtualom nemozme porovnavat. Kazdopadne verim tomu ze ak zobere funkcne casti a modeli z hry tak za 7 dni tiez dokaze nieco male zbuchat. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 31. leden 2014, 23:24:50 Předmět: |
|
|
Já to ani osobně nebral, spíš jsem tím chtěl naznačit, že logiku hry jsem musel tak jako tak nasoftit od nuly. A to si myslím, že zvládne i Spytihněv. Hlavně by si měl srovnat v hlavě, jakou hru vlastně chce dělat. Tak jak říkal Semo, také se mi líbila původní verze Husitů. Ale nebránil bych se tomu, udělat RTS z husitské doby. Už jsem to tu říkal několikrát, ale takové Warcraftí RTS s husity, s pořádným příběhem inspirovaný reálnou husitskou historií... to by byla bomba. Určitě bych si takovou hru pořídil. Sám bych se do takové hry rád pustil, popř. třeba zvolil jinou dobu (třeba období Sámovy říše nebo něco podobného)... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 1. únor 2014, 11:48:41 Předmět: |
|
|
Spytihnev> nevzdavej to, zrovna na tuhle hru jsem se hodne tesil. Pokud to dotahnes do hratelne a vydane podoby, slibuju, ze dohraju Kralovsky cihly v0.9 do levelu 60  _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 1. únor 2014, 22:57:58 Předmět: |
|
|
Jojo, na tuhle hru se taky (stále!) těším. Jak tu říkali ostatní, vypadá to jako celkem dobrá sranda, hlavně ty couvající koně
Takže alou do sedla, ať už je to hotové! _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KiRo

Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: 28. duben 2015, 22:41:50 Předmět: |
|
|
Jsou nějaké novinky?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spytihněv

Založen: 05. 04. 2011 Příspěvky: 547 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. duben 2015, 07:53:20 Předmět: |
|
|
Ani ne  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 29. duben 2015, 11:12:19 Předmět: |
|
|
To je škoda. Vávra svoje Husity furt hotový nemá a ty už si to mohl mít! _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 29. duben 2015, 11:14:19 Předmět: |
|
|
Spytihněv: To jsi ty kdo dělal legendární Legii, nebo mám ve zdejších vývojářích úplný chaos? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KiRo

Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 16 Bydliště: Kladno
|
Zaslal: 4. květen 2015, 17:58:56 Předmět: |
|
|
Spytihněv škoda, koukal jsem, že na Greenlightu to konečně prošlo btw kde se dá sehnat ta skladba z traileru? Tuhle verzi nemůžu najít :/  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|